Triumph Speed Triple topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay,

Jullie willen een naked met fijne materialen
Hier is er een,


[afbeelding].

De NCR M4 en de One Shot

weegt 126 kilootjes droog aan de haak... :9~
alles dank zij een titanium freempje en wielen en tank van carbon... :9

De kosten zijn wat gewichtiger;

70.000 dollar :$


[afbeelding].


[afbeelding].



[afbeelding].















dingetjes zijn al wel een maandje of 8 uit , maar toch


Die eerste is wel leuk, alleen dat prijsje vind ik wat minder...


Ik wil mn meeting houden op zaterdag of zondag 28 of 29 juli you guys tell me whats best!!
Het weer ziet er goed uit :)

Zuud bevelandse triple meeting @Zeeland


Ik kan allebei!
 
Zit er bij mij een op de bank die toch regelmatig in de pijp kijkt.. :P


En wat ziet ze dan?


gewooon een custom flyscreen fixen 8-)

:Y
bij mij moest het ook, op me streetje.
heb een nieuwe ruit gekocht, daar de zaag ingezet.

full


Staat wel strak!


pfff sta net de speed te poetsen (tja afgelopen week toch nog wel wat regen ontmoet) begint het ineens kei hard te regenen :r tja had hem al voor de helft afgedroogd :?

Nu maar weer in de garage gezet en meteen droog gemaakt. Dalijk nog ff in de wax zetten en hij is klaar voor de volgende (echt wel 100% droge) rit *O*


Het was vandaag wat wisselvallig...


past ze hem niet dan in de'r ####

Ze stopt niets in der mond zonder er naar gekeken te hebben :P


Hahaha!
 
Dikke fiets :Y

Beetje tips hoe je dat zelf gedaan hebt? Ben daar wel van zelf rommelen :9

Wat voor een pijp heb jij daaronder hangen? das een mooie :Y

gewoon alles wegrukken van het achterspatbord en dan een plaat alu van 2mm laten snijden en dan pas maken
heb geen foto meer van hoe het er zo uitziet in alu koeleur maar zo is het nog een beetje tezien

spiegels2.jpg


hahaha nog wel een gevonden

onderaanzichtnieuw.jpg


zit een 2008 achterlicht in

demper is een leovince van een soes gsxr en pasgemaakt op de arrow 3in1
 
Laatst bewerkt:
damn watr een gave street :}

Heppie deze nog nie gezien :N
full


Is een ouwe trouwens :Y moet nodig weer eens nette nieuwe laten maken ;)

Wout-46 schreef op 19 juli 2012 @ 00:54:
Ik wil mn meeting houden op zaterdag of zondag 28 of 29 juli you guys tell me whats best!!
Het weer ziet er goed uit :)

Zuud bevelandse triple meeting @Zeeland

Ik stem zaterdag :Y
 
Laatst bewerkt:
gewoon alles wegrukken van het achterspatbord en dan een plaat alu van 2mm laten snijden en dan pas maken
heb geen foto meer van hoe het er zo uitziet in alu koeleur maar zo is het nog een beetje tezien

[afbeelding]

hahaha nog wel een gevonden

[afbeelding]

zit een 2008 achterlicht in

demper is een leovince van een soes gsxr en pasgemaakt op de arrow 3in1

Kek dat is eigenlijk wel een eitje om te doen _O- :Y
Alleen dus ff een achterlicht scoren maar dat komt ook wel goed.

Pijpje staat de motor goed, gezien er weinig aanbod is in de triple dempers
schat ik in dat ik ook zo'n oplossing moet doen..


@j3t gratz!
 
Laatst bewerkt:
Kek dat is eigenlijk wel een eitje om te doen _O- :Y
Alleen dus ff een achterlicht scoren maar dat komt ook wel goed.

Pijpje staat de motor goed, gezien er weinig aanbod is in de triple dempers
schat ik in dat ik ook zo'n oplossing moet doen..


@j3t gratz!
Als je toch een ander achterlicht gaat kopen, neem dan zo eentje van clear lens waarin de knippers geïntegreerd zijn :)

DAYTONA 675 LED Tail Light & Integrated Turn Signals
 
Laatst bewerkt:
Ik had bij mijn vorige motor een 6mm gaatje geboord in het uitstekende pijpje van de uitlaat en in de DB-killer. Dit zette ik dan vast met een boujje en een moertje. Tussen de moer en de uitlaat een klein veerringetje om lostrillen te voorkomen.
Normaal had ik de DB-killer in m'n zitje liggen. Ging er alleen in als ik naar de Eifel ging.

Nou dat is hier ook het geval ware het niet dat de producent van de killer er een tapje ingezet heeft. Dus boutje is niet nodig.


ik heb wel een dremel , kun je zo lenen hoor :)

Thanx maar het is zowaar gelukt. Gewoon de accuboor gepakt en uitgeboord. Hermie had zijn hulp ook al aangeboden. Maar hij zit er al in ;) De killer bedoel ik })


Hij maakt alleen nog steeds behoorlijk lawaai.. Wie kan aangeven waar de DB meters op Assen hangen? Ga ik daar maar ff van het gas af, weet het anders ook niet...
 
Vooraan is ook wel eens leuk, hoef je niet in te houden. })

Heb 2 routes aan elkaar geknoopt, bocht in/bocht uit klonk wel leuk, samen met een andere route.
Heel soms ga ik direct achter de voorrijder, en dan is het even serieus knallen. Maar achteraan kan je gewoon lekker je eigen tempo rijden, en heeft niemand last van me. Veel plezier :W
 
Domme vraag misschien, maar ik stel ze toch ;)

Het is 60km naar mijn dealer. De mapping van de ECU is aangepast op een systeem zonder katalysator. Als ik er nu mijn originele uitlaat, met kat dus, terug opschroef en ik rij naar ginder om de originele mapping er terug op te zetten, ga ik dan ondertussen de katalysator om zeep rijden?

Toch wel belangrijk als de apk-keuring er mocht doorkomen. Ik neem aan dat je dan ook de uitstootmetingen op je gelijkvormigheidsattest moet halen.
 
Domme vraag misschien, maar ik stel ze toch ;)

Het is 60km naar mijn dealer. De mapping van de ECU is aangepast op een systeem zonder katalysator. Als ik er nu mijn originele uitlaat, met kat dus, terug opschroef en ik rij naar ginder om de originele mapping er terug op te zetten, ga ik dan ondertussen de katalysator om zeep rijden?

Toch wel belangrijk als de apk-keuring er mocht doorkomen. Ik neem aan dat je dan ook de uitstootmetingen op je gelijkvormigheidsattest moet halen.


Zelf inschieten niet veel makkelijker, scheelt je ook nog eens 120 km aan benzine ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan