Second Identity
MF veteraan
- 19 mrt 2004
- 34.730
- 62
Mensen,
Wederom een hoofdstuk in het boek "mijn probleemmotor". Na een aantal weken stil te hebben gestaan wilde ik weer eens een ritje op mijn Diversion 600 maken. Echter werd de pret al snel gedrukt. Bij het duwen van de middenbok voelde het wat vreemd...
Na ongeveer een minuut duwen leek het uitzichtloos. Het voorwiel zat muurvast! Bij het breken had ik niet veel succes. Vandaag ff met 2 man losgemaakt. Naja, losmaken is er niet bij, maar achteruit draait hij iets. Er zat geen roest op de remschijf of iets van dien aard...
Ik heb van iemand al te horen gekregen dat het te maken kan hebben met het bevriezen/ontdooien van remolie, dat er daardoor teveel druk op staat. Is dit ook mogelijk?
Ik hoop dat iemand me kan helpen met het vinden van de oorzaak (in schriftelijke vorm uiteraard ). Heb nog geen tijd gehad om het uit mekaar te halen, maar eerst hier navragen leek me wel een goede optie .
Iemand een idee??
Wederom een hoofdstuk in het boek "mijn probleemmotor". Na een aantal weken stil te hebben gestaan wilde ik weer eens een ritje op mijn Diversion 600 maken. Echter werd de pret al snel gedrukt. Bij het duwen van de middenbok voelde het wat vreemd...
Na ongeveer een minuut duwen leek het uitzichtloos. Het voorwiel zat muurvast! Bij het breken had ik niet veel succes. Vandaag ff met 2 man losgemaakt. Naja, losmaken is er niet bij, maar achteruit draait hij iets. Er zat geen roest op de remschijf of iets van dien aard...
Ik heb van iemand al te horen gekregen dat het te maken kan hebben met het bevriezen/ontdooien van remolie, dat er daardoor teveel druk op staat. Is dit ook mogelijk?
Ik hoop dat iemand me kan helpen met het vinden van de oorzaak (in schriftelijke vorm uiteraard ). Heb nog geen tijd gehad om het uit mekaar te halen, maar eerst hier navragen leek me wel een goede optie .
Iemand een idee??