Wat heb jij gekocht op de motorbeurs 2018?

Was weer gezellig druk.
Kortingen vielen wat tegen en veel onbeduidende merken wat betreft kleding enzo.
Het ontbreken van enkele grote namen in Walhalla vond ik ook jammer.

De beurs buit:
- Aprilia Racing T-shirt.
- Een Fryske vlag BUFF halsdoek. Voor de a.s. Friesche Motor 11-Stedentocht.
 
Ik heb oordoppen aan laten meten. Reed al een tijdje met universele, maar die duwde ik uit mijn oren zodra ik de helm er overheen trok.

Wel stom, met 100 euro minder, maar met lege handen naar huis. Drie weken wachttijd...
 
Harde op maat gemaakte oordopjes voor 80€. Wel 8 weken levertijd wtf...maarja. Moest 5 minuten stilzitten zonder te praten of te lachen voor de mal, kwam een man naast me zitten of ie de pen die voor mij op tafel lag mocht gebruiken. Ik duimpje omhoog, keek ie me wat wazig aan en herhaalde zijn vraag, ik weer duim omhoog toen werd na enige aarzeling de pen geirriteerd weggegrist...Hopelijk rijdt ie wat scherper motor.


Verder een gratis Motoplus tijdschrift gescoord twv €3.95 en een Wera schroevendraaiertje waar ik eerst een moer voor moest torquen. Vroegah deelden ze die gewoon uit, maar okey :)

Verder was de beurs tamelijk ruk. Zo ontiegelijk druk, hordes slenterende mensen waardoor afstanden van 50 meter een uurtraject worden. We stonden even een broodje te eten met koffie bleek er na vijf minuten precies daar een paaldanseres op te treden, die alleen eigenlijk geen paaldanseres was maar een acrobate met een hoepel. Prima niets mis mee, maar we werden werkelijk platgelopen door 7889383 geilende mannen van middelbare leeftijd met overgewicht die onmiddelijk het plaza overspoelden om naar die dame te gaan staan gapen.

Verder viel het assortiment nieuwe modellen motoren nogal tegen. Het grote nadeel van al op je ultieme motor rijden, is dat dan op de motorbeurs de motoren er niet meer zo uitspringen. Er was niet één motor waarbij ik dacht "Ohhh over een paar jaar als ik geld heb wil ik die hebben" en dat is toch wel jammer :)
Eén of ander sweeds/fins/noors/deens merk met een ononthoudbare naam, husqvarna of zoiets sprong er nog wel uit in de zin van, zo bizar dat het mooi wordt.
Ik zou er bijna alleen al één nemen om dan tegen mensen die vragen welke motor ik rij te kunnen zeggen: "Ik rij een Husqvarna Vitpilen 701" :}
 
Laatst bewerkt:
Harde op maat gemaakte oordopjes. 8 weken levertijd wtf...maarja. Moest 5 minuten stilzitten zonder te praten of te lachen voor de mal, kwam een man naast me zitten of ie de pen die voor mij op tafel lag mocht gebruiken. Ik duimpje omhoog, keek ie me wat wazig aan en herhaalde zijn vraag, ik weer duim omhoog toen werd na enige aarzeling de pen weggepakt...Hopelijk rijdt ie wat scherper motor.


Verder een gratis Motoplus tijdschrift gescoord twv €3.95 en een Wera schroevendraaiertje waar ik eerst een moer voor moest torquen. Vroegah deelden ze die gewoon uit, maar okey :)

Verder was de beurs volledig ruk. Zo ontiegelijk druk, hordes slenterende mensen waardoor afstanden van 50 meter een uurtraject worden. We stonden even een broodje te eten met koffie bleek er na vijf minuten precies daar een paaldanseres op te treden, die alleen eigenlijk geen paaldanseres was maar een acrobate met een hoepel. Prima niets mis mee, maar we werden werkelijk platgelopen door 7889383 geilende mannen van middelbare leeftijd met overgewicht die onmiddelijk het plaza overspoelden om naar die dame te gaan staan gapen.

Verder viel het assortiment nieuwe modellen motoren nogal tegen. Eén of ander sweeds/fins/noors/deens merk met een ononthoudbare naam, husqvarna of zoiets was nog wel apart in de zin van, zo bizar dat het mooi wordt. Ik zou er bijna alleen al één nemen om dan tegen mensen die vragen welke motor ik rij te kunnen zeggen: "Ik rij een Husqvarna Vitpilen 701"

Verder is het grote nadeel van al op je ultieme motor rijden, dat dan op de motorbeurs de motoren er niet meer zo uitspringen. Er was niet één motor waarbij ik dacht "Ohhh over een paar jaar als ik geld heb wil ik die hebben" en dat is toch wel jammer :)



Nu ben ik niet op de MBU geweest, dus ik weet niet of die er stond, maar toch; ducati panigale v4 s - Google zoeken
 
Vriendin gaat steeds vaker van het asfalt af en aangezien ze nog weleens de aarde van iets dichterbij bekijkt dan wenselijk een fatsoenlijke nekbrace gekocht.
 
Bitset van wera (met gratis bier opener :}
Bikewash van mkc
Broodje pulled porc
Winterhandschoenen voor mijn vriendin
En een try the bike ritje voor mijn vriendin :]
Een proef abonnement op de promotor.
Uiteraard het belachelijk dure uitrijkaartje.
 
:') Hahaha.

Harde op maat gemaakte oordopjes voor 80€. Wel 8 weken levertijd wtf...maarja. Moest 5 minuten stilzitten zonder te praten of te lachen voor de mal, kwam een man naast me zitten of ie de pen die voor mij op tafel lag mocht gebruiken. Ik duimpje omhoog, keek ie me wat wazig aan en herhaalde zijn vraag, ik weer duim omhoog toen werd na enige aarzeling de pen geirriteerd weggegrist...Hopelijk rijdt ie wat scherper motor.
 
Niks gekocht, was alleen van plan verwarmde handschoenen te bekijken. Maar op de beurs helemaal vergeten :')

Wel eindelijk op de motor gezeten die mij al leuk leek, en nu een klein beetje verliefd. Moet alleen nog eens proefrijden.

Ik was er zaterdag en vond het qua drukte erg meevallen, misschien omdat ik me er op ingesteld had. Ik ga bijna elk jaar naar de IAA Frankfurt, dan is dit niks.
 
Nieuwe laarzen, op maat gemaakte oordoppen, elektrisch verwarmde handschoenen. Dat was het dacht ik.

Oordoppen hebben een levertijd van 3-4 weken... Maar goed, beter dan de standaard Pluggerz die pijn doen aan mijn oren.
 
broodje beenham verder niets allen gekeken wat er te koop staat. Bij Yamha stand een paar motoren gekeken zat wel een paar mooie bij. maar ja geen geld voor. een leuk gesprek gehad met een persoon (stand) houder over een motor
full
 
Laatst bewerkt:
Eén of ander sweeds/fins/noors/deens merk met een ononthoudbare naam, husqvarna of zoiets sprong er nog wel uit in de zin van, zo bizar dat het mooi wordt.
Ik zou er bijna alleen al één nemen om dan tegen mensen die vragen welke motor ik rij te kunnen zeggen: "Ik rij een Husqvarna Vitpilen 701" :}

Husqvarna is gewoon een bekende naam, voorheen bekend van onder andere de geweldige Nuda met omgebouwd BMW-motorblok en tegenwoordig onderdeel van KTM. De Vitpilen 701 heeft de 1-cilinder van de 690 Duke, ziet er fantastisch uit en is prachtig afgewerkt. Ik hoop dat ie veel wordt verkocht en dat de algehele trend kwa uiterlijk in die toekomst door richting op gaat. Tot zover het verkoopverhaaltje :+
 
Nieuwe laarzen, op maat gemaakte oordoppen, elektrisch verwarmde handschoenen. Dat was het dacht ik.

Oordoppen hebben een levertijd van 3-4 weken... Maar goed, beter dan de standaard Pluggerz die pijn doen aan mijn oren.

Welke oordoppen heb je besteld? Ik vond de prijs nogal verschillen tussen de een of de andere stand. Noizezz was duur, maar daar kreeg ik hele fijne uitleg. Bij AudiSafe vroegen we naar informatie en de vrouw die daar stond kon eigenlijk nergens antwoord op geven. Uiteindelijk toch maar voor Noizezz gegaan...

Ik heb trouwens een enorm zwak voor de BMW F750GS. Er zijn weinig allroads waar ik met mijn voeten bij de grond kom, maar hier zonder moeite met de bal van beide voeten. Uiteraard ook even gestemd op deze fiets, nu (misschien een klein beetje tegen beter weten in) hopen dat ie een seizoen mee naar huis mag :]
 
Hoi Sylvia fb.
jij schreef:

Heb me verlekkerd aan de elektrische gerbings en ze op m'n verlanglijstje gezet.

Ik zat met exact dezelfde gedachten.
Reed al een tijdje rond met stuurmoffen maar die zagen er eigenlijk niet uit en voldeden niet geheel naar wens.
Sinds kort rij ik met de Gerbing T12 handschoenen.
Afgelopen weekend getest en wat een wonder.
Gewoonweg GEEN koude handen meer.
Deze week gaan de temperaturen nog lager uitkomen met op donderdag de piek van gevoelstemperatuur van min 17.
Dat ga ik dus eens flink testen met de Gerbings.
Wat een topprodukt zeg.
Durf eigenlijk wel te zeggen: het allerbeste product op het gebied van elektrisch verwarmbare handschoenen.
Dus mijn advies: schaf ze zo snel mogelijk aan, want je zult van zo'n keuze absoluut geen spijt krijgen.
Spijt kan je wel krijgen door het uit te stellen.
Dat deed ik namelijk al die maanden en wat ik nu weet: ik had ze potdomme veel en veel eerder moeten aanschaffen.
Vr gr
 
Welke oordoppen heb je besteld? Ik vond de prijs nogal verschillen tussen de een of de andere stand. Noizezz was duur, maar daar kreeg ik hele fijne uitleg. Bij AudiSafe vroegen we naar informatie en de vrouw die daar stond kon eigenlijk nergens antwoord op geven. Uiteindelijk toch maar voor Noizezz gegaan...
Ik heb bij Alpine laten aanmeten. Eigenlijk vooraf al besloten daar te gaan kijken, bij de andere niet echt meer gekeken ook.
 
@dylanpilot, nu heb ik er echt spijt van dat ik ze nog niet heb. Ik was eigenlijk van plan een mooi-weer-rijder te worden, maar in de praktijk blijk ik het al heel snel mooi weer te vinden. Ik ga er maar even wat spoed achter zetten. Bedankt voor je commentaar.
 
Ik heb bij Alpine laten aanmeten. Eigenlijk vooraf al besloten daar te gaan kijken, bij de andere niet echt meer gekeken ook.

Ah ja, daar had ik mijn universele van, prima dingen. Ik had me van tevoren even moeten verdiepen in wat er zoal stond aan gehoorbescherming en de prijzen daarvan, ik ben vooral gevoelig voor mooie praatjes :')
 
Led achterlicht voor mijn 'poes'.
De mannen hadden een hele berg lichten bij, uiteraard weer niet
wat ik wilde hebben.
Wordt nu opgestuurd O-)

Verder, na 2uur lichtelijke agressie maar weer pleitte
gegaan.
Prijzen gingen nergens over
vb:
VFR750 RC36II €2500,- -O-

WTF???

Misschien zat er wel verborgen goud in de tank???
 
Niks gekocht, niet naar de beurs geweest, maar toch niet met lege handen. Een cliënt van mij was zaterdag geweest en van haar kreeg ik gister die motorcleaner die Motorkleding Center gratis weggaf. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan