waar gaan we op vakantie in 2017?

Morgen voor 3 weken naar Spanje, Andalusië , Sierra Nevada, Alpujarra.

Schitterende omgeving voor zowel on-road als offroad. :]

Mijn brommert staat daar al op mij te wachten (ttr250), zelf ga ik met zo`n metalen vogel.

(foto dec 2016)
[afbeelding]

Onhandige plek om m voor je klaar te laten zetten. Ga je met z'n 2en of zet je zelf 2 helmen op? ;) Veel plezier!!
 
Thanks,

Deze foto is van dec 2016, toen ik heb ik daar met m`n zoon van 20 ge-offroad.
Hij heeft nog geen rbw maar dat is daar buiten de geasfalteerde wegen niet echt nodig dus kon hij lekker oefenen.

Maar wel gelachen met z`n tweetjes op die ttr door het water.
Het had er nogal geregend.

Morgen vertrek ik in mijn uppie (heb daar eea te regelen) en volgend weekend schuiven er nog 4 mf-ers aan.
2 gaan er met een ijzeren vogel en 2 gaan er met een bussie en aanhanger met 4 brommerts erop.

We gaan daar vele offroad trips rijden, wikiloc staat er vol mee.

Wij huren daar een casa (huis met zwembad en nog veel meerdere gemakken 4 slaapkamers)

Mijn brommert staat daar op een afgesloten parkeerterrein.
 
Zit net de route te plannen voor augustus met het meisje.
Vorig jaar de colletjes van de RDGA gereden en heb eigenlijk maar weinig van de omgeving gezien, was in mijn eendje en maakte van 2 dagen 1 dag rijden.
Door een kaartfout :+ viel ik van de Garmin en kon de route niet vervolgen omdat ik ook geen kaarten bij me had van Zuid-Frankrijk, wel had ik op een aparte kaartje een deel Spanje geladen en daarom maar naar Lloret de Mar gereden om een paar dagen bij te komen van de rit. :P
Dit jaar dezelfde route maar rijden alleen nu met het wicht achterop en meer tijd nemen voor natuurschoon en daarna via Italië, Oostenrijk weer terug naar huis.
Daarnaast weer een aantal route's voor de soloritten plannen natuurlijk. :]
Je bent wel een beste bikkel dat je in je 'Eendje' 2 dagen door de Franse Alpen in 1 dag weet te proppen. Een echte 'Lelijke Eend' gaat vlak al niet sneller dan 100 en in de bergen haalt ie vaak nog niet eens 70. Zelfs alles nog in je eentje gereden. Da's heftig! Dat je daarna een paar dagen moet bijkomen, snap ik.
 
Daar ben mei 2016 nog geweest. Goedkoopste hotel van Duitsland zegt de eigenaresse. Misschien maar voor van alles komt er daarna nog geld bij. Handdoeken, videobewaking van je motor, ontbijt, kamer elke dag opruimen. enz. Kun je allemaal wel of niet voor kiezen. Goedkoop en heel basic maar verder prima hoor. Volgens mij viel Hahnenklee vroeger net in het Oost Duitse gedeelte van de Harz. op loopafstand een paar restaurantjes waar we goed gegeten hebben.

65d82deb4034639c6087d12e4d8c2085
Inmiddels is onze groep groter geworden en konden we niet meer bijboeken.(vol)
Daarom voor een andere plek gekozen.

Toch bedankt voor toevoeging. (ik ga daar nog wel effe langs om te kijken)
 
Dit jaar maar weer is een rondje Motorcampings,plan is de laatste 2 weken van augustus.
Dit is globaal het rondje :] [afbeelding]
Vergelijk van campings heb ik niet.
Ik zie dat je camping motor Dordogne aandoet. Dat trok gelijk mijn aandacht.
Vorig jaar ook in de Dordogne op een motor-camping gestaan. Toch blijkt dat een andere.
Ik heb gestaan op motor-camping Dordogne Vézac. (vlak onder Sarlat-le-Canéda)
Zelfs in het hoog-seizoen had ik een prachtige kampeer-plek. 8-) (voor weinig)

De Dordogne is wel leuk. Tijdens een rondrit kreeg ik Z.Limburg-gevoel. :t
 
Laatst bewerkt:
In mei weekje Engeland ( superbikes Donington).

Met boot Rotterdam - Hull.
 
Terug
Bovenaan Onderaan