Wat ga je kopen, of wat heb je gekocht op de Motorbeurs '17?

Heel wat anders, voor degene die vandaag geweest is.. is Aprilia toevallig aanwezig met de nieuwe Shiver 900?
 
Laatst bewerkt:
ik heb niks nodig, dus ga gewoon wat kwijlen bij spul wat ik toch niet kan betalen.

ben wel van plan lid te worden van de MAG, als ze een goed praatje hebben waarom ik lid zou moeten worden.
 
Had geen plannen om wat te kopen maar........

Voor mij: Set bretels, die motorbroek heeft de neiging af te zakken

Voor mijn zoon (10 jaar):
Oud gasmasker (vindt hij leuk)
Dakar T-shirt
Nieuwe botsmuts

Zijn eigen heeft een dubbel D sluiting, lastig voor hem, dit is een Airoh klapmuts met zonnevizier, helemaal top (en met zo'n uitzonderlijk klein koppie) voor 5 tientjes helemaal het mannetje! (ipv de originele 180,-- euro)

Verder heel veel gekwijlt en lekker gebabbeld (mijn zoon wil mij aan de Zero) Ziet er wel heel gelikt uit, enkel die aanschaf prijs........ Anders was ik snel om denk ik.

Heerlijke topdag gehad samen, en nu lekker moe.
 
Ben er in ieder geval achtergekomen dat een supersport echt niet voor mij is. Dat de ducati hypermotard te hoog is voor mij en te duur :)

Oh en ook dat ik de kawa versys 650 een leuke motor vind evenals vulcan s.
 
Ben er in ieder geval achtergekomen dat een supersport echt niet voor mij is. Dat de ducati hypermotard te hoog is voor mij en te duur :)

Oh en ook dat ik de kawa versys 650 een leuke motor vind evenals vulcan s.
Nog een rode boothbabe gezien? ;) En zoja, waar?
 
Ok, de buit:

- Alpine oordopjes op maat voor mijn vrouw
- RAM kogel voor op risers (Waypoint)
- 4 pins (3 X Honda GL500, 1x CX500 C)
 
Laatst bewerkt:
Voor het eerst in ca 5 jaar weer eens naar Utrecht geweest, ik vond het een leuke beurs.

Ik ben net weer thuis, ik had wat dingen op mijn verlanglijstje maar dat is er niet echt van gekomen.
Maar... ineens zag ik daar de watroprop en na wat uitleg te hebben gehad, wist ik dat moet het zijn.

Dus ik ben thuis gekomen met een watroprop (wat een naam eigenlijk)

helaas regende het niet op de terugweg anders had ik hem meteen uit kunnen proberen :] :]
 
Laatst bewerkt:
idem, mits ze een leuke korting geven. :P
€20 en een flesje schoonmaakmiddel en een verliesverzekering, zeker de moeite waard als je er toch bent. Voor degene die al Alpine doppen hebben, je kunt bij de stand ook laten meten of je huidige doppen lekken.
 
Voor het eerst in ca 5 jaar weer eens naar Utrecht geweest, ik vond het een leuke beurs.

Ik ben net weer thuis, ik had wat dingen op mijn verlanglijstje maar dat is er niet echt van gekomen.
Maar... ineens zag ik daar de watroprop en na wat uitleg te hebben gehad, wist ik dat moet het zijn.

Dus ik ben thuis gekomen met een watroprop (wat een naam eigenlijk)

helaas regende het niet op de terugweg anders had ik hem meteen uit kunnen proberen :] :]

Serieus???? Ga je met een ventilator op je gezicht rijden :') :X

Sorry, maar dit is geen porum. Ik snap dat het kan werken maar whahahaa

4helm_kl.jpg
 
€20 en een flesje schoonmaakmiddel en een verliesverzekering, zeker de moeite waard als je er toch bent. Voor degene die al Alpine doppen hebben, je kunt bij de stand ook laten meten of je huidige doppen lekken.

Mijn vrouw had een gescheurde dop en wilde nieuwe. 'Hoe oud zijn ze'?, vroeg de medewerker van Alpine. Twee jaar, was ons antwoord. Mocht volgens hem niet gebeuren, 5 jaar garantie. Gratis 1 nieuwe. Top service. En nog een extra setje gekocht.
 
Serieus???? Ga je met een ventilator op je gezicht rijden :') :X

Sorry, maar dit is geen porum. Ik snap dat het kan werken maar whahahaa

[afbeelding]

Het is natuurlijk de functionaliteit waar ik voor gevallen ben.

Het is vooral handig dat je hem ook kan afzetten en opzetten tijdens he rijden, en je ziet echt een hoop meer in de regen. Ik rij het hele jaar door, dat je als seizoensrijder de voordelen er niet van ziet (of een mening over de looks hebt) kan ik me wel voorstellen maar ik ben er erg blij mee, en ik zou willen dat ik het eerder had gehad.

In de kartsport wordt deze techniek al jaren toegepast, en ik denk ook dat ze het daar af hebben gekeken.
Sparco Turbo regen vizier voor de helm - Kartservice vd Spoel

Dus voor iedereen die nog gaat... Ga naar de stand van Watroprop en laat je verbazen :]
 
Wat ik straks op de beurs ga kopen denk niet heel veel. Gisteren al een nieuwe buts muts of kletspet van arai gekocht. Zal vandaag wel iets van een broodje worst worden.
 
een meetklokje+statief, en een Rev'it Lombard 2 kevlar jeans, nooit gedacht dat ik een kevlar broek zou kopen maar dit zit toch wel fijn in elkaar. Handig als je een dagtripje doet en geen zin hebt om je hele pak mee te slepen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan