Verbouw RD350 31K tot Kenny R. replica (hoop ik)

Klein updeetje van mijn project. :)

Stukje bij beetje gaat ie verder, grote stappen zijn geweest, nu alle kleine dingen
waar ik me mee bezig moet houden.
Zoals verlichting,nummerplaathouder, maar allemaal wel afneembaar zodat het als ie in de kamer staat het wel een racer is :) want een racer met een kenteken en koplamp vind ik niks.Maar als we er nog eens op willen rijden dan zal het moeten.
Na een bijna 8maand loopt ie weer, en rookt ie ook :+ vraag de buren maar.
Wat er zoal is gebeurd, alle bekabeling klaargemaakt, accu geplaatst, mooie airdeflectors over de uitlaten gemaakt, uitlaten vastgezet met klemmen, oliepomp verwijderd en er een vervang item voor gemaakt :? weet niet hoe ik het anders moet noemen,maar werkt goed in ieder geval.
Tandwiel afgedraaid, en eindelijk de ketting kunnen plaatsen was best nog wel even spannend of het wel paste langs de brace van de achterbrug, gelukkig het past.
Had een toerenteller van een FZR geplaatst maar denk dat die niet helemaal jofel is geeft stationair +/- 4500 toeren aan, beetje veel dus de originele RD teller maar weer geplaatst en zowaar 1250 rpm dus maar eens even kijken wat we daar mee gaan doen.
En dan kan het spuitklaar maken van de kuip beginnen zitten ook nog wel wat uurtjes plamuur en schuurwerk in maar goed het is hobby
En dan nu maar wat plaatjes.
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Dank u voor de positieve reaties, en ja de vorderingen zijn ik heb er op gereden voor het eerst.
Ik heb hem gekocht met mijn arm in het gips ;) dus dat ging niet.
Maar afgelopen weekend heeft ie zijn shakedown gehad, in een woord SUPER :]
Hij rijdt goed stuurt goed wat toch afwachten was met de nieuwe wielen want ik heb overal nieuwe bussen voor moeten draaien, en hij spoort ook goed dus al met al geslaagd.
Een ding is jammer mijn linker schijf is krom dus daar moet wat aan gebeuren, en de achterschijf moet nog wat afgedraaid worden. maar verder ondanks deze 2 kleine minpuntjes
erg geslaagd :)
Ben nu begonnen met het plamuren en strak maken van de kuip.
Wordt vervolgd.
 
Maar afgelopen weekend heeft ie zijn shakedown gehad, in een woord SUPER :]
Hij rijdt goed stuurt goed wat toch afwachten was met de nieuwe wielen want ik heb overal nieuwe bussen voor moeten draaien, en hij spoort ook goed dus al met al geslaagd.

Wordt vervolgd.


Zeker geslaagd dan *O* , fantastisch toch, dat je dat helemaal voor elkaar gebakken hebt, en na de winter staat hij met verse verf klaar om te :] 8-)
 
:W even moven Oma

Het is even rustig geweest maar dat heb je soms, na heel veel schuren en plamuren om hem spuitklaar te krijgen staat de Rd bij de spuiter om zijn Yamaha Laguna Seca kleuren te krijgen.
Zo gauw het klaar is zal ik het met jullie delen.

Iedereen hele fijne feestdagen toegewenst en alvast een knutselrijk 2014 :W *:)
 
Zooooooooooo.......Dat is nog eens en cliffhanger ... ook prettige feestdagen ... *:) :W
 
Zo even een klein updeetje de kleur zit er op het begint nu echt vorm te krijgen
volgende week blanke lak en stikkers erop en het opbouwen kan beginnen *O*
full

full

full

full


Mijn eigen Kenny Roberts replica is bijna klaar ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan