Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het nou sandbagging zijn in alle trainingen....
Nee. Viñales reed relatief makkelijk bij Rossi weg en dat verschil had vast groter kunnen zijn dan het uiteindelijk geworden is. Marquez had de snelheid om Rossi de baas te zijn, maar crashte. Rossi is normaliter goed voor een paar plekken beter dan zijn kwalificatie, en in de Q was hij al zevende. Hij is aan het wennen aan de nieuwe motor en banden, dat duurt even. Waar anderen dat in een sessie doen, heeft hij het hele weekend nodig. Maar zolang Rossi nét op tijd op snelheid komt, is er op zondagmiddag niks te vrezen...
 
Wat een baas :}

Crutchlow zei dat ie een melding op z'n display had. Anders zou die wel naar Vinales toe kunnen rijden of in elk geval Rossi voorblijven. Is dat bluf? Rossi zat naar mijn idee heel comfortabel achter crutchlow en besloot gewoon er voorbij te gaan toen de tijd rijp was. Vinales was toch niet te achterhalen.
 
rossi is nooit bezig met snelle rondes maar met sectoren en aan het eind van de training knoopt hij ze aan elkaar voor een snelle ronde je ziet ook altijd tijdens de quali dat uccio de sectortijden laat zien.
verder richt hij zich voornamelijk op bandenslijtage.
let wel dit is mijn mening. :t
 
rossi is nooit bezig met snelle rondes maar met sectoren en aan het eind van de training knoopt hij ze aan elkaar voor een snelle ronde je ziet ook altijd tijdens de quali dat uccio de sectortijden laat zien.
verder richt hij zich voornamelijk op bandenslijtage.
let wel dit is mijn mening. :t
Zal best wel maar op de frontrow starten maakt het wel makkelijker :Y
 
Wat een baas :}

Crutchlow zei dat ie een melding op z'n display had. Anders zou die wel naar Vinales toe kunnen rijden of in elk geval Rossi voorblijven. Is dat bluf? Rossi zat naar mijn idee heel comfortabel achter crutchlow en besloot gewoon er voorbij te gaan toen de tijd rijp was. Vinales was toch niet te achterhalen.
Ik denk dat Rossi op het podium finishen het belangrijkst vond idd. Gezien hij nog steeds wat vertrouwen mist in de voorkant besloot hij denk ik pas echt aan te vallen waar het zeker weten kon met zo min mogelijk risico.
Dat Crutchlow verhaal vond ik maar vaag, dat 'ie eigenlijk makkelijk weg had kunnen rijden etc. Wat een gelul doe dat dan. Maar goed na alle 2398423904907 xrashes ook wel eens fijn voor zijn team dat 'ie de finish een keer haalt :Y Vind het toch een vreemde vogel. Op zich altijd een vrolijke noot met geintjes on track en op social media enzo. Maar in interview altijd erg zuur.

Nou ja, anyhow... al met al een bijzondere stand na 2 races :o

Pos. Rider Bike Nation Points
1 Maverick VIÑALES Yamaha SPA 50
2 Valentino ROSSI Yamaha ITA 36
3 Andrea DOVIZIOSO Ducati ITA 20
4 Scott REDDING Ducati GBR 17
5 Cal CRUTCHLOW Honda GBR 16
6 Jonas FOLGER Yamaha GER 16
7 Jack MILLER Honda AUS 15
8 Marc MARQUEZ Honda SPA 13
9 Alvaro BAUTISTA Ducati SPA 13
10 Dani PEDROSA Honda SPA 11
11 Johann ZARCO Yamaha FRA 11
12 Aleix ESPARGARO Aprilia SPA 10
13 Danilo PETRUCCI Ducati ITA 9
14 Loris BAZ Ducati FRA 9
15 Karel ABRAHAM Ducati CZE 8
16 Alex RINS Suzuki SPA 7
17 Hector BARBERA Ducati SPA 6
18 Jorge LORENZO Ducati SPA 5
19 Tito RABAT Honda SPA 5
20 Pol ESPARGARO KTM SPA 2
21 Bradley SMITH KTM GBR 1
22 Andrea IANNONE Suzuki ITA
23 Sam LOWES Aprilia GBR
 
2e inderdaad knap , na z'n crash hebben ze weer een actie uitgevreten ....heb vernomen dat het niet lang zal duren dat weer de beruchte muur wordt neergezet in de pitbox :Y
Ik ga er verder niet op in maar onthouden jullie dit maar :+

Ik onthou het, maar we zijn 2 races en bijna een maand verder, zo langzaam zijn die Italiaanse bouwvakkers nou toch ook weer niet?
 
Viel me de vorige keren ook al op toen hij gewonnen had of op het podium stond..

Dan denk ik; geef gewoon toe dat je enorm je best moest doen om dat resultaat binnen te slepen ipv een soort bluf te spelen over wat allemaal nog had gekund als..

Ik zeg niet dat hij liegt, maar denk dat hij ergens wel een overschatting maakt.
 
Ik onthou het, maar we zijn 2 races en bijna een maand verder, zo langzaam zijn die Italiaanse bouwvakkers nou toch ook weer niet?

Sterker nog, worden zelfs "matties" van elkaar die gezellig samen selfies maken na een potje racen.

17861789_768675019964706_6496716302917787677_n.jpg



_O- ;)
 
Volgens mij behoorlijk stressvol om momenteel in Rossi zijn team te zitten als monteur/crewchief, hoeveel settings ze wel niet uitproberen in een weekendje en 's zondags lukt het ze telkens weer om de juiste te vinden :}
En met Jeremy Burgess was het al niet anders. :? :)
 
Viel me de vorige keren ook al op toen hij gewonnen had of op het podium stond..

Dan denk ik; geef gewoon toe dat je enorm je best moest doen om dat resultaat binnen te slepen ipv een soort bluf te spelen over wat allemaal nog had gekund als..

Ik zeg niet dat hij liegt, maar denk dat hij ergens wel een overschatting maakt.
Crutchlow denkt altijd beter gekund te hebben. Een eigenschap die wel van pas kan komen tijdens races, maar die in interviews zelden goed overkomt. Als hij op het podium staat "had hij kunnen winnen", als hij crasht is het altijd "met de pace van de top 5". Sure Cal, sure. :+
 
Crutchlow denkt altijd beter gekund te hebben. Een eigenschap die wel van pas kan komen tijdens races, maar die in interviews zelden goed overkomt. Als hij op het podium staat "had hij kunnen winnen", als hij crasht is het altijd "met de pace van de top 5". Sure Cal, sure. :+
Dat hoor je wel vaker bij topsporters, wat ze ook voor sport bedrijven.
En als ze anders zeggen dan zijn ze of te soft, of verbazingwekkend - enorm - geweldig - realistisch of ze liegen. :+
 
Laatst bewerkt:
Crutchlow zei dat ie een melding op z'n display had. Anders zou die wel naar Vinales toe kunnen rijden of in elk geval Rossi voorblijven. Is dat bluf?

In zijn display stond: "no bullshit excuses in front of the camera please"
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan