Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Nee, je hebt de verkeerde voor je, Met die straatbanden was een jongen die ook van die alu koffers had. Hij heeft ook sommige stukken overgeslagen, wat ik overigens kan begrijpen. Ik heb 50/50 banden. Klein kereltje, kale kop, blauwe Alpinestars jas, 63 jaar oud.
Alhoewel ik er uit zie als iemand van 62
.
Ik heb je ook een PM gestuurd.
_O-
 
My bad.
Het was best druk en ik heb twee keer stilgestaan 😂 dus was overal vrij laat 🫣
1x ANWB gespeeld bij iemand die gevallen was en zelf zonder benzine gestaan niet veel later 😓

Maar ik hou je op de hoogte als we weer gaan rijden 👍
 
Ze bedoelen zoiets,puur om in Duitsland problemen te voorkomen heb ik een paar jaar terug de slip on gekocht
Moet erbij zeggen dat ik in al die jaren nog nooit een controle heb meegemaakt.
Maarja,voorkomen is beter dan genezen zegt men.
 

Bijlagen

  • 20220529_050049.jpg
    20220529_050049.jpg
    313,4 KB · Weergaven: 0
Zit een keurmerk op

Formeel genomen zegt het E-keur niks zonder dat de fabrikant verklaart dat dit ook voor de motor is waarop je de uitlaat gaat gebruiken.
Een demper van een honda CBR met e-keur is nog steeds niet geldig als je die onder een Yamaha R6 knoopt bijvoorbeeld.

E-keur dient dus ook specifiek voor jou motor te gelden.

Echter is de kans dat ze zover doorvragen al een stuk kleiner dan wanneer je geen e-keur hebt. Dus persoonlijk zou ik daar al een stuk geruster op zijn. Voor heel veel oudere motoren is helemaal geen dedicated uitlaat meer te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Formeel genomen zegt het E-keur niks zonder dat de fabrikant verklaart dat dit ook voor de motor is waarop je de uitlaat gaat gebruiken.
Een demper van een honda CBR met e-keur is nog steeds niet geldig als je die onder een Yamaha R6 knooopt bijvoorbeeld.

E-keur dient dus ook specifiek voor jou motor te gelden.

Echter is de kans dat ze zover doorvragen al een stuk kleiner dan wanneer je geen e-keur hebt. Dus persoonlijk zou ik daar al een stuk geruster op zijn. Voor heel veel oudere motoren is helemaal geen dedicated uitlaat meer te krijgen.
Klopt dat is mijn ervaring ook , en gewoon netjes en vriendelijk blijven en zorgen dat de motor ook gewoon in een goede technische staat is. Voor de xjr is er idd ook nog maar heel erg weinig te verkrijgen met geldige keuring. En dat wat verkrijgbaar is is veelal voor de latere injectie modellen, en dat is 4in1
Of ze zijn schreeuwend duur.....

Er zijn behoorlijk wat merken zoals :
Superpole
Delkevic
Dominator
Devil
Werx
Blackwidow

Die Uitlaten verkopen zonder enige keuring dus daar kun je wel op letten
 
Formeel genomen zegt het E-keur niks zonder dat de fabrikant verklaart dat dit ook voor de motor is waarop je de uitlaat gaat gebruiken.
Een demper van een honda CBR met e-keur is nog steeds niet geldig als je die onder een Yamaha R6 knoopt bijvoorbeeld.

E-keur dient dus ook specifiek voor jou motor te gelden.

Echter is de kans dat ze zover doorvragen al een stuk kleiner dan wanneer je geen e-keur hebt. Dus persoonlijk zou ik daar al een stuk geruster op zijn. Voor heel veel oudere motoren is helemaal geen dedicated uitlaat meer te krijgen.
Dat zal best zo zijn. Maar ik weet wel dat er in mijn geval wel een hoop verschil in zit_O-
 
Flexibele tuit zit erop. Alleen met 20 liter vol in zo’n jerrycan is het dan alsnog lastig schenken. 😕. Je moet maar zo denken. Om de 2 weken tank ik met de auto in Gronau, en vul dan de jerrycans ook. Gewoon kosten besparing voor goedkope e5. Daar wil ik best wel moeite voor doen. Gronau 10 minuutjes van m’n werk, dus ideaal vind ik nu al, aangezien je anders met de motor om de 200 km bij de pomp staat. En ritjes meer dan 200km komen bij mij weinig voor, enkel in de lente / zomer met wat vrienden door nl of stukje Duitsland.
Koop gewoon zo'n electrische hevelpomp.
Super makkelijk
 

Bijlagen

  • LIQUID_PUMP_ELECTRIC_650x650.png
    LIQUID_PUMP_ELECTRIC_650x650.png
    46,2 KB · Weergaven: 0
Moi :W

Ik post niet zoveel op regionaal, maar lees wel mee
Maar wil wel ff voorstellen
Eigen naam Rene
Voor op straat rijd ik een 2003 Triumph speed triple 955i of de pas aangeschafte 94er VFR750F RC36 2.
Straatrijden is maar sporadisch.
Rij vaker classicdemoraces met een MuZ Scorpion Sport 660 en trackdays met een Suzuki SV650 S of de Honda CBR600F2.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1629834992851.jpg
    FB_IMG_1629834992851.jpg
    111,7 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20230906_123012_426.jpg
    IMG_20230906_123012_426.jpg
    691,3 KB · Weergaven: 0
  • 20230810_103749.jpg
    20230810_103749.jpg
    825 KB · Weergaven: 0
  • 20230930_145845.jpg
    20230930_145845.jpg
    943 KB · Weergaven: 0
  • 20220816_154815.jpg
    20220816_154815.jpg
    1 MB · Weergaven: 0
Moi :W

Ik post niet zoveel op regionaal, maar lees wel mee
Maar wil wel ff voorstellen
Eigen naam Rene
Voor op straat rijd ik een 2003 Triumph speed triple 955i of de pas aangeschafte 94er VFR750F RC36 2.
Straatrijden is maar sporadisch.
Rij vaker classicdemoraces met een MuZ Scorpion Sport 660 en trackdays met een Suzuki SV650 S of de Honda CBR600F2.
MuZ 660 leuke fiets :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan