Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar zelfs 15 voudig wereldkampioen Agostini verklaart , ho ho Vale niet zo doordraven in je uitlatingen.
 
jongens, je kan je eigen niet regelmatig misdragen en dan onbeperkt je excuus aanbieden het houdt een keer op en dat was zondag punt!!!! :N

Omdat je dat in een wereld met fatsoenlijke normen en waarden doet.


Accepteer het en zeg tegen diegene dat hij een lul is en dat je er verder klaar mee bent.
Dat kan je prima op een fatsoenlijke manier doen. "Calm and assertive".


Excuses accepteren betekent niet zand erover en weer samen lachen samen huilen. Het is gewoon een teken van fatsoen en zegt verder weinig over jouw gevoel of mening mbt een situatie. Die kan je na acceptatie nog prima duidelijk kenbaar maken.

Goed, niet iedereen heeft dezelfde normen en waarden meegekregen vanuit huis denk ik maar.

Ik vind het zelf een verlaging van jouw eigen niveau wanneer je jou zo gedraagd. Ook al begrijp ik de woede op dat moment heel goed.

Als ik mij op mijn werk niet professioneel meer hoef te gedragen dan zijn er een hoop hier heel gauw niet zo blij meer. Ze bellen altijd alleen maar om te zeiken namelijk. Kan ik eens lekker terug blaffe :Y :N

Ik vind excuses accepteren (ook al vind je diegene nog zo'n lul) net zo iets dat bij professionaliteit hoort.

Als ik in zijn schoenen had gestaan dan had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan als hem. Neemt niet weg dat het niet helemaal oke is en dat mag dan ook best aangemerkt worden.
 
Marquez wilde publiekelijk met de camera’s zijn excuus aanbieden, maar vertelde even later in een verklaringvoor de pers dat hij in zijn ogen niets verkeerd deed.

Excuses was dus totaal niet oprecht, terecht dus dat hij op voorhand niet geaccepteerd werd.

Op naar Austin en gas erop.
 
Ik vond dat Jarvis zich aardig liet piepelen,wie is er nu racing director en gaat erover wie er wel of niet binnen komt.
Hij had de lead moeten nemen,jammer

Beste Paul ik vind het lief van je dat je mening wilt geven.
Maar de situatie ligt blijkbaar iets anders dan jij zegt.
Op beelden is ook te zien dat Lin Jarvis op de achtergrond met z'n vingertje zwaait van nee nu niet.
Racesport heeft de moeite genomen om het e.e.a. na te vragen bij Yamaha.
Uccio heeft naar hun mening gezegd tegen Marquez: “niet nu, kom later maar terug”.
 
Racesport heeft de moeite genomen om het e.e.a. na te vragen bij Yamaha.
Uccio heeft naar hun mening gezegd tegen Marquez: “niet nu, kom later maar terug”.


Denk je dat Yamaha zou zeggen dat Uccio riep dat MM uit de box moest oprotten?
(iets met politiek correcte antwoorden)
 
Laatst bewerkt:
Bijzonder dat hier de leidinggevende capaciteiten van iemand met de statuur van Lin Jarvis in twijfel getrokkken wordt.
 
Denk je dat Yamaha zou zeggen dat Uccio riep dat MM uit de box moest oprotten?
(iets met politiek correcte antwoorden)

Vast niet.
Ik denk echter ook wel dat Uccio verstandig genoeg is om op een duidelijke en toch juiste manier iets aan te geven.

Hij is loopt ook niet net 2 dagen mee daar.
 
Vast niet.
Ik denk echter ook wel dat Uccio verstandig genoeg is om op een duidelijke en toch juiste manier iets aan te geven.

Hij is loopt ook niet net 2 dagen mee daar.
Uccio zit inderdaad héél diep in de materie. O-)
 
Hebben jullie de beelden gezien of praten jullie alleen elkaar na?

Je ziet duidelijk Uccio Marquez tegenhouden en rustig terugsturen en op de achtergrond Jarvis een duidelijke blik (+ vingertje) naar Alzamora werpen toen die probeerde om iedereen heen de pitbox verder in te lopen.
De boodschap was duidelijk en ze gingen weer netjes terug naar hun eigen pitbox.

Niet boeiend en ook niet nieuwswaardig. Next.
 
Uccio zit inderdaad héél diep in de materie. O-)

Het is ook enorm nodig om "diep in de materie" te zitten om te beseffen dat er altijd 20 camera's op hem en de rest van het Yamaha team gericht zijn. Los van alle journalisten en mensen die om hem heen rennen.
 
Lin Jarvis toonde een beetje ergernis.
Uiteindelijk is hij dus toch een mens.
Ongelooflijk hoeveel rust en beheersing die man brengt en uitstraalt.
 
Ik snap nooit waarom mensen altijd zo sneu doen over Uccio. Hoe mooi is het om als grootste rijder ooit samen met je jeugdvriend de wereld over te gaan en alsnog zo'n goede band te kunnen hebben zowel zakelijk als privé? Mensen hier doen het vaak voorkomen alsof dat gay is ofzo... Zielig...

Maar goed, hier even een ander camera standpunt met verstaanbaar audio:


Mijn Italiaans is niet meer wat het (nooit) geweest is, maar volgens mij betekent het zoiets als: Nu even niet / Nu even niet hier komen oid.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap nooit waarom mensen altijd zo sneu doen over Uccio. Hoe mooi is het om als grootste rijder ooit samen met je jeugdvriend de wereld over te gaan en alsnog zo'n goede band te kunnen hebben zowel zakelijk als privé? Mensen hier doen het vaak voorkomen alsof dat gay is ofzo... Zielig...

Maar goed, hier even een ander camera standpunt met verstaanbaar audio:


Mijn Italiaans is niet meer wat het (nooit) geweest is, maar volgens mij betekent het zoiets als: Nu even niet / Nu even niet hier komen oid.

Zoals verwacht gewoon een keurige professionele reactie.

Los daarvan leeft Uccio een droom. Heel de wereld rond met jouw maatje. Alleen maar motoren om jou heen, vaak mooi weer, mooie dames overal, contacten binnen het Yamaha MotoGP team hebben (en vast ook andere teams).

Ik heb geen kinderen. Dit lijkt mij geweldig!

Had ik maar zo'n maatje die mij meesleurde! :o
 
Laatst bewerkt:
Ik snap nooit waarom mensen altijd zo sneu doen over Uccio. Hoe mooi is het om als grootste rijder ooit samen met je jeugdvriend de wereld over te gaan en alsnog zo'n goede band te kunnen hebben zowel zakelijk als privé? Mensen hier doen het vaak voorkomen alsof dat gay is ofzo... Zielig...
Als je dat zegt leef je echt onder een steen of heb je oogkleppen op.
Mij boeit het geen ene zak. Het is 2018 en iedereen mag zijn wie hij is.
Het houdt blijkbaar wereldwijd veel mensen bezig. :P

Son muchos los que señalan que el italiano mantiene una relación encubierta con Alessio Salucci, 'Uccio', su mejor amigo y único trabajador en nómina del motociclista.
 
Gelukkig staat het WK Superbike in Aragon en BSB Brands Hatch Indy voor de deur.
Kunnen we ons vanaf morgen weer "druk maken" om wat anders.
 
Ik snap nooit waarom mensen altijd zo sneu doen over Uccio. Hoe mooi is het om als grootste rijder ooit samen met je jeugdvriend de wereld over te gaan en alsnog zo'n goede band te kunnen hebben zowel zakelijk als privé? Mensen hier doen het vaak voorkomen alsof dat gay is ofzo... Zielig...

Maar goed, hier even een ander camera standpunt met verstaanbaar audio:


Mijn Italiaans is niet meer wat het (nooit) geweest is, maar volgens mij betekent het zoiets als: Nu even niet / Nu even niet hier komen oid.

Wel netjes dat Uccio nog even een beetje door zn knieen zakt om MM recht in de ogen te kunnen kijken :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan