Vieze motor kleding met vet en olie

Umop3p1sdn

MF veteraan
17 mrt 2021
2.177
1.569
Ik heb hier een textiele motor jas, en door het knutselen is hij vies geworden. Dit zijn al oude vlekken.

Iemand ervaring met vieze motor jassen en hoe die mooi schoon te krijgen?
 
Ik heb hier een textiele motor jas, en door het knutselen is hij vies geworden. Dit zijn al oude vlekken.

Iemand ervaring met vieze motor jassen en hoe die mooi schoon te krijgen?
Bij mij zijn het meer 'natuur' producten die er op zitten/zaten.
In de vorm van alles met kleine tot wat grotere vleugeltjes..

Lekker laten zitten joh, zoals wat @rene53 al zegt.
 
Het lijkt een beetje op vet achtige vegen.

Allemaal bedankt voor jullie bijdrage:)
 
Foto's graag!

Ik houd van kleren die eruit zien alsof er flink in is gesleuteld en geklust.

Liefst met lekker veel olie en zweet en zo. Dat je het bijna van de foto kunt ruiken.

/edit: het mag ook alleen een broek zijn

1683316633502.png

:9:9:9
 
Foto's graag!

Ik houd van kleren die eruit zien alsof er flink in is gesleuteld en geklust.

Liefst met lekker veel olie en zweet en zo. Dat je het bijna van de foto kunt ruiken.

/edit: het mag ook alleen een broek zijn

Bekijk bijlage 1875897
:9:9:9
Als het je om een foto vieze kleding gaat vind ik dit een erg matige foto. Wat is er nu op de kleding te zien wat zo vies is? Dus wat mij betreft mag de beste man op de foto weer worden teruggehangen op de plek waar hij met zijn twee ophangringen hing.
 
Als het je om een foto vieze kleding gaat vind ik dit een erg matige foto. Wat is er nu op de kleding te zien wat zo vies is? Dus wat mij betreft mag de beste man op de foto weer worden teruggehangen op de plek waar hij met zijn twee ophangringen hing.
zijn die ringen niet toevallig als hijsogen voor grotere banden bedoeld ?
 
Bij mij zijn het meer 'natuur' producten die er op zitten/zaten.
In de vorm van alles met kleine tot wat grotere vleugeltjes..
Die natuurproducten ken ik ja. En vergeet de najaars-impregnatie met de opgespetterde mix van dode kapotgereden bladeren en klei van agrarische activiteiten niet.. 🤔

Een beetje gebruikt motorpak ruikt naar een mix van oud (ketting)vet en natte hond})O-):X
 
  • Eens
Waarderingen: Tcat
Terug
Bovenaan Onderaan