Triumph Speed Triple-topic - Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier de piccies *O* *O*
full
 
Chique hoor ... :Y Tis wel erg zwart, maar dat is denk ik ook de bedoeling ... ;)

Wat voor kont heb jij eigenlijk.... op je fiets uiteraard :+ Rij nog met de standaard kont rond, maar wil toch iets anders... :?

Een lekkere........








op de motor, dus. Maar dat is gewoon orgineel 2007. De taartschep eraf schroeven scheelt dus al heel veel.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand al ervaringen met de nieuwe triumph camo pants?
Ben benieuwd of die niet te warm is voor de zomer
Dit is een motorbroek van modeljaar 2009 met afritsbare pijpen en ce bescherming

Triumph Camo Pants

Waterproof, breathable and windproof
Nylon Ripstop water repellent outer fabric
Removable CE certified knee protectors
Zip off legs to convert to shorts
Waist connection zipper provided
Available in Men's sizes 32 - 40


full
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand al ervaringen met de nieuwe triumph camo pants?
Ben benieuwd of die niet te warm is voor de zomer
Dit is een motorbroek van modeljaar 2009 met afritsbare pijpen en ce bescherming

Triumph Camo Pants

Waterproof, breathable and windproof
Nylon Ripstop water repellent outer fabric
Removable CE certified knee protectors
Zip off legs to convert to shorts
Waist connection zipper provided
Available in Men's sizes 32 - 40

[afbeelding]


Mooie stoere pants :Y
 
Laatst bewerkt:

:9~ Erg Mooi :9~
waar en wat heb je laten poedercoaten??
rem/schakelsetje (kan dat??)
duo steunen en steppies
uitlaat protector
en dat voor €70,00 das niet veel
heb het bij een paar gevraagt, maar die rekenen €250,00 en dan moet je het kaal(ofwel schoon gestraald) leveren

ben erg benieuwd naar je info, wil dat namelijk ook laten doen incl, kroonplaat en koplampen (hou niet van poeten en van chroom :r :-)
 
Vandaag eindelijk een eindje gereden op mijn Daytona speed triple.
Het was super, die sound en power(maar wel koud).
Nu alleen nog een bugspioler.
dan is ie voor mij helemaal af.
full
 
Zoef, neem je even adressen en zo mee van dat poedercoaten, ik moet je er straks alles over vragen :')
 
:9~ Erg Mooi :9~
waar en wat heb je laten poedercoaten??
rem/schakelsetje (kan dat??)
duo steunen en steppies
uitlaat protector
en dat voor €70,00 das niet veel
heb het bij een paar gevraagt, maar die rekenen €250,00 en dan moet je het kaal(ofwel schoon gestraald) leveren

ben erg benieuwd naar je info, wil dat namelijk ook laten doen incl, kroonplaat en koplampen (hou niet van poeten en van chroom :r :-)

Allemaal bedankt voor de reakties *O*
Maar ik heb dus ook het schakel-rem setje gedaan en de radiatorcovers en het driehoekje bij het blok en jiffy. En ja allemaal voor 70 euro. Hier en daar zijn een paar kleine schoonheidsfoutjes maar is niet heel erg storend. Ik kon het zo aanleveren en de schroefgaten etc. doppen zij af met silliconen dopjes. Hier en daar moet je de gaten wel weer vrijmaken, maar dat ging redelijk snel.
Ik heb het gewoon hier in Zutphen laten doen. *O*

@Dandruff: Dat vind Prikkie een hele goede opmerking....... ;)
Ik ben er zelf nog niet over uit of ik andere spiegels wil. Ik vind zicht naar achteren ook belangrijk. En de bar-end spiegels weet ik zo net nog niet, qua looks.

Ja, ja, twijfel, twijfel, twijfel. O-)
 
Prikkie hier.

Heb de triple altijd al een mooie motor gevonden. Zoef vond die dubbele koplampen maar niks toen. NU vindt ze dat juist 1 van de mooie dingen die zo karakteristiek zijn voor de triumph. Vrouwen weten soms niet wat ze willen :Z

Ik zou zeggen trek die spiegels er af en zet er ronde bar ends op. Het ronde van de koplampen komt dan ook weer terug in de spiegels. Of zet er rizoma op. die voelsprieten vind ik maar niks.
Dus een mooie taak is voor jullie weggelegd: :+
Zoef overtuigen dat ze andere spiegels laat monteren. :Y

Ik heb gezegd.
Doei prikmeister. })
 
Prikkie hier.

Heb de triple altijd al een mooie motor gevonden. Zoef vond die dubbele koplampen maar niks toen. NU vindt ze dat juist 1 van de mooie dingen die zo karakteristiek zijn voor de triumph. Vrouwen weten soms niet wat ze willen :Z

Ik zou zeggen trek die spiegels er af en zet er ronde bar ends op. Het ronde van de koplampen komt dan ook weer terug in de spiegels. Of zet er rizoma op. die voelsprieten vind ik maar niks.
Dus een mooie taak is voor jullie weggelegd: :+
Zoef overtuigen dat ze andere spiegels laat monteren. :Y

Ik heb gezegd.
Doei prikmeister. })
Rummer wil ook bar-end, en ik ben daar ook nog niet helemaal over uit :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan