VTR SP1&2 Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
wij gaan de 30ste wel wat sneller als deze gasten toch O-)
anders is er serieus iets mis :P

955b11fb1159e04f908b86c2f82e4fc0
full
 
Laatst bewerkt:
je bent me net voor. had het ook net ontdekt en wou het hier linken.
heftig verhaal hoor.
ook beelden van een nieuwszender.
http://www.112drenthe.com/newsbringer_read.php?bericht=Y3QWDwinn1wsPD0Y8iwlJMYiQonFYgMjp

Hoop dat het goed komt met de rijder. Toch geen slecht idee om die sloot dicht te gooien en er een hap grind neer te leggen. Die bocht blijft uitdagend, en 'accidents will happen'.

@Sputnick: komt goed, het blijft voor de lol en is never nooit een competitie. Gewoon van je eigen kunnen uit blijven gaan en alles rustig opbouwen.
 
jij had toch ook geen circuitervaring?
ik in ieder geval nog niet, dus ik zal wel mijn best moeten doen om hansie of ribbel enzo niet op te houden


ik heb er nu 2 x gereden 1 keer met een 600 en met mn blade.
ik ben echt niet de snelste en zal hans en ribbel vast niet bij kunnen houden :P
maar het gaat om de fun *D en dat is het wel :Y
 
Hoop dat het goed komt met de rijder. Toch geen slecht idee om die sloot dicht te gooien en er een hap grind neer te leggen. Die bocht blijft uitdagend, en 'accidents will happen'.

@Sputnick: komt goed, het blijft voor de lol en is never nooit een competitie. Gewoon van je eigen kunnen uit blijven gaan en alles rustig opbouwen.

ik maak me ook geen zorgen. precies wat je zegt, gewoon rustig opbouwen.
wil nog wel een aantal voorbereidingen doen aan mijn motor.
moet die extra "standaarden" slijtboutjes er nog af halen. moet mijn remvloeistof nog bijvullen en ik wil mijn supercorsa's nog vervangen.
het enige waar ik nog mee zit zijn mijn veerafstellingen. met name mijn voorvork ben ik nog steeds niet tevreden mee. heb al zitten klooien met die instellingen, maar ik krijg hem niet perfect zoals ik het wil.
 
Laatst bewerkt:
het enige waar ik nog mee zit zijn mijn veerafstellingen. met name mijn voorvork ben ik nog steeds niet tevreden mee. heb al zitten klooien met die instellingen, maar ik krijg hem niet perfect zoals ik het wil.

Bedoel je dan de 900RR? Misschien dat we er samen even naar kunnen kijken. Als je een paar basisinstellingen van Internet haalt kunnen we verder optimaliseren. Als je wil, mail me maar.
 
Zooooo,

eindelijk even de tijd om weer wat te posten.

Om een goede reden even uit de lucht geweest,
namelijk deze:

IMG_1146.jpg


Dit is onze dochter Caitlyn, geboren op 16-08-2007, 2840 gram.

Wat zijn we gelukkig!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Groeten

Jonessss
 
Bedoel je dan de 900RR? Misschien dat we er samen even naar kunnen kijken. Als je een paar basisinstellingen van Internet haalt kunnen we verder optimaliseren. Als je wil, mail me maar.
nee, die van de sp.
heb de instellingen overgenomen van de startpost, waar ik op zich wel heel tevreden mee ben. maar ik wil hem voor nog stugger.
nee dat zeg ik verkeerd. hij hoeft niet stugger, maar hij veert net iets te ver in.
bij echt heeel stevig remmen gaat het tairipje tot aan het einde van de veerweg. dat moet dacht ik maar tot 2/3 gaan.
ik heb al zitten draaien aan in -en uitgaande demping, maar ik krijg het gewoon niet goed.
misschien dat we op papenburg nog wat kunnen verstellen
 
Zooooo,

eindelijk even de tijd om weer wat te posten.

Om een goede reden even uit de lucht geweest,
namelijk deze:

[afbeelding]

Dit is onze dochter Caitlyn, geboren op 16-08-2007, 2840 gram.

Wat zijn we gelukkig!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Groeten

Jonessss

van harte gefeliciteerd met Caitlyn
*O* *O* *O* *O*

mooie naam trouwens
 
nee, die van de sp.
heb de instellingen overgenomen van de startpost, waar ik op zich wel heel tevreden mee ben. maar ik wil hem voor nog stugger.
nee dat zeg ik verkeerd. hij hoeft niet stugger, maar hij veert net iets te ver in.
bij echt heeel stevig remmen gaat het tairipje tot aan het einde van de veerweg. dat moet dacht ik maar tot 2/3 gaan.
ik heb al zitten draaien aan in -en uitgaande demping, maar ik krijg het gewoon niet goed.
misschien dat we op papenburg nog wat kunnen verstellen

Geloof me, er valt niet veel meer te verstellen......
De standaard voorveering van de SP is veel te slap, je moet er een andere veer in laten zetten om dit te verbeteren.
Je kunt hooguit nog twee klikjes zwaarder dan de startpost, maar is ook niet echt aan te raden als het harder gaat.
O ja, draai de demping nooit helemaal dicht, is nie goe........

@Jonesss, : van harte!! goed je best gedaan.... ;)
 
Zooooo,

eindelijk even de tijd om weer wat te posten.

Om een goede reden even uit de lucht geweest,
namelijk deze:

[afbeelding]

Dit is onze dochter Caitlyn, geboren op 16-08-2007, 2840 gram.

Wat zijn we gelukkig!!!

Groeten

Jonessss

Gefeliciteerd! En nog een hele mooie tijd voor jullie!! *O*

nou het zo lekker op tijd is, misschien kun je nog mee naar Papenburg ... :o

@Sputnick: Ribbel heeft gelijk, de SP1 heeft een te slappe voorveer. Is ook wat afhankelijk van je gewicht trouwens. Kost je +/- € 120, kun je gelijk de vork laten servicen.
 
Gefeliciteerd! En nog een hele mooie tijd voor jullie!! *O*

nou het zo lekker op tijd is, misschien kun je nog mee naar Papenburg ... :o

@Sputnick: Ribbel heeft gelijk, de SP1 heeft een te slappe voorveer. Is ook wat afhankelijk van je gewicht trouwens. Kost je +/- € 120, kun je gelijk de vork laten servicen.

jullie hebben al ervaring met nieuwe veren erin zetten. nog tips welk merk of leuk adresje?
 
Zoooowwwww, vandaag voor het eerst op een SP1 gereden (proefrit) *O* *O* *O*
Wat is dat een gaaf ding zeg!!!!!!! Ik ben verliefd *D *D
Toch maar eens even gaan kijken hoe 't met de financën zit, want dit moet hem toch echt wel gaan worden ben ik bang.

@G_U_U_S: je had helemaal gelijk, het was wel even wennen aan de zit maar van m'n knieën had ik geen last (wel merkte ik dat als het even rustig aan moet dat ik wel erg op m'n polsen steun)

Kon het met de verkoper nog niet helemaal eens worden maar dat komt misschien nog wel, en anders ga ik wel voor een andere SP1 kijken (er staan er nog wel meer te koop dusssss.)

Ik hou jullie op de hoogte


Laterrr......
 
Laatst bewerkt:
Zoooowwwww, vandaag voor het eerst op een SP1 gereden (proefrit) *O* *O* *O*
Wat is dat een gaaf ding zeg!!!!!!! Ik ben verliefd *D *D
Toch maar eens even gaan kijken hoe 't met de financën zit, want dit moet hem toch echt wel gaan worden ben ik bang.

@G_U_U_S: je had helemaal gelijk, het was wel even wennen aan de zit maar van m'n knieën had ik geen last (wel merkte ik dat als het even rustig aan moet dat ik wel erg op m'n polsen steun)

Kon het met de verkoper nog niet helemaal eens worden maar dat komt misschien nog wel, en anders ga ik wel voor een andere SP1 kijken (er staan er nog wel meer te koop dusssss.)

Ik hou jullie op de hoogte


Laterrr......
Rustig rijden is een ramp. Issie niet voor gemaakt...
Vinnik eigenlijk 1 van de weinige nadelen van de SP want ik mag ook graag toeren



@Jone(tig x s) Topjob, mooi gelukt zo te zien :Y Feli!!
 
Heb even niet opgelet, maar is dat probleem met het resetten van de dagteller al bij diegene opgelost?

Het komt dus vaker voor :?
2 weken niet gereden en dagteller op 0. Voldoende prik in de accu, geen alarm of startonderbreker. (gaat trouwens om een SP1)
 
Laatst bewerkt:
Twee adressen die ook uitblinken door kennis en service bij inbouw, onderhoud en afstelling: SO products (Bornerbroek) en HK suspension in Uden. Doen niet veel onder voor elkaar, bij beiden komen ook veel raceteams.

http://www.so-products.com/index.php?id=home&L=2
HKsuspension De juiste instelling

Hakman.. Nosco hier.

Heb jij ervaring met Rooske uit Tynaarlo? Ohlins doet hij in..
Daar wilde ik eens heengaan met de SP voor de voorvering.. ook ik heb nog steeds last van te zachte voorvering.
 
Hakman.. Nosco hier.

Heb jij ervaring met Rooske uit Tynaarlo? Ohlins doet hij in..
Daar wilde ik eens heengaan met de SP voor de voorvering.. ook ik heb nog steeds last van te zachte voorvering.

Nooit geweest, maar kan natuurlijk best goed zijn, het is ook geen rocket science. Je kunt het checken door hem het aantal windingen en de draaddikte van je huidige veer te laten opmeten. Dan moet ie kunnen uitrekenen hoeveel kgf/cm de veer is. Voor je gewicht moet ie kunnen zeggen wat voor jou de juiste veer is. Die bestellen en inbouwen, afstellen die handel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan