Triumph Speed Triple-topic - Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ pina, waar heb je dat handvat vandaan, en wat kost dat? (mn vrouwtje loopt altijd te klagen dat ze zich niet kan vasthouden....)
 
Zo nu ff een paar SuperBikes, i.p.v. naakte fietsen :9~
full

full

full

want met deze kou is een kuipfiets wel ff lekkerder :}
 
Zoef, waar ben je? Zullen we er hier eens wat mannenvlees ingooien?

Ik durf hier niet meer te komen :o -O-

:+
maar ff weer on-topic. Ik heb mijn spulletjes terug van de poedercoater :9~
Ben er best blij mee en dat voor 70 euries.
Morgen zit alles er weer op en zal dan ff een piccie posten.
Ook heb ik op ebay een carbon hugger gekocht. Vanuit portugal en daar heeft een storm gewoed, zodoende kon de verkoper het nog niet opsturen. Als het goed is, is het vandaag op de post gedaan en hoef ik geen verzendkosten te betalen omdat ik er langer op moest wachten (wat ik nog niet erg vond) *D en heb ik de hugger voor 74 euries. Ik ben weer een blij mens. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik durf hier niet meer te komen :o -O-

:+
maar ff weer on-topic. Ik heb mijn spulletjes terug van de poedercoater :9~
Ben er best blij mee en dat voor 70 euries.
Morgen zit alles er weer op en zal dan ff een piccie posten.
Ook heb ik op ebay een carbon hugger gekocht. Vanuit portugal en daar heeft een storm gewoed, zodoende kon de verkoper het nog niet opsturen. Als het goed is, is het vandaag op de post gedaan en hoef ik geen verzendkosten te betalen omdat ik er langer op moest wachten (wat ik nog niet erg vond) *D en heb ik de hugger voor 74 euries. Ik ben weer een blij mens. *O*
goed geregeld zeg *O*
 
Ik weet dat er enkelen van jullie ook regelmatig het circuit met een S3 bezoeken. Ik zelf heb al mijn circuitkm's tot nu toe gereden op Zolder. Dit jaar heb ik m'n eerste dagje op Zolder al weer vastgelegd (niveau 2 op 8 juni *O* *O* ).

Maar ik wil ook eens wat andere circuits "in de buurt" proberen, en dan bedoel ik Assen of Zandvoort. Iemand hier ervaring op deze circuits?
Van Assen hoor ik alleen maar verhalen over geluidsproblemen :N en van Zandvoort verhalen over onverwachte schuivers door opgewaaid duinzand....... :X

Iemand van hier zelf goede of slechte ervaringen met Assen en/of Zandvoort, en met welke organisaties?
 
Ik weet dat er enkelen van jullie ook regelmatig het circuit met een S3 bezoeken. Ik zelf heb al mijn circuitkm's tot nu toe gereden op Zolder. Dit jaar heb ik m'n eerste dagje op Zolder al weer vastgelegd (niveau 2 op 8 juni *O* *O* ).

Maar ik wil ook eens wat andere circuits "in de buurt" proberen, en dan bedoel ik Assen of Zandvoort. Iemand hier ervaring op deze circuits?
Van Assen hoor ik alleen maar verhalen over geluidsproblemen :N en van Zandvoort verhalen over onverwachte schuivers door opgewaaid duinzand....... :X

Iemand van hier zelf goede of slechte ervaringen met Assen en/of Zandvoort, en met welke organisaties?


Assen heeft geen strengere eisen dan Zolder, eerder is het andersom..........ze zijn in Assen wel streng daar niet van.
Assen is een echt motorcircuit, veel grip, vloeiende/snelle bochten en veilige uitloopzone's.
De verbinding vind ik ook (gezien vanuit mijn woonplaats ;) ) een stuk prettiger.

Op Zandvoort kan het zand een probleem zijn, maar als het vochtig is heb je op Zandvoort helemaal geen grip, zekers achterop het circuit vanaf de Audi-S is het spekglad tot aan start/finish, niet normaal. :X
Ook is ZV een echt autocircuit waarbij er veel vangrails zijn en veel minder uitloopzone's.
Wat wel leuk is, zijn de hoogte verschillen en blinde bochten.............

Zandvoort blijft een leuke baan ook voor een S3, maar mijn voorkeur is met gemak Assen.

Motorsportlifestyle rijd zowel op Assen als Zandvoort en is een goede organisatie.
Motorsportschool.nl en CRT rijden beiden op Assen, ook dit zijn beide goede organisatie's.

Als je op Assen wilt rijden, dan kun je ook bij duitse organisatie's kijken zoals Dannhoff, Prospeed etc.

Overzicht van duitse organisatie's op de verschillende circuits is hier te vinden.: http://www.racing4fun.de/portal.php?mid=3&task=show&PHPSESSID=6ac261457405204027f9bb4468289b51

:W
 
Laatst bewerkt:
Maar dan moet je straks nog eens terug naar Ruud F. of niet :?
Yep, de Arrow 3-1 heeft dikkere voorbochten en is ook een stuk korter als mijn vorige dus zal er een ander afstelling nodig zijn. Omdat mijn originele module al gekraakt is gaat het de volgende keer ook minder kosten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan