VTR SP1&2 Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo nog ff dak bedekken van mijn schuurtje en dan ben ik weg naar het sauerland jongens , tot over een week
 
Laatst bewerkt:
Is écht een aanrader als je 'm voor een leuke prijs kan kopen (nieuw 1050 E). Het 'gevoel' voor de achterkant van de motor is daarmee stukken beter, vertrouwen neemt toe.

High & Low demping instelbaar
rebound instelbaar
hoogte instelbaar
veervoorspanning instelbaar (standaard met moeren)


ff piccie van de mijne:
00002.jpg

Dit is dus de Wilbers met de white ;) veer van WP (103kg gedrukt).
Ik heb er bij SO-products een PA (preload adjuster) bijop laten zetten om de veervoorspanning wat eenvoudiger bij te kunnen stellen.
 
Laatst bewerkt:
High & Low demping instelbaar
rebound instelbaar
hoogte instelbaar
veervoorspanning instelbaar (standaard met moeren)


ff piccie van de mijne:
[afbeelding]
Dit is dus de Wilbers met de white ;) veer van WP (103kg gedrukt).
Ik heb er bij SO-products een PA (preload adjuster) bijop laten zetten om de veervoorspanning wat eenvoudiger bij te kunnen stellen.

Mooi spul :} :}

he luitjes :W
ik ben weer terug van vakantie.
ben je effetjes weg, komen we weer terug in deeltje 10 alweer.

Is er nog nieuws van het papenburg front?

@pepe. fijne vakantie
 
Laatst bewerkt:
Moet je nou kijken !! :o

Embedded media from this media site is no longer available

Zo hey....
 
Laatst bewerkt:
dag iedereen,

weet er iemand van jullie of het nodig is om een extra waterpomp bij te plaatsen als ik mondial piega coolers plaats op de SP1?
Weet er ook misschien iemand van jullie een gebruikt setje PVM velgen te koop staan die passen voor de SP1?
 
dag iedereen,

weet er iemand van jullie of het nodig is om een extra waterpomp bij te plaatsen als ik mondial piega coolers plaats op de SP1?
Weet er ook misschien iemand van jullie een gebruikt setje PVM velgen te koop staan die passen voor de SP1?

Dat moet je aan Gobert vragen, die heeft een Mondial
 
Ik ga jullie ook weer een paar dagen verlaten. Morgenochtend naar Sauerland voor 3 daagjes.

Misschien dat ik Pepe nog tegenkom....


:W TenCats
 
@ Gobert

ik ben bezig met de koelers van een mondial piega op mijn SP1 te monteren.
Zijn de koelers van jouw mondial gewoon aangesloten op de waterpomp van de motor of is er een extra pomp bij geplaatst t.o.v. de originele SP1 motor?

Mvg, Kevin
 
@ Gobert

ik ben bezig met de koelers van een mondial piega op mijn SP1 te monteren.
Zijn de koelers van jouw mondial gewoon aangesloten op de waterpomp van de motor of is er een extra pomp bij geplaatst t.o.v. de originele SP1 motor?

Mvg, Kevin

Heb je ook een foto ?
Aangezien een frontkoeler beter koelt zal het oppervlak wel wat kleiner mogen zijn lijkt me.

De koelers aan de zijkanten zijn gewoon een slecht idee.... breekbaar en bij volle belasting bieden ze onvoldoende koeling, oplossing is dan een racekoeler aan de voorzijde of luchthappers van Durbahn.
Frontkoeler heeft natuurlijk de voorkeur maar... is ook een stuk duurder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan