VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
(...)
Nu alleen nog een vraagje of drie:
1. Ik vind dat de motor niet erg hard remt met de voorrem. Ik rem dan te hard bij met de achterrem, waardoor soms het achterwiel slipt. Is het normaal dat deze motor niet als een gek remt?
2e vraagje is wat de beste banden zijn voor de motor. Ik wil eigenlijk lekkere plakbanden, maar die schijnen er niet te zijn voor dit formaal wielen?
3e vraag: is er een verhoogde ruit te krijgen voor de motor? Ik lig er af en toe plat op de tank, om de wind te ontduiken.

Nog even trotse foto:
(Afbeelding)

De mijne, een vf1000f weliswaar, heeft een verhoogde ruit dus ze moeten ergens te vinden zijn...
 
Ha, de FF junior. Welkom!
Ik vind alleen wel dat FF 1 nu 'FastFriend Sr.' als nick moet hebben :)
 
Ha,
ik was even aan het surfen, kom ik deze tegen
full

vet cool zegt mijn vader, maar hij zou er nooit op willen rijden O-)
dit is een verbouwde VF1000R, maar ik herkende hem niet
ik vond hem met google afbeeldingen
 
Ik heb me net pas aangemeld bij 2 meter ellende, maar ik heb een brandende vraag waarvan ik hoop dat men hier wel een andwoord weet!

Ik heb een VFR750F uit 1989, het uitlaatsysteem is jaren geleden omgebouwd naar een 4in1 pijp met een laser sport demper, pracht geluid, maar voor sommige situaties een beetje te.. *O* .
Nu ben ik al meer als een jaar opzoek naar mogelijk heden om 'm wat stiller te krijgen, db-killers hebben niks opgeleverd, dus ik ben zover dat ik heb besloten dat een andere demper de oplossing zal moeten zijn.
Alleen Laser levert geen passende dempers meer, de diameter is tegenwoording 70mm ipv 50mm, dit houd in dat ik het volledige uitlaat systeem zou moeten vervangen, dit hoop ik nog ff uit te stellen.

Nu kwam een maat van me met het idee om de originele demper van een VFR750 90-93 er op te zetten, is als het goed is ook een 4in1...
Nu vroeg ik me af, wat zijn de mogelijkheden en wat is de kans van slagen?
De demper die ik nu heb is een slip-on demper met diameter 50mm.
Ik denk wel dat ik de andere demper kan ombouwen tot slip-on, maar weet iemand wat de diameter van deze pijp is? :?
En natuurlijk wat dit voor het geluid zou moeten doen?
Of heeft iemand nog andere ideeën / suggesties?

BVBD,

Type_ohh
 
AAAAAAAHHHHHRRRRRGGGGG..... |( |(




HÈHÈ ff schrikken ;)


maarruh.. bij de weg, heb je hem al verkocht of niet?
Bij mijn nie helemaal duidelijk: wie zijn nou de twee heren op de foto? :? Ik gok op Peetje en Jos! Enne.... maak eens een close-up piccie van die gave pijpen op die Rothmans, erg gaaf! :9~
 
Ha,
ik was even aan het surfen, kom ik deze tegen
(Afbeelding)
vet cool zegt mijn vader, maar hij zou er nooit op willen rijden O-)
dit is een verbouwde VF1000R, maar ik herkende hem niet
ik vond hem met google afbeeldingen

Hoi FF-jr,

zijn er daar nog meer foto's te vinden?
Zit nu te googelen maar ben hem nog nie tegen gekomen :?

Hij 's vet gaafffffffff :} dat wel :9~
 
Hoi Vf-bikers :} :} ,

Ook dit topic zullen we weer vol enthousiasme volgen en natuurlijk weer de nodige dingen posten. Maar ook proberen om advies te geven op problemen van andere VF-ers.

-te koop diverse onderdelen van een VF 1100 Sabre-

groetjes, William en Saskia :+ :W
 
Bij mijn nie helemaal duidelijk: wie zijn nou de twee heren op de foto? :? Ik gok op Peetje en Jos! Enne.... maak eens een close-up piccie van die gave pijpen op die Rothmans, erg gaaf! :9~

@ Bleke;
check dit topic maar eens:
Holland here whe come, maak plaats, maak pl.......
en voor wat betreft de pijpen; ik dacht dat Peet er een enkele laser (4in1) op had zitten. Ik heb op de mijne twee laser K2 dempers zitten, en dan heb ik nog een projectfiets met een Viper 4in1 (maar die heb ik nog niet geprobeerd)

@ Wim V65;
hierzo:
http://motoride.sk/?ID=827&readers=3762
is dat wat :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me net pas aangemeld bij 2 meter ellende,
Maarrrrrr....
Aangezien wij VF-rijders zijn en geen VFR-rijders, komt je piccie niet in de lijst :N
Voor VFR's zijn er andere topics op MF. Die zijn niet zo leuk en interessant als dit topic, dat weet ik wel, maar toch...
maar ik heb een brandende vraag waarvan ik hoop dat men hier wel een andwoord weet!

Ik heb een VFR750F uit 1989, het uitlaatsysteem is jaren geleden omgebouwd naar een 4in1 pijp met een laser sport demper, pracht geluid, maar voor sommige situaties een beetje te.. *O* .
Nu ben ik al meer als een jaar opzoek naar mogelijk heden om 'm wat stiller te krijgen, db-killers hebben niks opgeleverd, dus ik ben zover dat ik heb besloten dat een andere demper de oplossing zal moeten zijn.
Alleen Laser levert geen passende dempers meer, de diameter is tegenwoording 70mm ipv 50mm, dit houd in dat ik het volledige uitlaat systeem zou moeten vervangen, dit hoop ik nog ff uit te stellen.

Nu kwam een maat van me met het idee om de originele demper van een VFR750 90-93 er op te zetten, is als het goed is ook een 4in1...
Nu vroeg ik me af, wat zijn de mogelijkheden en wat is de kans van slagen?
De demper die ik nu heb is een slip-on demper met diameter 50mm.
Ik denk wel dat ik de andere demper kan ombouwen tot slip-on, maar weet iemand wat de diameter van deze pijp is? :?
En natuurlijk wat dit voor het geluid zou moeten doen?
Of heeft iemand nog andere ideeën / suggesties?

BVBD,

Type_ohh
Ik denk dat veel mensen juist méér geluid willen dus een pasklare oplossing voor minder geluid vind je inderdaad niet zo snel.
Je zou het waarschijnlijk eens kunnen proberen in het Streetfight-subforum. Daar zitten wel meer lui die hele uitlaatsystemen zelf lassen.

Succes!
 
Maarrrrrr....
Aangezien wij VF-rijders zijn en geen VFR-rijders, komt je piccie niet in de lijst :N

Succes!

Zie Topic titel:

VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R :Y

D8 dat het ging om een omgebouwde VF1000R ofzo

Hmmm vergeet te zwaaien vanaf mijn werk :W


@edit zie het al VFR750F zit 2 posten door elkaar te gooien |(
/@edit
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan