Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Apart, volgens het zijkapje is het een CBX 550. En staat al een hele tijd stil, sinds wanneer zijn de GAIK platen (die met NL linksboven) verplicht? Al weer ruim 10 jaar toch?Dit is een honda CB750K uit 1985.
Apart, volgens het zijkapje is het een CBX 550. En staat al een hele tijd stil, sinds wanneer zijn de GAIK platen (die met NL linksboven) verplicht? Al weer ruim 10 jaar toch?
Ding staat trouwens nog wel bij jetcars op de site, rdw kent 'm niet meer. Mocht TS interesse hebben: dat bedrijf heeft eh... "een reputatie". Er is ook een motorzaak "met bepaalde reputatie" die een eigen goedlopend topic heeft.
Op het kuipwerk staat CBX, de beschrijving zegt CB.Hallo,
Dit is een honda CB750K uit 1985.
Ik vind de remmen voor en achter er zo raar uit zien. Heeft er iemand een korte toelichting voor mij?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast bedankt.
Mvg
Pindaa
RDW kent inderdaad dit kenteken niet (meer) Is echter wel wat over te vinden op internet:
http://voertuig.net/kenteken/MF86ZR
Ook daar staat ie als Cbx 550 F2 geregistreerd.
Eerste toelating17 april 1984
Eerste afgifte in Nederland17 april 1984
Laatste tenaamstelling16 maart 2011
GeëxporteerdJa
TerugroepactieNee
Ach wat leuk DM, je hebt de grote platen niet meegemaakt?
Ik ga me plotseling heel oud voelen, ik heb meegemaakt dat de blauwe platen werden vervangen door die grote gele gedrochtenAlles voor mijn tijd bestaat niet
Ahja. Ok. Dus de heull oude NL platen lijken veul op de UK platen..
Okee; weer wat geleerd
Valt t nou echt helemaal niemand op dat het een Britse kentekenplaat is en geen NL kentekenplaat?
Dat zie je toch aan het formaat..? Ik wel in ieder geval.
En nee; Britse kentekens kun je niet vinden in ons NL RDW systeem
Ik ga me plotseling heel oud voelen, ik heb meegemaakt dat de blauwe platen werden vervangen door die grote gele gedrochten