Waar kan ik goedkoop banden kopen en erop laten leggen

Happy Eddie

Die hard MF'er
17 mei 2007
708
0
kartonnen doos
Ik ben opzoek naar een adres in de buurt van nijmegen, waar ik goed en goedkoop een setje banden op mijn motor kan laten leggen. Ik wil daar dan heen rijden met oude banden er nog op en dan nieuwe erop laten leggen betalen en weer naar huis rijden.

Ik zoek een set mpp of vergelijk baar.


WEET IEMAND EEN GOED ADRES IN OMGEVING NIJMEGEN???

Alvast bedankt.
Happy eddie
 
waar woon je.... anders weet ik wel een adresje....
indicatie: 100 euries voor een bt45 gemonteerd....

edit: gut wat ben ik toch scheel...
nijmegen, tja, denk niet dat je het ervoor over hebt in belgie te gaan kijken nietwaar....

wrijf het er maar in happyVFR B|



:+
 
Laatst bewerkt:
Als je bij Nova Rota kun je bij het bestellen een montagepunt uitzoeken, bij het invoeren van een nijmeegse postcode kom je dan in Valburg uit.
Laat de banden ook daar afleveren en op afspraak kun je dan met je motor daarheen rijden en dan komt alles goed.

Het goedkoopst is natuurlijk om banden thuis te laten bezorgen en effe de wielen te demonteren en met het spul naar een locale bandenboer te gaan. Montagekosten van motorbanden zijn over het algemeen hoger dan bij autobanden, juist vanwege het werk zoals remklauwen loshalen enzo.
 
bij de eerste de beste internet verkoper van banden..duitsland waren ze goedkoper dan in spanje

bestel daar je bandjes, krijg je ze thuis, neem ze mee naar de plaatselijke dealer en geef hem 50 euro voor t monteren..

stuk goedkoper dan 349 euro
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan