Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Neem een flexibele tuit,dan ben je van dat gehannes met een trechter af
Flexibele tuit zit erop. Alleen met 20 liter vol in zo’n jerrycan is het dan alsnog lastig schenken. 😕. Je moet maar zo denken. Om de 2 weken tank ik met de auto in Gronau, en vul dan de jerrycans ook. Gewoon kosten besparing voor goedkope e5. Daar wil ik best wel moeite voor doen. Gronau 10 minuutjes van m’n werk, dus ideaal vind ik nu al, aangezien je anders met de motor om de 200 km bij de pomp staat. En ritjes meer dan 200km komen bij mij weinig voor, enkel in de lente / zomer met wat vrienden door nl of stukje Duitsland.
 

Bijlagen

  • c6eb6f1f-ba0a-4a5b-b56f-772025d9bfd5.jpeg
    c6eb6f1f-ba0a-4a5b-b56f-772025d9bfd5.jpeg
    642,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_5749.png
    IMG_5749.png
    584,2 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Zag vanmiddag enkele bikkels nog rijden.... :X

Ik heb in 2024 bijna een halve tank leeggereden en die keren was het best te doen.....iig niet zo koud als vandaag...brr. Nouja, er komen nog genoeg mooie dagen aan dus ik wacht rustig af.....:]
 
Volgend weekend verwacht men 20 graden! Heb m’n vriendin voorgesteld om dag en nachtje (hotelletje) naar de Mohne see te gaan. 😀 400 km heen en terug ongeveer
 
Zag vanmiddag enkele bikkels nog rijden.... :X

Ik heb in 2024 bijna een halve tank leeggereden en die keren was het best te doen.....iig niet zo koud als vandaag...brr. Nouja, er komen nog genoeg mooie dagen aan dus ik wacht rustig af.....:]
ik ben alweer aan de 2e tank toe , maar er zijn jaren geweest dat ik de eerste 1000 km al bereik had rond deze tijd.
 
Ik heb ongeveer 375,9 km gereden dit jaar. 🤣
 

Bijlagen

  • IMG_3505.png
    IMG_3505.png
    148,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Ik zit ook al over de 1000 km grens, qua ritten dit jaar. Zijn ook tevens mijn eerste km's op de laatste aankoop, en dan moet het ook wel.. Naast toch enige gewenning voor de 1e hoogpoot hier, ben ik (nog) bezig een goede set-up qua vering aan het vinden. Is en blijft toch enig werk, dus enige km's gaan er nog wel gemaakt worden ( bij goed weer). Want over 27 dagen nog een nieuw setje banden monteren en de dag erna :W en richting Jerez de la Frontera ermee..
 
Gister was perfect weertje! (Of we misten net alle buien) 9 uur op de motor gestapt en 21:00 weer thuis.

Met een groep van 30 man een offroad rit gedaan door Overijssel heen, prachtige stukken gereden en afgesloten met goede bbq 👌
 

Bijlagen

  • IMG_8433.jpeg
    IMG_8433.jpeg
    736,7 KB · Weergaven: 0
  • IMG_8426.jpeg
    IMG_8426.jpeg
    663,4 KB · Weergaven: 0
  • IMG_8427.jpeg
    IMG_8427.jpeg
    1.022,3 KB · Weergaven: 0
Ik wist niet dat jij ook mee gereden hebt, ik was er ook bij 😉 . We hebben elkaar vast wel gezien en waarschijnlijk ook wel gesproken.
Was een leuke dag, prima verzorgd en lekker eten.
De terug weg was behoorlijk fris.
 
Leuk hoor! Van Nieuw Heeten toch? Vrije opgave of alleen relaties? Ik heb daar n keer n dag offroad cursusdag gedaan met wat instructies enz. Was leuk en gelukkig goed bijpassend weer erbij: stromende regen.
 
Ik wist niet dat jij ook mee gereden hebt, ik was er ook bij 😉 . We hebben elkaar vast wel gezien en waarschijnlijk ook wel gesproken.
Was een leuke dag, prima verzorgd en lekker eten.
De terug weg was behoorlijk fris.
Jij was diegene op de wegbanden triumph? Je wil niet weten hoe vaak wij onderling zeiden "respect dat ie dit met die banden doet!"
Dat eten was echt heeeeerlijk!
Terug was hilarisch, ik was met spiegel vizier en het ging op zich prima, tot er nog even een bui langskwam.... toen was het hilarisch en best een beetje link :+

Edit: Wij hebben met wat jongens uit tubbergen/ootmarsum/borne een appgroep gemaakt voor de TET, als je interesse hebt stuur maar een PM voeg ik je toe. Idee is dat we gewoon aangeven als we gaan rijden en dan kunnen mensen aanhaken.
 
Leuk hoor! Van Nieuw Heeten toch? Vrije opgave of alleen relaties? Ik heb daar n keer n dag offroad cursusdag gedaan met wat instructies enz. Was leuk en gelukkig goed bijpassend weer erbij: stromende regen.
Was een beetje de club die daar komt voor onderhoud.
Maar als je wil kon je vast gewoon mee, kwam op zijn insta en FB wel voorbij geloof ik.

Volgens mij waren de kosten te laag voor wat je kreeg, ik dacht iets van 35 euro!!! en het eten alleen was dat al waard! Lunch en BBQ
 
Nee, je hebt de verkeerde voor je, Met die straatbanden was een jongen die ook van die alu koffers had. Hij heeft ook sommige stukken overgeslagen, wat ik overigens kan begrijpen. Ik heb 50/50 banden. Klein kereltje, kale kop, blauwe Alpinestars jas, 63 jaar oud.
Alhoewel ik er uit zie als iemand van 62.
Ik heb je ook een PM gestuurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan