Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je dat zegt leef je echt onder een steen of heb je oogkleppen op.
Mij boeit het geen ene zak. Het is 2018 en iedereen mag zijn wie hij is.
Het houdt blijkbaar wereldwijd veel mensen bezig. :P

Son muchos los que señalan que el italiano mantiene una relación encubierta con Alessio Salucci, 'Uccio', su mejor amigo y único trabajador en nómina del motociclista.
Lekker boeiend als hij dat leuk vindt. Wens ze veel plezier samen.
Wel wat lullig voor de vrouw van Uccio en zn kindje _O-
 
Lekker boeiend als hij dat leuk vindt. Wens ze veel plezier samen.
Wel wat lullig voor de vrouw van Uccio en zn kindje _O-
Veel getrouwde mannen / vaders - gezinsmensen zitten in een ontkenningsfase.
Dus ook velen onder ons. En mensen die zich aangesproken voelen boos worden hebben soms zelf een probleem. ;)
Schaamte / plaatsvervangende schaamte is zó zonde van dit mooie leven. -O- *O*
 
Laatst bewerkt:
Veel getrouwde mannen / vaders - gezinsmensen zitten in een ontkenningsfase.
Dus ook velen onder ons. En mensen die zich aangesproken voelen boos worden hebben soms zelf een probleem. ;)
Schaamte / plaatsvervangende schaamte is zó zonde van dit mooie leven. -O- *O*
Zelfs anno 2018? :o

Van Lorenzo accepteert iedereen het toch ook?
 
En het feit dat het hier regelmatig om de seksuele voorkeuren van de helden gaat... Over wie zegt dat wat? Over de helden of over degenen die dat onderwerp continu naar voren brengen?
 
ik snap het wel hoor het is heel simpel JALOEZIE en wordt verzonnen door mensen die zelf mislukt zijn in hun zielige leven. :Y _O-


Ik snap nooit waarom mensen altijd zo sneu doen over Uccio. Hoe mooi is het om als grootste rijder ooit samen met je jeugdvriend de wereld over te gaan en alsnog zo'n goede band te kunnen hebben zowel zakelijk als privé? Mensen hier doen het vaak voorkomen alsof dat gay is ofzo... Zielig...

Maar goed, hier even een ander camera standpunt met verstaanbaar audio:


Mijn Italiaans is niet meer wat het (nooit) geweest is, maar volgens mij betekent het zoiets als: Nu even niet / Nu even niet hier komen oid.
 
.
full
 
Zelfs anno 2018? :o

Van Lorenzo accepteert iedereen het toch ook?
Daar heb je precies een punt tussen 'demoniseren' van helden en uitingen die een gedragsexpert verdacht zouden kunnen noemen.
De fout ligt in de interpretatie van het woord homo.
Op het moment dat die anders wordt opgevat hebben we een hele andere wereld.
Het is géén scheldwoord! ;)
 
Daar heb je precies een punt tussen 'demoniseren' van helden en uitingen die een gedragsexpert verdacht zouden kunnen noemen.
De fout ligt in de interpretatie van het woord homo.
Op het moment dat die anders wordt opgevat hebben we een hele andere wereld.
Het is géén scheldwoord! ;)

Jij bent degene die dit hele onderwerp heeft aangehaald met je "grapje" over Uccio en er vervolgens stellig over doorgaat.

Volgens mij interesseert het verder niemand hier of er iemand homo is, ja of nee. Lekker boeiend?!

Zo boeit het ook vast niemand of de ander hetro is, ja of nee.
 
Ik las dit gisteren en dacht, zo kan het dus wel.
Hamilton zegt in Shanghai sorry tegen Verstappen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Ook Max is niet onomstreden in de F1 (hoewel 99% van de Nederlanders daar anders over denkt) en Hamilton in deze de "oudere" volwassenen die een net voorbeeld geeft.

Ik vraag mij af of Rossi ook de mentaliteit zal tonen om de "volwassene" in deze situatie te zijn.

Tuurlijk zijn de kwesties niet 1 op 1 te vergelijken, maar ik zie zeker gelijkenissen.

Hij zegt overigens nergens dat hij vindt dat Max (wederom) niets verkeerd heeft gedaan. Hij laat het in het midden en daarmee is het heel duidelijk zonder het direct te verwoorden.

Desalniettemin begrijpt hij ze verder moeten en niet kinderachtig woedend moeten blijven.

Ik betwijfel het, maar ik hoop dat Rossi ook karakter toont. Het zou hem sieren.
 
Zoals verwacht gewoon een keurige professionele reactie.

Los daarvan leeft Uccio een droom. Heel de wereld rond met jouw maatje. Alleen maar motoren om jou heen, vaak mooi weer, mooie dames overal, contacten binnen het Yamaha MotoGP team hebben (en vast ook andere teams).

Ik heb geen kinderen. Dit lijkt mij geweldig!

Had ik maar zo'n maatje die mij meesleurde! :o

Precies!!
 
Jij bent degene die dit hele onderwerp heeft aangehaald met je "grapje" over Uccio en er vervolgens stellig over doorgaat.

Volgens mij interesseert het verder niemand hier of er iemand homo is, ja of nee. Lekker boeiend?!

Zo boeit het ook vast niemand of de ander hetro is, ja of nee.
Ja maar we gaan er wel steeds mee door..
Als ik zeg dat Uccio heel diep in de materie zit dan is er niets aan gelogen.
Het is de interpretatie die het hem doet en een dergelijk grapje moet naar mijn idee kunnen.
Dit staat in geen enkel contrast met wat er allemaal al gezegd is - over en weer - en diverse 'grappige' homo foto's die in het Rossi topic geplaatst zijn of in het Marquez en Lorenzo topic.

(Rossi met balletdans jurkjes bij een bepaalde crash foto, Rossi met Uccio als homo vrienden halfnaakt, Lorenzo idem dito met Marquez)
De vorm van humor is daar veel extremer en gewoon beledigend. -O-

Maar blijkbaar zit de frustratie toch diep hier. :P

Op het werk hebben we ook dove mensen, als er eentje apart gaat zitten dan maak ik de grap dat ze de herrie - roddels van haar collega's zat is. Ik kan ze er zo mee confronteren, zelfspot is een mooie eigenschap.

Hard reageren op een niet slecht bedoeld grapje.. Dit is nou net waar de hele discussie over gaat. :+

Ey een forum met reactie op reactie en verschillende meningen. :o
"Internetforum, een discussieruimte op internet"


Peace on! ;)

full
 
Het is totaal irrelevant gezien de onderwerpen op dit Motor-Forum.
Dat is denk waarom men zo reageert.

Grapjes maken over iemand die je kent is anders dan over iemand die je niet kent. Zeker wanneer er zo'n draai aan wordt gegeven, want ergens bespot je homo's ook al verwoord je het niet expliciet zo duidelijk.

Zelfspot is belangrijk, maar iemand die je niet kent bespotten heeft niets met zelfspot te maken vind ik.

Ik stoor mij er aan, omdat je niet over of met jouw maatjes aan het praten bent.

Het is jouw goed recht, maar net zo van mij om daar wat van te zeggen.

Voor de rest heb ik wel genoeg over gezegd. :)
 
Laatst bewerkt:
Prachtige foto! Juist nu!

Veel leuker wanneer ze "samen spelen". :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat las. Hoewel, Hamilton kon zijn race gewoon vervolgen, Rossi eindigde op de grond, en de achtergrond (2015) is natuurlijk niet vergelijkbaar. Maar dan nog: ik had liever een respons zoals die van Lewis gezien, dan het overmatig dramatische van Rossi.


Het/hij/zij is en blijft een Italiaan snap dat nu eindelijk eens ? Drama drama het hele land is één drama ( kom er al 40 jr) en remember voetbal })

Spanjaarden/Portugezen idem dito B|
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan