uitgebrande motorfiets! mfvf65

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxio86

MF veteraan
5 apr 2011
23.928
0
036
Vannacht is er een Triumph Tiger uit 2003 uitgebrand in het Sloterpark in Geuzenveld te Amsterdam.

Het kenteken is uit mijn hoofd wat in de TT staat maar dat check ik zo nog. Gecheckt moet MH VF 56 zijn.

motor is in 2003 ingevoerd en op naam gezet , dus nieuw gekocht en in november 2011 van eigenaar gewisseld en nu dus kennelijk na diefstal gedumpt.

ik dacht ik deel het even in de hoop het kenteken of de overige gegevens iemand bekend voorkomen.

Naast de motor is er ook een auto gedumpt in het park!
 
Laatst bewerkt:
Sleepwagen was er vanmiddag. Inmiddels ligt alles er nog steeds: 22.29
 
Vannacht is er een Triumph Tiger uit 2003 uitgebrand in het Sloterpark in Geuzenveld te Amsterdam.

Het kenteken is uit mijn hoofd wat in de TT staat maar dat check ik zo nog. Gecheckt moet MH VF 56 zijn.

motor is in 2003 ingevoerd en op naam gezet , dus nieuw gekocht en in november 2011 van eigenaar gewisseld en nu dus kennelijk na diefstal gedumpt.

ik dacht ik deel het even in de hoop het kenteken of de overige gegevens iemand bekend voorkomen.

Naast de motor is er ook een auto gedumpt in het park!
Pfff. Het zal je motor wezen... -O-

Ik heb zaterdag binnen anderhalf uur en paar keer een Tiger op de Jan van Galen zien rijden, scheuren eigenlijk, veel herrie maken enzo. Toen dacht ik nog: jaaa, eindelijk lente hè. *O*
 
Volgens kenteken was het een gele/gouden. Misschien deze wel?

Hoorde dat er net alweer helikopters en traumaheli overvlogen ivm schietpartij :') heerlijk Amsterdam-west *D
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet meer kan herinneren welke kleur het was, ik dacht een zwarte, ik weet wel dat het een tiger was want ik herkende hem aan de voorkant, die vind ik nl errug lelijk bij die oudere versie.

Ja, wild west, die trauma kwam hier als een gek over idd, ze hadden weer eens op de Vomar op het Lambertus Zijlplein een overval gepleegd, verderop is een van de overvallers neergeknald door een agent. Moeten ze vaker doen bij overvallers.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet meer kan herinneren welke kleur het was, ik dacht een zwarte, ik weet wel dat het een tiger was want ik herkende hem aan de voorkant, die vind ik nl errug lelijk bij die oudere versie.

Ja, wild west, ze hadden weer eens op de Vomar op het Lambertus Zijlplein een overval gepleegd, verderop is een van de overvallers neergeknald door een agent. Moeten ze vaker doen bij overvallers.
:')

Dude, dat ding is uitgefikt. Dan is elke motor zwart.


:+
 
Volgens kenteken was het een gele/gouden. Misschien deze wel?

Hoorde dat er net alweer helikopters en traumaheli overvlogen ivm schietpartij :') heerlijk Amsterdam-west *D
Spike zegt ook zwart, maar hij kan het zich ook niet echt herinneren. Alzheimer light is zwaar besmettelijk.

Het enige wat is blijven hangen is die 'lelijke voorkant', waar wij dan weer een halfuur over hebben staan miepen met z'n tweetjes.
 
hey ... hey ..hey .. is niet meer west hhoor.... nieuwwest is het geworden.. maarja.. er gebeurt iets teveel afgelopen paar weken hier in de buurt... :<
 
Spike zegt ook zwart, maar hij kan het zich ook niet echt herinneren. Alzheimer light is zwaar besmettelijk.

Het enige wat is blijven hangen is die 'lelijke voorkant', waar wij dan weer een halfuur over hebben staan miepen met z'n tweetjes.
Wanneer doen we weer een minimeet bij Mario? *D

Gaan we met zijn drietjes miepen over lelijke voorkanten :+
 
Mijn motor, auto en scooter 3x gestolen en allemaal terug gevonden in Amsterdam west....heerlijk stadsdeel.
 
Daar durf ik me helemaal niet te vertonen....behalve in auto, genoeg benzine(ben daar altijd de weg kwijt) en alles op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan