wie hebben er al een gsr 750

Vriend van me heeft hem nu al een jaar en heeft er wel.hyperpro vering onder zitten, daar door stuurt die wel een stuk strakker volgens zijn redenering! Hij komt wel van een superduke af,.en de grondspeling is volgens mijn ook niet heel.groot, zijn uitlaat heeft de grond al geraakt.
Maar is zeker een mooie motor.
Zal is vragen of die zich ook hier melden.

Gr steve

Ik wil hem binnenkort ook voorzien van hyperpro, heb t gevoel dat bij serieuze hellingshoeken t voorwiel op zij stapt.
Ben benieuwd of hij dr ook last van had, en of dat nu weg is..
 
Hier de eerste foto :)
Gisteren mogen ophalen. De blinkers zijn vervangen door kleinere, alleen de taartschep moet er nog af. Rizoma voor besteld, maar was nog niet binnen bij de mototzaak. Doen ze bij de 1000 km beurt.

Kan dus nu de eerste kilometers gaan maken....nog rustig op het gas ;( en even rustig inrijden.

Grtz Twan[afbeelding]


Zwart is idd ook erg mooi, succes met t saaie inrijden en daarna lekker vegen :]
 
Na lange tijd zoeken naar een nieuwe motor, gistere toch besloten na proefritten op de GRS-750, de Speed Triple en de Street Triple, de GSR te gaan halen. De Speed heeft geweldig vermogen, maar vond ik zelf onnodig veel + de remmen waren te happerig. Street daarentegen voelde weer iets te budget aan vond ik zelf, en dat was toch wel de merken in het rijwiel gedeelt. GSR vind ik het mooiste complete plaatje. Maar, alle 3 prachtige fietsen waar je veel plezier op kunt hebben, het is maar net wat je zelf prefereerd!

Binnekort mijn GSR maar eens ophalen :)
 
Na lange tijd zoeken naar een nieuwe motor, gistere toch besloten na proefritten op de GRS-750, de Speed Triple en de Street Triple, de GSR te gaan halen. De Speed heeft geweldig vermogen, maar vond ik zelf onnodig veel + de remmen waren te happerig. Street daarentegen voelde weer iets te budget aan vond ik zelf, en dat was toch wel de merken in het rijwiel gedeelt. GSR vind ik het mooiste complete plaatje. Maar, alle 3 prachtige fietsen waar je veel plezier op kunt hebben, het is maar net wat je zelf prefereerd!

Binnekort mijn GSR maar eens ophalen :)

Gefeliciteerd! Dat je er maar veel plezier van mag hebben.

toevoeging:
Een ietwat vreemde selectie van motoren waar je uiteindelijk je keuze uit gemaakt hebt. De Street kan ik ``````````` (en toen sprong m'n kat op de laptop en stuurde deze post :+ ) me nog voorstellen, maar de Speed eigenlijk niet zo. Dan had ik eerder een Kawa Z750 of een Yammie FZ8n in het rijtje verwacht. Was dat omdat de verkoper Suzuki/Triumph dealer is?

Voor iedereen die GSR750 rijdt, kom eens langs in het GSR topic. Van oudsher (en nu nog) erg op de GSR600 gericht, maar een paar flinke schoppen uitdelen bij de TS, en hij voegt wat GSR750 specs en weet ik wat toe. Twan's 750 staat er al bij.

---> Suzuki GSR *deel 9* <---

En ja, er zitten nog genoeg verstokte GSR600 mensen, inclusief mijzelf, maar we weten ook wel dat de 750 gewoon een betere fiets is, weliswaar niet met de looks die we graag hadden gezien.

Don't be shy, show your colors! :+
 
Laatst bewerkt:
Na lange tijd zoeken naar een nieuwe motor, gistere toch besloten na proefritten op de GRS-750, de Speed Triple en de Street Triple, de GSR te gaan halen. De Speed heeft geweldig vermogen, maar vond ik zelf onnodig veel + de remmen waren te happerig. Street daarentegen voelde weer iets te budget aan vond ik zelf, en dat was toch wel de merken in het rijwiel gedeelt. GSR vind ik het mooiste complete plaatje. Maar, alle 3 prachtige fietsen waar je veel plezier op kunt hebben, het is maar net wat je zelf prefereerd!

Binnekort mijn GSR maar eens ophalen :)



En heb je hem inmiddels al??
 
Inmiddels al weer heel wat km erop zitten, en mijn black devil bevald nog steeds erg goed!
In de Eiffel ook erg fijn te rijden.
De leovince uitlaat knalt er ook lekker onder!!
 
Ik heb vorige week een witte gsr 750 besteld, als alles vlotjes verloopt (RDW) staat hij vrijdag klaar om ingereden te worden.
Tegelijkertijd kentekenplaathouder en led knippers besteld, dus nog even sleutelen voordat hij op de gevoelige plaat word vastgelegd.
Via een franse webwinkel ook nieuwe stickers besteld met de rode R (zoals in de gsx-R).
En nog wat carbon plakspul....vele malen goedkoper dan het originele suzuki plakspul.

Hoop dat er ooit een gsr 750 topic komt, maar dan moeten er genoeg piloten (input) zijn zodat het niet doodbloed.....
 
Ik heb vorige week een witte gsr 750 besteld, als alles vlotjes verloopt (RDW) staat hij vrijdag klaar om ingereden te worden.
Tegelijkertijd kentekenplaathouder en led knippers besteld, dus nog even sleutelen voordat hij op de gevoelige plaat word vastgelegd.
Via een franse webwinkel ook nieuwe stickers besteld met de rode R (zoals in de gsx-R).
En nog wat carbon plakspul....vele malen goedkoper dan het originele suzuki plakspul.

Hoop dat er ooit een gsr 750 topic komt, maar dan moeten er genoeg piloten (input) zijn zodat het niet doodbloed.....


Bij genoeg gsr 750 rijders zal er vast wel een gsr 750 topic komen. Op dit moment zijn we echter nog een kleine groep :P
Maar ga ook eens naar het gsr600 topic anders, zit ik ook op, kunnen de 750 coureurs ook babbelen hoor :)

ben wel benieuwd naar de foto's :)

edit...je zit ook al op het gsr topic :)
 
Laatst bewerkt:
Ben nog wel op zoek naar foto's van mensen die wat verbouwt hebben aan hun gsr...
Ik geef motoren graag een persoonlijke touch, is makkelijk bij bv een meeting dat je niet op de verkeerde stapt... _O-
 
Laatst bewerkt:
Dit is de mijne:)

20120519_192608.jpg


En ben der erug blij mee!! *O*
Onlangs nog naar de Eifel geweest met mijn vriend hij op de Tuono en ik op de Soes.
Echt geweldig!
Binnenkort gaan we weer maar dan met 4 man.
 
Laatst bewerkt:
Dit is de mijne:)
[afbeelding]
[afbeelding]
En ben der erug blij mee!! *O*
Onlangs nog naar de Eifel geweest met mijn vriend hij op de Tuono en ik op de Soes.
Echt geweldig!
Binnenkort gaan we weer maar dan met 4 man.


Mooi :)
Bijna dezelfde als ik :) alleen die pijp moet ooit nog een keer komen...weet alleen nog niet welke...wacht nog even de ontwikkelingen af denk ik.
 
Zijn dr hier meerdere gsr 750 eigenaren die last hebben van een voorwiel wat nog wel 's een stappie wil maken wanneer je onder een (flinke) hellingshoek het minste geringste oneffenheidje in de weg hebt ?
Hiervoor had ik een GSXR 1000 en die gaf geen krimp, terwijl ik daar toch wel extremer mee reed. O-)

Ik heb t namelijk regelmatig en begin dr behoorlijk zat van te worden, zit nu te twijfelen tussen eerst de vering te vervangen of eerst de banden (dr komen hoe dan ook Corsa's Rosso 's onder, dit is zeer goed bevallen op me vorige motor)
 
Zijn dr hier meerdere gsr 750 eigenaren die last hebben van een voorwiel wat nog wel 's een stappie wil maken wanneer je onder een (flinke) hellingshoek het minste geringste oneffenheidje in de weg hebt ?
Hiervoor had ik een GSXR 1000 en die gaf geen krimp, terwijl ik daar toch wel extremer mee reed. O-)

Ik heb t namelijk regelmatig en begin dr behoorlijk zat van te worden, zit nu te twijfelen tussen eerst de vering te vervangen of eerst de banden (dr komen hoe dan ook Corsa's Rosso 's onder, dit is zeer goed bevallen op me vorige motor)


Nee geen last van....maar dat ligt denk ik meer aan mij hoor :P
extreme hellingshoeken heb ik nog niet gehad. Vering zal altijd wel baten denk ik, banden ook..
Maar ik heb je klacht wel eens vaker voorbij zien komen op internet, weet alleen even niet zo snel waar..sorry..
 
Nee geen last van....maar dat ligt denk ik meer aan mij hoor :P
extreme hellingshoeken heb ik nog niet gehad. Vering zal altijd wel baten denk ik, banden ook..
Maar ik heb je klacht wel eens vaker voorbij zien komen op internet, weet alleen even niet zo snel waar..sorry..

Ok..mocht je t herinneren hoor ik het graag (waar je t gelezen hebt).
Ik heb wel al steppies aan de grond gehad, maar dat was op een bekende rotonde met nieuw asfalt, bij onbekende bochten durf ik echt niet meer op de voorkant te vertrouwen, heeft me nu al te vaak (negatief) verrast.
Tot nu toe is het wel goed gegaan, maar best wel "close call" momentjes gehad, gelukkig wel allemaal bochten waarbij ik de ruimte had om m weer rechtop te zetten.

Edit:trouwens wel al een offerte aanvraag lopen bij de dealer voor het vervangen van de vering, had precies een week geleden de prijs moeten ontvangen per mail, en al 5 weken een monoseat in bestelling staan, morgen maar 's ff bellen denk ik :N
 
Laatst bewerkt:
Edit:trouwens wel al een offerte aanvraag lopen bij de dealer voor het vervangen van de vering, had precies een week geleden de prijs moeten ontvangen per mail, en al 5 weken een monoseat in bestelling staan, morgen maar 's ff bellen denk ik :N


Heb je al info opgedaan bij hyperpro?
Ik heb goeie ervaringen met hun vering, budget laat het even niet toe om het nu ook al te laten vervangen.

ziehier mijn wit monster:

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor !!zelfde hier })

Donderdagavond worden er bij mij corsa rosso's onder gezet, waarschijnlijk zijn de banden de grootste oorzaak van t glijdende voorwiel.
Ook kreeg ik de tip om de veervoorspanning ff zachter te zetten waardoor die wat minder "springerig" moet worden.

Hopelijk dus vanaf donderdag weer lekker vertrouwen en kan ik weer echt vegen... :] :]
 
Eindelijk bericht gekregen dat de adapters binnen zijn gekomen om die oranje kappen (knippers)aan de voorkant te vervangen voor de rizoma's.
Helaas nog niets vernomen van de korte rem/koppeling hendels die in backorder staan...
De eerste 500 km staan er nu op na een kleine week, hadden er meer kunnen zijn als het zomer was geweest.
 
dat geloof ik graag. Ik heb er een paar km mee gereden en dat beviel al prima, nu nog een keer echt testen.

Ik mag/wil ook nog niet voluit gaan, zit nog in de inrij fase.
Boekje is vrij streng, maar zolang hij goed warm is dan mag hij wel wat toeren maken, gaat nu nog zo braaf (wel gemiddeld verbruik 1 op 20).
 
Ik heb zelfs een keer een verbruik van 1:22 gehad in de inrij periode! ;) maargoed die is nu voorbij.....hahaha

Vandaag maar eens wat pimp stickers gehaald bij MDI en rooie bobbins, rood zwart is toch echt mijn kleur;).
Morgenvroeg weer lekker met de bike naar het werk want het scheen lekker weer " even" te blijven.
 
@ 400 ste bandiet: wat voor banden liggen er nu onder? Want als dat bridgestone 016, snap ik niet het wegstappen voor? Want dat zijn gewoon kei goeie banden!

Hyperpro vering eronder en je motor laten afstellen op jou! Wereld van verschil! En ook kleiner voortandwiel loopt die toch een stuk lekkerder op.

@Berger: we gaan toch met zijn 5en??
 
Terug
Bovenaan Onderaan