wat moet mijn motor opbrengen?

paashaas

MF veteraan
28 aug 2003
1.524
1
Vught
Wegens aanschaf van een andere motor, wil ik graag weten wat mijn motor in de verkoop doet of dat ik in moet ruilen.
Suzuki GSXR 750w uit 1992.

Pas grote beurt gehad.oa:
Olie
Oliefilter
Bougies.
voorband: Dunlop sportmax D207F
achterband:Bridgestone BT014.
Kleppen gesteld.
Remblokken.
Nieuwe koelvloeistof
Accu is 1 jaar oud.

Motor is voorzien van een Laser profsport uitlaat
(originele uitlaat zit erbij)
Kleine knipper.
(originele zitten erbij)
Incl. motorbok.

Heeft een lichte schade aan de linker onderkuip.zie foto.

Alvast bedankt.
full
 
Laatst bewerkt:
Lichte schade! |(

Inderdaad, je kunt hier nauwelijks van schade spreken.
Enkele krasjes op de linker kuip, goed om te vermelden, maar dramatisch is het natuurlijk niet. Ik zou het ook niet verwerken in de vraagprijs, mensen willen toch afdingen. Mooie motor, mooie kleurstelling, goede staat, gewoon de gemiddelde vraagprijs op mp er voor vragen
 
Inderdaad, je kunt hier nauwelijks van schade spreken.
Enkele krasjes op de linker kuip, goed om te vermelden, maar dramatisch is het natuurlijk niet. Ik zou het ook niet verwerken in de vraagprijs, mensen willen toch afdingen. Mooie motor, mooie kleurstelling, goede staat, gewoon de gemiddelde vraagprijs op mp er voor vragen

Die gewone vraagprijs krijg je er echt niet voor met die schade,,, ff nadenken, als er op mp ook vergelijkbare schadeloze motoren staan voor hetzelfde geld zou ik TS nooit bellen voor zijn bike.
 
Die gewone vraagprijs krijg je er echt niet voor met die schade,,, ff nadenken, als er op mp ook vergelijkbare schadeloze motoren staan voor hetzelfde geld zou ik TS nooit bellen voor zijn bike.

Misschien ben jij dan niet zo slim bezig en koop je een motor waar je misschien minder op kunt afdingen, met bij nader inzien toch ook wat krasjes hier en daar, met oude banden, slecht onderhoud, geen extra's en gaat iemand anders naar paashaas, koopt daar een motor met krasjes op de linker onderkuip die eigenlijk niet echt opvallen want dat is de kant van de standaard en rijdend zie je er niets van, daarnaast heb je het komende jaar geen kosten aan vervanging van banden (al gauw een paar honderd euro) en remblokken ed en je kunt wel een paar honderd euro van de prijs af praten wat ook nog eens een goed gevoel geeft.

Waarschijnlijk krijg je inderdaad met de gemiddelde vraagprijs minder reacties, maar er hoeft er maar 1 tussen te zitten die wel een beetje slim is...

Paashaas succes en wat voor nieuwe motor ga je kopen?

Ps: vraagprijs is uiteraard niet de verkoopprijs, iedereen wil afdingen!!!
 
Laatst bewerkt:
Lichte schade! |(

Inderdaad, je kunt hier nauwelijks van schade spreken.

Ga er maar vanuit dat dat voor de verzekering een schade is van ca. € 700 tot € 900.

M'n vriendin had ongeveer dezelfde schade, inclusief spiegeltje en knipperlicht: € 1100 incl BTW. Was wel een Honda en die zijn nou eenmaal belachelijk duur qua onderdelen.
Alleen het kuipdeel kostte al € 562,- ex BTW :(


Ik ben het wel met Valkyrie eens als je ervan uitgaat dat iemand het niet erg vindt om met een paar krassen op de motor te rijden omdat ie toch al 15 jaar oud is.



Owja, een vraagprijs: € 2000 lijkt me redelijk en dan wel bereid zijn te zakken naar € 1750
 
Laatst bewerkt:
Als morgen mijn 25kw periode afgelopen zou zijn, dan kwam ik hem vandaag nog ophalen voor een prijs tegen de 2000 Euro.

Alleen duurt die hoerige 25kw nog wel zn 386 dagen ;( B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan