"Tussen de Rivieren": Artikel 5, Harder, ruiger, sneller

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Rullend Rubber

Misschien dat ik dit jaar gewoon zelf een Eifel Ritje in elkaar flans :) :)

Ben je niet afhankelijk van anderen en kun je gaan (lees aso rijden ) waar en wanner je maar wilt _O- _O- _O-

Of geen goed plan ??

dat wordt het net als vrg jaar met Yammie Duitsland =ook leuk trouwens bijdewee


Zat zelf te denken om gewoon in maart ofso met bietje schones wetter erheen te blazen rond Biitburg >>ff rondje Nurburgring rijden >>>paar van die motor-hotels bekijken................en daarna lijstje maken wie er mee wil ................dan boeken ..................

Lijkt me zeer vet *D
We kunnen ook een keer de Mergelland route doen.
Das een route van 200km door de Limburgse heuvels })
Heb ik afgelopen jaar ook gedaan is egt vet.
Heeft er iemand hier eigenlijk een TomTom of een Garmin?
 
Bazzi, deze kan in de openingspost })
full
 
Ja Geer,

Die bruurs van ons....

Eiffel doe ik mee inclusief hotels en nordschleife...

Ik ga misschien nog ff naar de dolomieten met de autoslaaptrein, ik ben nog alleen dus misschien dat er hier nog meer zijn die een dag of 5 willen sturen in Italie!
Een paar daargjes sturen in Italie lijkt me super! Daarheb je tenminste echte bergen en mooie wegen. Verder extreem lekker eten, dus als ik kan wil ik zeker mee :Y
 
Een paar daargjes sturen in Italie lijkt me super! Daarheb je tenminste echte bergen en mooie wegen. Verder extreem lekker eten, dus als ik kan wil ik zeker mee :Y

Akula, welkom op het leukste topic van MF! :P

Weet je het wel zeker? :+
 
hey bazzi!!mooie fiets man!! :}

watvoor blerpijp komt erop te zitte???Akra???


Nee er zit een Superpole op met andere bochtenset.
Nu zit er het standaardsysteem ook nog bij, handig voor de Eifel of de Dolomieten ;)
Complete Akra van veur naar achter is plusminus € 1.300,- :(
Moet wel leuk blijven...
 
Hey GEFELICITEERD BAZZI *O* *O* *O* . Mijn brommert is over 2 weken hopelijk kloar. Der moesten namelijk ook nog es nieuwe zuigers in. Waar ik eigenlijk niet op had gerekend -O- -O- De duitser waar ik hem duzz van gekocht heb heeft duzz keihard gelogen :( . Maja dan kost het maar weer 600 euro extra.
 
@ Slip ..........hoe krijg je ut elke x weer voor elkaar ?? klasse man ..maaruh je was zo.n rustige jongen _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

@ Bazzi >>gefeliciflapstaart en veel rijplezier ermee !!

@ 2fast4 you >>leuke text : i'll be back

jij bent nu dan nog de laatste hersenloze....uuh motorloze *O* *O* *O* *O* *O*

@ willow : ik heb een Tom Tom (Europa versie ) dus dat komt wel goed !haha + mooie aansluiting op me Yammie

@ Tazman : heb ook gefloten: gebeurt ook nix :N :N :N >>wat bedoeld Bazzi ermee ???? _O |( |( |( |(
 
@ Slip ..........hoe krijg je ut elke x weer voor elkaar ?? klasse man ..maaruh je was zo.n rustige jongen _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

@ Bazzi >>gefeliciflapstaart en veel rijplezier ermee !!

@ 2fast4 you >>leuke text : i'll be back

jij bent nu dan nog de laatste hersenloze....uuh motorloze *O* *O* *O* *O* *O*

@ willow : ik heb een Tom Tom (Europa versie ) dus dat komt wel goed !haha + mooie aansluiting op me Yammie

Haha, thanks.
 
zo, er zijn weer wat euries gaan rollen de laatste tijd hier :) :) :)

net nog ff de prijskaartjes van me nieuwe spullen er maar gau afgehaald :Y :Y




die rugzak van Yamaha zit toppie en de handschoen ook

helmpie zit ook toppie


 
@bazzi,ja akra is wel kei duur.rij zelf met sebring.

mooie helm gerard1000FZR!!!

Hoop dat je er veel plezier van gaat krijgen!maar dat zal wel lukken..en de artikeltjes 5 komen nu vanzelf binnen!! :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan