Wat me net is overkomen....

MegatR1n

MF veteraan
Donateur
29 mei 2003
1.851
7.660
Den Helder
Ik rijd rustig naar huis, door de stad, waar men 50 Km mag rijden. Ongeveer 200 meter voor een stoplicht, komt er een scooter voor mij rijden en die keek steeds achterom richting mij. Dat ging een paar keer goed, totdat het licht op rood springt en de auto's beginnen af te remmen.
Voordat ik een sein of een teken kon geven, reed de scooter frontaal achter op een remmende auto en ging echt behoorlijk hard op zijn plaat....

Natuurlijk even gestopt en gevraagd hoe het met hem ging. Gelukkig had hij een helm op en goede kleding, want alles zag er goed geschaafd uit. De scooter had flinke schade en zijn voorvork was in een hoek van 50 graden gebogen...

Gelukkig liep alles goed af en hoefde er geen ambulance of politie bij te komen, maar thuis aangekomen zat de schrik er goed in.

Blijkt maar weer dat goede kleding echt helpt..

Groetjes,

Willi

** Die zelf ook goed gekleed was **
 
whaha :P maffe scooters, vind het toch zo een vreemde zaak, die scooters rijden 80 soms wel 100, in hun gewone kloffie, met een goedkope helm, en op de motor geheel in leer gestoken met goeie helmen en handschoenen...en dan vraag je het aan scooterrijders en dan zeggen ze maar een motor rijd gewoon 160 ofzo :X die vallen harder
 
Kan me voorstellen dat je schrikt dan! Gelukkig is het goed afgelopen. Het valt mo sowieso vaak op dat scooters zo kort achter auto's rijden, is dat stoer of zo? :?


[me]M91 vraagt zich ook af of dit nu al een scooter/kleding topic is geworden? :+ [/me]
 
[me]M91 vraagt zich ook af of dit nu al een scooter/kleding topic is geworden? :+ [/me]

Dat was zeker niet mijn bedoeling hoor.. Het is nog niet voorbij gekomen dit jaar, maar om er nu weer over te beginnen ??? ;)
 
Had gisteren ook zoiets.. Ik reed de cityring op, is net een stukje waar je hem (ietsje O-) ) open kan trekken, absoluut onmogelijk dat er voetgangers, fietsers of verwant gespuis je voor de wielen kan storten.

Ik zie in de verte 2 scOoTah's, ik denk laat ik er maar gauw voorbij gaan. Flink doortrekken in z'n 1, tot de 14.000 toeren ofzo, en opeens begin ik me af te vragen waarom ze zo naar me aan het kijken zijn. Ze zijn zelfs even gestopt.

Op het moment dat ik aan het opschakelen ben zie ik ineens dat het pOlitIEscOoTah's zijn :X

In de tweede versnelling maar nét iets boven stationair gaan rijden :)
Snel optrekken is toch niet verboden? O-)

Hopelijk krijg ik geen gezeur over m'n uitlaat, die's wel ietwat illegaal, zullen ze vast wel gehoord hebben.
 
Denk eerder dat scootuuuhhh dacht te winnen van een motor.

En dat is gelukt op diverse fronten. :+


Zie het voor me:

Scoot: HEHEHE ik ga lekker harder sukkel.
Motor: relax man, lekker toeren.
Scoot: Sukkeeelllll ik ga harder op mijn gefokte 50 cc.
Motor: Heeee een scootuuuhhh eikeltje, wat schattig.
Scoot: Hehehehehe, effe kijken en die gast uitlachen dat ik harder gaat.
Motor: Sukkel kijk voor je.

Scooot: AUWUAUAUAUEWWWWWWWW.
Motor: Zei nog SUKKEL KIJK UIT.
 
Grappig, toevallig had ik zo'n soortgelijke situatie meegemaakt :}
Ik reed door de stad heen, en passeerde een aantal fietsers. Die fietsers keken mij helemaal na en vergaten voor zich te kijken :?

GEVOLG: Ze knalden frontaal tegen een aantal fietsers die voor een rood stoplicht stonden te wachten :X

Of mijn motor zoveel indruk maakt weet ik niet :]
Toch maar een foto (attachement) bijgevoegd toen ik nog op vakantie was *D

Oordeel zelf maar.............

Bijlage: augusta.jpg
 
Grappig, toevallig had ik zo'n soortgelijke situatie meegemaakt :}
Ik reed door de stad heen, en passeerde een aantal fietsers. Die fietsers keken mij helemaal na en vergaten voor zich te kijken :?

GEVOLG: Ze knalden frontaal tegen een aantal fietsers die voor een rood stoplicht stonden te wachten :X

Of mijn motor zoveel indruk maakt weet ik niet :]
Toch maar een foto (attachement) bijgevoegd toen ik nog op vakantie was *D

Oordeel zelf maar.............
Ya can't even spell ur name right.... :Z
 
Grappig, toevallig had ik zo'n soortgelijke situatie meegemaakt :}
Ik reed door de stad heen, en passeerde een aantal fietsers. Die fietsers keken mij helemaal na en vergaten voor zich te kijken :?

GEVOLG: Ze knalden frontaal tegen een aantal fietsers die voor een rood stoplicht stonden te wachten :X

Of mijn motor zoveel indruk maakt weet ik niet :]
Toch maar een foto (attachement) bijgevoegd toen ik nog op vakantie was *D

Oordeel zelf maar.............

Gewoon een standaard Agusta? Normale kleuren.... Lijkt me niet dat die daar zo van onder de indruk was toch?
 
Ya can't even spell ur name right.... :Z
ja weet je waarom? Het is een fucking faker!

Kijk eens wat ik vond... op google :X

augusta.jpg


http://www.femme.no
 
Terug
Bovenaan Onderaan