Tuono Bastardi parte tre: L'ultimo motociclo!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeej, het tweede probleem duikt alweer op, en ik heb hem nog geen maand terug. Wilde vanmorgen naar werk, dus motor uit schuur, starten en gaan dacht ik. Lukte wel, maar hij aarzelde al eventjes met starten maar lukte, dus ik rijden. Ik tanken, wilde daarna weer starten, niet starten en het mooie "Service" in beeld met rood driehoek. ANWB dus weer gebeld, konden niks raars vinden, accu spanning was goed. Dus wat de fuck er nu weer mis mee is, geen idee.

Maar geen Aprilia meer voor mij hierna vrees ik..

[afbeelding]


heb ik ook gehad onder het rijden , later gestopt

motor uit , toen weer gestart , geen last weer gehad ( gelukkig)
 
Jeej, het tweede probleem duikt alweer op, en ik heb hem nog geen maand terug. Wilde vanmorgen naar werk, dus motor uit schuur, starten en gaan dacht ik. Lukte wel, maar hij aarzelde al eventjes met starten maar lukte, dus ik rijden. Ik tanken, wilde daarna weer starten, niet starten en het mooie "Service" in beeld met rood driehoek. ANWB dus weer gebeld, konden niks raars vinden, accu spanning was goed. Dus wat de fuck er nu weer mis mee is, geen idee.

Maar geen Aprilia meer voor mij hierna vrees ik..

[afbeelding]


je mag em wel ruilen tegen de duc monster van mijn zoon , hij zoekt nog een tuono
 
Haha, nee bedankt ;) Weer een Italiaan :P

Ik verdenk toch de accu. Bij de lokale automaterialenzaak hebben ze de YTX14BS op voorraad. Maar ik weet niet 100% zeker of het de accu is, zal anders zonde zijn van de 79 euro...
 
Laatst bewerkt:
dynamo kan ook stuk zijn
Die is dus pas vervangen, heeft dik 2 maanden geduurd. Daarom zei ik, heb hem nog geen maand terug. Er is de gemodificeerde 370watt versie van ingekomen.

Heb je die ECU al even los gehaald?
Zijn dat die 2 kabels onder het zadeltje, die naast elkaar zitten en afgesloten zitten met langwerpige doppen?
 
Laatst bewerkt:
Die is dus pas vervangen, heeft dik 2 maanden geduurd. Daarom zei ik, heb hem nog geen maand terug. Er is de gemodificeerde 370watt versie van ingekomen.Zijn dat die 2 kabels onder het zadeltje, die naast elkaar zitten en afgesloten zitten met langwerpige doppen?

Denk wel dat het is wat jij bedoelt:

Aprilia%20Siemens%20VDO%20Rotax%20MSE%2037R.jpg
 
Jeej, het tweede probleem duikt alweer op, en ik heb hem nog geen maand terug. Wilde vanmorgen naar werk, dus motor uit schuur, starten en gaan dacht ik. Lukte wel, maar hij aarzelde al eventjes met starten maar lukte, dus ik rijden. Ik tanken, wilde daarna weer starten, niet starten en het mooie "Service" in beeld met rood driehoek. ANWB dus weer gebeld, konden niks raars vinden, accu spanning was goed. Dus wat de fuck er nu weer mis mee is, geen idee.

Maar geen Aprilia meer voor mij hierna vrees ik..

[afbeelding]

Hey, die melding kreeg ik ook toen ik hem vorige week effe wou starten. .. Hij starte wel goed :Y Moet ik me nu ook zorgen gaan maken?
 
Kan het ook zijn dat hij de melding geeft omdat de accu spanning gewoon slecht was bij het starten? Hij staat namelijk al een tijdje stil... :o
 
Kan het ook zijn dat hij de melding geeft omdat de accu spanning gewoon slecht was bij het starten? Hij staat namelijk al een tijdje stil... :o
Yup, dat is het. Ik heb de mijne nu iig al de hele dag onder lading staan, dus hopelijk doet ie het morgen weer. En dan komt er een nieuwe accu in, just to be sure.
 
Nog topic titels in gedachten heren? Anders maak ik er Tuono topic 512!! van...............
 
K*T zooi. Ik begin toch de dynamo weer te verdenken. Hele nacht accu aan de oplader gehad, had mooi 12.7 volt toen ik contact omdraaide. Startte prima, en gaf toen bij 3000rpm rond de 14.4 volt.

Toen kwam ik bij mijn werk aan, 25km verder, zette ik hem uit, en toen had hij nog maar 10.7 volt. Startte met moeite, en daarna kwam hij niet boven de 13 volt met lopende motor... :( Heb hem nu maar weer aan de accu lader staan om nog thuis te komen vanmiddag.

Accu of dynamo? Terwijl er vorige maand een nieuw soort dynamo + stator (de gemodificeerde 370watt versie) ingekomen is onder Aprilia garantie..
 
Laatst bewerkt:
K*T zooi. Ik begin toch de dynamo weer te verdenken. Hele nacht accu aan de oplader gehad, had mooi 12.7 volt toen ik contact omdraaide. Startte prima, en gaf toen bij 3000rpm rond de 14.4 volt.

Toen kwam ik bij mijn werk aan, 25km verder, zette ik hem uit, en toen had hij nog maar 10.7 volt. Startte met moeite, en daarna kwam hij niet boven de 13 volt met lopende motor... :( Heb hem nu maar weer aan de accu lader staan om nog thuis te komen vanmiddag.

Accu of dynamo? Terwijl er vorige maand een nieuw soort dynamo + stator (de gemodificeerde 370watt versie) ingekomen is onder Aprilia garantie..

Molenaar toch? :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan