"Tussen de Rivieren": Artikel 5, Harder, ruiger, sneller

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rene , heb je niet een leuk piccie ?? vraag ik aan Bazzi of ie jou ook wil toevoegen :) :)

Gerard

hier een piccie van Rene in ieder geval toen ie vorig jaar met me duuzend bezig was

 
Laatst bewerkt:
wat is een mooier begin dan meteen vanaf het begin van artikel 5 in te stappen.

Greetz

grappig.
de meesten stappen af bij een artikeltje 5 :+

welkom

misschien dat ik morgen wel ff bij die teunisse ga kijken. kan nog wel wat laarsjes gebruiken *D
 
Dé gaat goed hier met de nieuwe leden!!!!

Hmm....zullen we anders binnenkort niet een Giro op zetten voor een motor vakantie of zo??
 
Dé gaat goed hier met de nieuwe leden!!!!

Hmm....zullen we anders binnenkort niet een Giro op zetten voor een motor vakantie of zo??

ik ga dan zeker mee!!!!

dolemieten :? O-) O-) O-)

edit:

AAI gij het altij circuit gereyuh gij ken mij vast wel een goei adres geven veur wa circuit benden... ff via meel anders ;)

bij veurbaad thenks :j
 
Laatst bewerkt:
WELKOM *O* *O* EN EH DENK GOED NA WAT JE DOET EENAAL EEN BLERKIP EN JE KAN NIET MEER TERUG
:N :N :W :W :W
Liever spijt van dingen die je hebt gedaan dan van dingen die je niet hebt gedaan! Dus we gaan ervoor *O*

Lijkt me erg leuk om een keer de dijkjes mee te gaan pakken, de KD spot te leren kennen etc. Ben benieuwd maar de indruk die ik heb is dat het een gezellige boel is. Lijkt me dus leuk om in mee te doen en natuurlijk wat onzin aan toe te voegen :P
 
mooi artikel 5 alweer, he geer is die foto van 10 jaar geleden? :+

je lijkt er zo jong op jo!!


enne ome rullie wil ook mee naar t buitenland lekker rijden :] , aai waar kunnen we ons opgeven ? maak ff een lijstje please :}
 
Zo was gisteren lekker laat geworden en nu weer erg vroeg.
Op naar Veghel en vanmiddag even werken in de sportschool, open dag ik mag gaan 'de propper' gaan uithangen. Als ik naar het weer kijk gaat het een rustige dag, ach kan ik altijd de eigenaresse gaan lastig vallen ;)

Props in da house! Watsgekubeurt?
 
@ Rullend Rubber

Misschien dat ik dit jaar gewoon zelf een Eifel Ritje in elkaar flans :) :)

Ben je niet afhankelijk van anderen en kun je gaan (lees aso rijden ) waar en wanner je maar wilt _O- _O- _O-

Of geen goed plan ??

dat wordt het net als vrg jaar met Yammie Duitsland =ook leuk trouwens bijdewee


Zat zelf te denken om gewoon in maart ofso met bietje schones wetter erheen te blazen rond Biitburg >>ff rondje Nurburgring rijden >>>paar van die motor-hotels bekijken................en daarna lijstje maken wie er mee wil ................dan boeken ..................
 
@ Rullend Rubber

Misschien dat ik dit jaar gewoon zelf een Eifel Ritje in elkaar flans :) :)

Ben je niet afhankelijk van anderen en kun je gaan (lees aso rijden ) waar en wanner je maar wilt _O- _O- _O-

Of geen goed plan ??

dat wordt het net als vrg jaar met Yammie Duitsland =ook leuk trouwens bijdewee


Zat zelf te denken om gewoon in maart ofso met bietje schones wetter erheen te blazen rond Biitburg >>ff rondje Nurburgring rijden >>>paar van die motor-hotels bekijken................en daarna lijstje maken wie er mee wil ................dan boeken ..................

Ja Geer,

Die bruurs van ons....

Eiffel doe ik mee inclusief hotels en nordschleife...

Ik ga misschien nog ff naar de dolomieten met de autoslaaptrein, ik ben nog alleen dus misschien dat er hier nog meer zijn die een dag of 5 willen sturen in Italie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan