Waterdichte cases voor telefoons

Freaky-Guy

MF veteraan
3 jan 2010
6.106
0
Apeldoorn
Goedendag,

Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met waterdichte cases voor bijvoorbeeld hun Iphone, Galaxy S2 ed. Ik wel af en toe navigatie kunnen gebruiken op de motor, maar ik wil geen duur navigatiesysteem aanschaffen. Nu leek mij deze cases wel geschikt, maar vroeg me toch af of er iemand ervaring mee heeft.

Graag hoor ik van jullie!

Voorbeeldje:
main_pro-merg.jpg

Pro Handlebar Mount

Tough Case
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze bij de halfords gekocht, €17
104164.jpg

http://www.halfords.nl/shop/navigatie/navigatie-accessoires/104164

Is spatwaterdicht. Zit goed in elkaar en de mount is stevig. Tasje zit met een met een clipje vast waardoor ie niet omhoog of omlaag er af kan trillen.
Heb em nog niet in de regen getest, maar het als ik het tasje bekijk denk dat ik wel door kan rijden als het 5min wat regent.

Welke telefoon heb je? Mijne past nét. Denk dat een galaxy S2 niet past, iphone 4 wel
 
Laatst bewerkt:
Otterbox levert ook dat soort spullen.

Ben laatst nog iets tegengekomen waarmee je je touchscreen ook nog kan gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze bij de halfords gekocht, €17
[afbeelding]
http://www.halfords.nl/shop/navigatie/navigatie-accessoires/104164

Is spatwaterdicht. Zit goed in elkaar en de mount is stevig. Tasje zit met een met een clipje vast waardoor ie niet omhoog of omlaag er af kan trillen.
Heb em nog niet in de regen getest, maar het als ik het tasje bekijk denk dat ik wel door kan rijden als het 5min wat regent.

Welke telefoon heb je? Mijne past nét. Denk dat een galaxy S2 niet past, iphone 4 wel
Hmm ik zal eens bij de halfords gaan kijken. Is namelijk een stuk voordeliger als die Ebay setjes. 9 van de 10 keer rijd ik toch niet in de regen, maar je weet maar nooit onderweg.

Ik heb een Galaxy S2 inderdaad.

Otterbox levert ook dat soort spullen.

Ben laatst nog iets tegengekomen waarmee je je touchscreen ook nog kan gebruiken.
Thanks, ik zal eens wat googlen op die naam :P. Bij die case uit de filmpjes zie je ook dat je het scherm nog kan gebruiken (wel zo handig).

Condooms werken beter. Vloeistof dicht en het rekt nog een beetje mee :)
Ik vroeg om serieuze reacties.
 
Ik heb deze bij de halfords gekocht, €17
[afbeelding]
http://www.halfords.nl/shop/navigatie/navigatie-accessoires/104164

Is spatwaterdicht. Zit goed in elkaar en de mount is stevig. Tasje zit met een met een clipje vast waardoor ie niet omhoog of omlaag er af kan trillen.
Heb em nog niet in de regen getest, maar het als ik het tasje bekijk denk dat ik wel door kan rijden als het 5min wat regent.

Welke telefoon heb je? Mijne past nét. Denk dat een galaxy S2 niet past, iphone 4 wel

Het nadeel van deze is dat in gesloten toestand, de ritssluiting aan de bovenkant zit. Laat nou net het probleem van condensvorming zich voordoen als het regent, dus wil je enige luchtcirculatie creeren, moet dat ritsje ietsje open,waardoor er dan weer regen in komt. Je kan de bevestiging wel andersom vastzetten, maar dan kan dat ding er juist weer wél vanaf trillen.
Mijn ervaringen...
 
Het nadeel van deze is dat in gesloten toestand, de ritssluiting aan de bovenkant zit. Laat nou net het probleem van condensvorming zich voordoen als het regent, dus wil je enige luchtcirculatie creeren, moet dat ritsje ietsje open,waardoor er dan weer regen in komt. Je kan de bevestiging wel andersom vastzetten, maar dan kan dat ding er juist weer wél vanaf trillen.
Mijn ervaringen...
Bedankt voor je ervaringen. Die cases van Ebay kun je aan de zijkant vastklikken zodat er ook echt niks in kan lekken. Plus daar zit ook een laadkabel bij wat wel handig is met nieuwe smartphone icm navigatie ;)

Ram Mount!!! zit muurvast en oerdegelijk. Ik heb nog een aquabox in de aanbieding ;)
Thanks ga ik ook even naar kijken ;)
 
Laatst bewerkt:
Het nadeel van deze is dat in gesloten toestand, de ritssluiting aan de bovenkant zit. Laat nou net het probleem van condensvorming zich voordoen als het regent, dus wil je enige luchtcirculatie creeren, moet dat ritsje ietsje open,waardoor er dan weer regen in komt. Je kan de bevestiging wel andersom vastzetten, maar dan kan dat ding er juist weer wél vanaf trillen.
Mijn ervaringen...
Hoezo kan ie andersom er wel aftrillen? Hij klikt zich aan beiden kanten vast. Rits open zetten tijdens een rit zou ik sowieso niet echt chill vinden
 
Ik heb deze bij de halfords gekocht, €17
104164.jpg

http://www.halfords.nl/shop/navigatie/navigatie-accessoires/104164

Is spatwaterdicht. Zit goed in elkaar en de mount is stevig. Tasje zit met een met een clipje vast waardoor ie niet omhoog of omlaag er af kan trillen.
Heb em nog niet in de regen getest, maar het als ik het tasje bekijk denk dat ik wel door kan rijden als het 5min wat regent.

tas is behoorlijk waterdicht heb er een tt inzitten.
een nadeel in de zon zie je f**k het spiegelt als een gek

gr, Gert
 
Hoezo kan ie andersom er wel aftrillen? Hij klikt zich aan beiden kanten vast. Rits open zetten tijdens een rit zou ik sowieso niet echt chill vinden

Omdat hij niet klikt maar schuift. Ik gebruik hem nu nog op een aangepaste manier om mijn camera op vast te zetten. heb het hoesje eromheen weggesneden en alleen de mount bewaard.

Hij klikt bij mij wel degelijk en kan niet op en neer totdat je het clipje in drukt.

Dan hebben ze een nieuwe variant op de markt gebracht en onthoud ik mij daarop van alle commentaar ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook waterdicht en een stuk goedkoper :+


NEE! Dat dachten wij ook - iPhone kletnat :D verreweg de meeste boterhamzakjes hebben heel kleine perforaties waar regen met rijwind doorheen kwamen.

Je moet diepvrieszakjes hebben.
 
Hmm ik zal eens bij de halfords gaan kijken. Is namelijk een stuk voordeliger als die Ebay setjes. 9 van de 10 keer rijd ik toch niet in de regen, maar je weet maar nooit onderweg.

Ik heb een Galaxy S2 inderdaad.Thanks, ik zal eens wat googlen op die naam :P. Bij die case uit de filmpjes zie je ook dat je het scherm nog kan gebruiken (wel zo handig).Ik vroeg om serieuze reacties.

Het werkt ook serieus goed, eigen ervaring.
 
ebay case geprobeerd , geen succes. halfords nu in gebruik,tot op heden geen problemen.

niet op de motor gebruikt trouwens.
 
Je kan 'm wel in een waterdichte behuizing doen.
Maar wat dacht je van condens?
Vertrekken/inpakken bij een lage temperatuur, en dan later lekker het zonnetje er op.
Dan ontstaat er condens en die kan nergens heen.

Je kan beter een navigatie kopen die gemaakt is voor op een motorfiets of iig buitengebruik.
Ik gebruik de Garmin Nuvi 550, waterdicht en dat is al bewezen.

Telefoons zijn om mee te bellen, en dat wil ik niet op de motor.

Ik hoop dat mijn antwoord een beetje voldoet aan je verwachting. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan