Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat toch weer op het podium.
Wat een kerel die Rossi.
 
Volgende keer hopen dat ie toch beter kwalificeerd. Hij werd in het begin aardig opgehouden door Pedrosa en Bautista. Niet best voor de bandjes...
 
Dit weekend QP overgeslagen, het zou me niets verbazen als Rossi ooit nog besluit om überhaupt pas op zondag naar het circuit te komen.
 
C75yWkuXUAA7q9S.jpg:large
 
Dit weekend QP overgeslagen, het zou me niets verbazen als Rossi ooit nog besluit om überhaupt pas op zondag naar het circuit te komen.
_O-

Zou wel een passend pensioen zijn. Alleen sloopt hij dan wel zijn eigen ratios: deelnames/wins etc. (Die al goed verpest zijn door de Ducati jaren _O- )
 
Gisteren werd nog even verteld dat hij 64% van zijn races op het podium is geëindigd.

64% !!!!!! :} :} :}


Dan kunnen zelfs de niet Rossi-fans niet ontkennen dat dat best wel goed is...
 
De niet Rossi fans kunnen sowieso niet om Rossi heen, hij is een icoon voor de sport geworden de afgelopen 21 jaar :Y
 
ik heb al eerder gezegd diegene die zijn palmares wil overtroeven moet nog geboren worden hahaha. :} :Y

Mwah.. dat ligt er aan hoe gemotiveerd Marquez is en blijft.. Ik denk dat Marquez wel kans maakt om het te overtreffen, maar dan moet hij zeker net zo lang door gaan met racen als Rossi. Gezien dat Rossi's leeftijdgenoten en oud-concurrenten nu allemaal adviseur, teambaas of testcoureur (en visser) zijn verwacht ik niet dat er snel iemand is die net zo lang door gaat als Rossi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan