Jooks
Die hard MF'er
Als mijn lieveling net gewassen is, is ze nog sexier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ribbel wanneer wil je die DVD's hebben.
lijkt me een goed idee. maar weet je wel of je het goede nummer hebt? Wat de rc30 betreft: juist een spanningsregelaar gekocht op ebay. hoop het in een week binnen te hebben dan gaan we ff afspreken met je vader
Ribbel houdt niet van motor DVD's, het is de hele reeks van de smurfen
Ook mooi goed mijn kinderen zijn gek op den stroemfen
Vooral op Azrael
Hij moet hier op het forum te downloaden zijn.
Heb net ff de link naar de server geprobeert, maar hij doet het niet
Hakman heeft em op z'n server staan, zal nog wel reageren....
over een WPHB gesproken... iemand nog wat liggen voor een 2006er (zal wel niet veel schelen van een ander jaar, maar goed..)
altijd wel handig om zulk spul te hebben...
indien aanwezig (cd-rom of hoe dan ook), doe maar een mailtje naar c-t-d@hotm...
en die katalysator...waar bevind die zich ergens? en is die er met enig gemak uit te slopen?!
beste meneer Bravo
mijn black E zaterdag op de rollen gehad ,en volgens deze staat de mijne "Gevaarlijk' Arm afgesteld ,dat veklaard meteen waarom hij zo zuinig reed 195 op een tank ,terwijl mijn SP1 "slechts" 160 op een tank reed ,iets om even naar te laten kijken?.
vanuit de fabriek veels te arm ,moet er dan perse een P commander of een rapid ding op ?
zit er geen stelschroef op de CDI unit ofzo?
mijn sierra cosworth daar zat gewoon een stelschroef op de CDI {een klein geel schroefje}daar kon je hem rijker/armer mee zetten
Op zaterdag 29 juli 2006 22:29 schreef Ribbel het volgende:
Maar jij en motor verder wel ok? Ja i.d.d. sorry Peet helemaal vergeten te vragen hoe het met de gezondheid is afgelopen na de val van den SP
Beetje respect voor de vtr opa hé
adresje:
http/woongroep.qpluso.nl/sptest
Het is het bestand 'RC51 werkplaats' in PDF formaat. Is zowel voor de SP1 als de 2. Als je erop klikt kan het wel een tijd duren voordat het bestand opent, is bij elkaar zo'n 30 MB groot.
@ribbel: de poot blijft wel even stijf, de hele handel kwam op m'n kuit terecht.
Nee, verder niks aan de hand. Je rijd honderd keer een stuk gravel op en het gaat prima, de 101ste keer staat net je voorwiel scheef of zo, en je ligt op je muil. That's life.
Opa? Niet te hopen dat die tieners van mij niet goed opletten
Hallo Hakman,
Ik wil graag gebruikmaken van het WPHB van de SP maar krijg deze niet geopend, weet jij mischien waar het aan ligt?
Mvg. Mike
Even aan vraagje, ik kan een service manual kopen van een RVT, is die gelijk aan een VTR?
Heb ik ook gedaan, en ww ingevuld. Maar volgens mij was het wachtwoord hoofdletter gevoelig en nu kom ik er niet meer op.... Help?Probeer het zo eens:
adres: ftp/woongroep.qpluso.nl/
gebruikersnaam: VTRSP
wachtwoord: limburg
Op deze manier kun je het (grote) document netjes kopiëren naar je eigen PC. Voor direct openen is het werkplaatsboek waarschijnlijk te groot. Wel Internet Explorer gebruiken, anders krijg je problemen met het wachtwoord e.d.
Succes!
Heb ik ook gedaan, en ww ingevuld. Maar volgens mij was het wachtwoord hoofdletter gevoelig en nu kom ik er niet meer op.... Help?
beste meneer Bravo
mijn black E zaterdag op de rollen gehad ,en volgens deze staat de mijne "Gevaarlijk' Arm afgesteld ,dat veklaard meteen waarom hij zo zuinig reed 195 op een tank ,terwijl mijn SP1 "slechts" 160 op een tank reed ,iets om even naar te laten kijken?