versnellingsindicator

hamlap

Rookie
7 feb 2020
5
1
Goedendag
wie weet hoe je een versnellingsindicator (alie Express } aan moet sluiten op een honda cbf 600 sa
 
Ooit dacht ik dat ik zo iets ook nodig zou hebben, omdat mijn lesmotor het ook had. Inmiddels is er geen moment waarop ik tijdens het rijden denk 'had ik maar een versnellings indicator'.
 
Welkom op M-F! *O*

Fernand-Keuleneer-Tine-Nys-tScheldt-2.jpg
 
Op de openbare weg heb ik hem ook nooit gemist, maar tijdens een circuit dagje komt het echt wel van pas dat je in 1 oogopslag ziet welke versnelling je zit, ik weet niet hoe die van Aliexpress geleverd wordt, heb er zelf een van Healtech, op hun website kan je ook een handleiding vinden, alleen geen idee of de aansluiting het zelfde is.
 
Beetje meer info zou handig zijn, heb je er 1 die je aansluit op de diagnose stekker of zo'n hele goedkope waar een paar losse draadjes achteruit komen?

Ik heb er zelf ook 1 van Ali opzitten, gewoon omdat ik nog wel eens op het circuit rij en ik het toch soms wel handig vind.
 
Beetje meer info zou handig zijn, heb je er 1 die je aansluit op de diagnose stekker of zo'n hele goedkope waar een paar losse draadjes achteruit komen?

Ik heb er zelf ook 1 van Ali opzitten, gewoon omdat ik nog wel eens op het circuit rij en ik het toch soms wel handig vind.
Hoi ik heb er eentje met een diagnose stekker m aar zou niet weten waar ik die aan moet sluiten
Vriendelijke groet
 
Zou hetzelfde zijn als van een GiPro voor zover ik weet. Wou het ook eens testen maar dan denk ik, ik tel altijd mijn versnellingen en hoor in welke versnelling ik zit aan welke snelheid, dus in feite is het helemaal niet nodig :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan