VRO - Voortgezette rij opleiding heb jij 'm al gevolgd?

VRO gevolgd?

  • Nee

    Stemmen: 50 57,5%
  • Niet nodig ik rij perfect

    Stemmen: 6 6,9%
  • Lang geleden

    Stemmen: 12 13,8%
  • In 2010

    Stemmen: 13 14,9%
  • Elk jaar!

    Stemmen: 6 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    87

jr777

MF veteraan
3 feb 2008
3.776
1
Steenwijk
In een ander topic suggereerde ik dat veel motorrijders wel vervolgopleidingen of iets dergelijks volgen in tegenstelling tot veel automobilisten.

Iemand gaf aan dat 80% van de motorrijders ook geen vervolgopleidingen volgen.

Nou dacht ik tijd voor een polletje.

Ook ervaring hoor ik graag.

Want ik ga er volgend jaar zeker weer één volgen. Na volgend jaar AMT circuittraininkje te hebben gedaan.

JR
 
mis de optie: al een keer gedaan..



had met ergens richting de ton op de klok een vro 1 gedaan... heeft wel geholpen met een paar dingetjes, maar vooral veel herhaling zegmaar... meeste dingen al proefondervindelijk tegengekomen.
 
nog niet gedaan
maar ja elke dag heb je wel een vro als je motor rijd met het verkeer van tegenwoordig :+
 
Niet nodig, ik rijd al perfect.
VRO is voor mij gratis, want ik krijg dan korting op de verzekering van 2 motoren.
Toch die ik het niet om genoemde reden. O-)
 
mis de optie: al een keer gedaan..



had met ergens richting de ton op de klok een vro 1 gedaan... heeft wel geholpen met een paar dingetjes, maar vooral veel herhaling zegmaar... meeste dingen al proefondervindelijk tegengekomen.

Hé kawarez,

Ik kan niet zelf deze optie toevoegen maar idd deze miste..

JR
 
Niet nodig, ik rijd al perfect.
VRO is voor mij gratis, want ik krijg dan korting op de verzekering van 2 motoren.
Toch die ik het niet om genoemde reden. O-)
_O- blij dat je zo tevreden met je rijstijl bent
*O* houwe zo :+
 
VRO 1 ooit gedaan in 2004, veel herhaling van dingen die je eigenlijk wel wist maar niet deed en toch wel makkelijk zijn.

VRO 2 met mijn pa meegeweest en gefilmd ed dus wel leerzaam en iets meer voortgezet zeg maar.

VRO 3, ik doe wel een circuitdagje })
 
Niet nodig, ik rijd al perfect.
VRO is voor mij gratis, want ik krijg dan korting op de verzekering van 2 motoren.
Toch die ik het niet om genoemde reden. O-)

Gratis my ass! Je kan bij sommige verzekeraars idd een korting krijgen maar dat is echt niet zoveel dat je op 2 motoren een bedrag van 200+ euro's bespaart aan verzekering!

(Of je bent al zo vaak op je bek gegaan en heb je een premie van over de 2500 euro :P )
 
Laatst bewerkt:
Gratis my ass! Je kan bij sommige verzekeraars idd een korting krijgen maar dat is echt niet zoveel dat je op 2 motoren een bedrag van 200+ euro's bespaart aan verzekering!

(Of je bent al zo vaak op je bek gegaan en heb je een premie van over de 2500 euro :P )
Volledig casco, en de korting is 5 jaar geldig. :o
 
Volledig casco, en de korting is 5 jaar geldig. :o

Als nog heb je dan een behoorlijke premie wat je betaald voor je motoren :X
Red ik iig niet :P Ik betaal voor 3 motoren nog geen 100 euro per jaar :P

RS125 '99 WA
RS250 '00 WA
SRAD 750 '96 WA

De 250 gaat alleen duurder worden, heb een zooi opties die ik mee wil verzekeren op WA+
 
Laatst bewerkt:
nope
wil nog wel
volgend jaar
neem ik me ieder jaar weer voor
 
Geen VRO gedaan, wel een keer een RMT. Wat zeker nuttig is maar inmiddels toch ook weer een jaar of vijf geleden.
 
Niet elk jaar maar wel meerdere trainingen gedaan: VRO1 vijf jaar geleden, vorig jaar een tweedaagse training van Motortrainingtotaal en volgende jaar de bergtraining (LCVM). Maar deze optie komt niet in je polletje voor.
 
Laatst bewerkt:
Nee... en ik ga em niet doen ook... :)


:^



th_Hotgirldancing.gif
 
Ik heb tot nu toe elk jaar één gedaan. Eerst VRO-1 toen VRO-2, en de volgende word de VRO-3 uiteraard. Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet. Misschien terug naar de VRO-2 of iets als een slip cursus ofzo. Ik ben in ieder geval helemaal voor het bijhouden van de rijvaardigheid. Het is daarbij ook gewoon ontzettend leuk om te doen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan