Triumph Speed Twin 1200

Het enige wat ik heb laten doen is in de sportstand het percentage laten verhogen van het open staan van de gasklep, die staat standaard op iets van max 85% en bij vol gas zelfs nog minder, en de toeren begrenzing verwijderd en dat is dan weer in alle 3 de rijmodi.
Wat jij wilt zijn meer dingen voor de power commander lijkt me?
Nee hoor, TuneECU kan alles wat een PC5 ook kan. maar dan zonder een lege portemonnee.
Ik heb een mapping waarbij de AF ratio iets rijker staat. plus wat jij hebt, in de sportstand alle gashendel begrenzing er af.
 
Mapping aangepast, en uitlaten zijn inmiddels ook door de douane heen. Zodra die erop zitten, en mn kennelhoest weg is, even weer op de dyno om te kijken wat het gebracht heeft 🤡

IMG_7975.jpeg
 
Mn Vuvuzela’s zijn binnen! 🥳 helaas is de dyno boer op vakantie, dus dat komt eind van de maand wel. Dinsdag gaat ie op de aanhanger richting middellandse zee 😁

IMG_8085.jpeg
IMG_8086.jpeg
 
mooi hoor, ook nog lichter toevallig?
Heb ze niet gewogen, maar voelbaar lichter inderdaad. Kon ook niet anders, de originele hebben een joekel van een katalysator 😬
Samen met de xpipe brullen ze behoorlijk. Dusdanig dat de ritjes door duitsland met originele pijpen gaat gebeuren 🫣
 
*O*:]Aha schade gereden.
:t
Ben net terug van 3 dgn belgische ardennen. Met de t120 en de vrouw achterop en niet boven de 100 kmh geweest :]
Met twee op mijn speed twin had geen succes geweest, dat is toch meer een een persoons fiets.
 

Bijlagen

  • IMG-20230816-WA0008.jpg
    IMG-20230816-WA0008.jpg
    187,7 KB · Weergaven: 8
  • IMG-20230816-WA0005.jpg
    IMG-20230816-WA0005.jpg
    124,5 KB · Weergaven: 7
En weer thuis. Zowel voor als achter racetec zijn in 4500 km op. Sta vooral te kijken dat de voorband zo snel op is.
Van de winter maar een setje Bridgestone S22 of M9RR. Zal niet zo veel verschillen.
 
Lekker hoor! Mooie slingertjes.

Als ik de Rosso 3's op heb komen er s22's onder, heerlijke band. (twijfelde nog over een t32 maar ga toch voor het sportieve)
 
zeer tevreden met mijn michelin road 6
 

Bijlagen

  • DSC_1704.JPG
    DSC_1704.JPG
    146,5 KB · Weergaven: 2
  • DSC_1705.JPG
    DSC_1705.JPG
    142,1 KB · Weergaven: 2
Terug
Bovenaan Onderaan