wie hebben er al een gsr 750

@ 400 ste bandiet: wat voor banden liggen er nu onder? Want als dat bridgestone 016, snap ik niet het wegstappen voor? Want dat zijn gewoon kei goeie banden!

Hyperpro vering eronder en je motor laten afstellen op jou! Wereld van verschil! En ook kleiner voortandwiel loopt die toch een stuk lekkerder op.

@Berger: we gaan toch met zijn 5en??


Dr zitten nu inderdaad nog bt016's onder, nog precies 24 uur om precies te zijn, ik vind t echt helemaal niks, maar vond de Rosso Corsa's briljant onder m'n GSXR dus die komen morgen ook onder de GSR.
Waarschijnlijk komt er na me vakantie ook nog hyperpro op/in (als ik niet al me geld in Italië spendeer :X )
 
Tadaa...6 weken geleden besteld, maar eindelijk me monozitje binnen

f105cdce.jpg
 
En lekkere plakbandjes laten monteren...was een duur avondje, maar op hyperpro na is ie wat mij betreft af...(alleen nog een beugel voor de uitlaat ipv steppies) *D

74cbe224.jpg


9b3a73c8.jpg


Zo weer ff genoeg lopen posen... })
 
En lekkere plakbandjes laten monteren...was een duur avondje, maar op hyperpro na is ie wat mij betreft af...(alleen nog een beugel voor de uitlaat ipv steppies) *D

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo weer ff genoeg lopen posen... })


Ziet er mooi uit! Kun je ook een foto van de zijkant met cover maken? Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.
Heb nog zitten zoeken maar kan niks vinden wat betreft de voorkant van de gsr die de bocht uitspringt..misschien heb ik dat alleen in mijn gedachten gelezen :X hou het in ieder geval in gedachten.

Ook benieuwd wat de banden schelen! Trouwens je hebt nu corsa's toch? Waarom bijv niet die nieuwe s20? Hoor ik ook goede dingen over.

Gr Twan
 
Ziet er mooi uit! Kun je ook een foto van de zijkant met cover maken? Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.
Heb nog zitten zoeken maar kan niks vinden wat betreft de voorkant van de gsr die de bocht uitspringt..misschien heb ik dat alleen in mijn gedachten gelezen :X hou het in ieder geval in gedachten.

Ook benieuwd wat de banden schelen! Trouwens je hebt nu corsa's toch? Waarom bijv niet die nieuwe s20? Hoor ik ook goede dingen over.

Gr Twan

Had ze ook al onder me GSXR en bevielen buitengewoon goed ! Dus waarom gokken op iets anders als je tevreden bent over iets.

Zal laten weten hoe t bevalt, mag op dit moment niks meer besturen :+

Staat jouw vering nog op fabrieksinstellingen ? Zou je even willen posten hoeveel ringen er bij je voorvork nog zichtbaar zijn en op welke stand ie achter staat ?
Volgens mij hebben ze ook aangepast gister...
 
Had ze ook al onder me GSXR en bevielen buitengewoon goed ! Dus waarom gokken op iets anders als je tevreden bent over iets.

Zal laten weten hoe t bevalt, mag op dit moment niks meer besturen :+

Staat jouw vering nog op fabrieksinstellingen ? Zou je even willen posten hoeveel ringen er bij je voorvork nog zichtbaar zijn en op welke stand ie achter staat ?
Volgens mij hebben ze ook aangepast gister...


Volgens het boekje staat hij standaard op: 3,5
Voor: 3,5 dan heb je nog 2,5 'ring' over.
Er zijn 6 inkepingen, helemaal in gedraaid is hard, helemaal uit is zacht

Achter: op stand 3 ( 1= zacht, 7 = hard)
Kan morgen wel even en foto maken...is misschien duidelijker haha.
Gr Twan
 
Okay, wist niet dat dat zo nauw luisterde, vroeger (zucht wordt oud) lag het aan het budget welk rubber er onder ging.
Rookte een set banden per zomer... (zomers waren toen wel langer dan nu _O- _O- )
 
Laatst bewerkt:
en krijgen we al een review over de corsa's....het is zo stil hier geworden.
:z


Corsa's bevallen prima ! Tot nu toe 2 ritjes ermee gereden.

Gister ff een ritje gedaan met me vader en broertje, op slecht wegdek (lees: NH dijkjes) met een pittig gangetje en serieuze hellingshoeken, maar voelt echt 10x beter aan als met de bt16's, veel zekerder.
Ook bij hogere snelheden (klaverbladen/opritten) geven de banden geen krimp.

Goede investering dus ! *D :]
 
Hey allemaal,

heb idd toch de GSR gekocht, (foto's volgen :P) en maar goed ook, vind hem echt geweldig rijden. Heb er nu ongeveer 3000km mee gereden met vol plezier.

nu ben ik afgelopen weekend met mn vriendin en vrienden gaan rijden in Luxemburg, en helaas wat regenachtig. Op zich geen probleem, maar ik had er nog niet sportief in gereden. Wat bleek, in geen enkele bocht kon ik met vertrouwen zeggen dat ik grip had. Nu heb ik nog de standaard BT016's eronder, maar had niet gedacht dat deze zo weinig grip zouden bieden bij vochtig wegdek. En helaas in een bocht dan ook onderuit gegaan, ondanks dat ik juist daar met een rustig tempo reed.

Nu lees ik dat er al meer zijn die hun banden vervangen hebben, en hoor ook veel opties. Enig advies voor mij? Voornamelijk sport/toer. Ik begin eens met wat info over die corsa's op te zoeken :P

Groeten, Roy

nu
 
Gefeliciteerd met de aankoop !

Je hebt al net zoveel gereden als ik in 1,5 jaar :X

Voor grip in de regen moet je zer zeker niet bij de Corsa's zijn, je kunt dan beter kiezen voor pilot powers !

Ik heb de Corsa's genomen, omdat ze meer grip geven bij mooi weer
:Y ik ben een mooi weerrijder :] :+
 
Laatst bewerkt:
kijk daar kan ik al wat mee, merci :)

uit de test kwamen de nieuwe metzlers als beste allrounder naar buiten, dus eens verder kijken wat de meningen hier over zijn :P

Groeten!
 
full



Ik heb de Suzuki GSR 750 in Januari gekocht. Ik vind hem soepel rijden en heb geen moment spijt van mijn keuze. Heb er wel het nodige al aan veranderd. Andere uitlaat, knipperlichten, zwart stuur en een andere kentekenplaathouder.

full
 
Laatst bewerkt:
kijk daar kan ik al wat mee, merci :)

uit de test kwamen de nieuwe metzlers als beste allrounder naar buiten, dus eens verder kijken wat de meningen hier over zijn :P

Groeten!

Welkom bij de club, toevallig staat in de laatste motoplus een sportbanden test.
Hopelijk geen schade door de uitglijder??
 
Ook welkom bij de club, vind de uitlaat hem erg goed staan.
Ben er zelf al voor aan het "sparen"...


mooi uitlaatje idd....mivv?
rizoma stuurtje? is alleen de kleur anders of ook de hoek? Maw merk je dit met rijden in je polsen ofzo?

Zag trouwens dat er nieuwe originele suzuki accesoires te scoren zijn :P
Zit wel leuk spul bij..
Na mijn vakantie maar eens gaan sparen :(
 
Laatst bewerkt:
kijk daar kan ik al wat mee, merci :)

uit de test kwamen de nieuwe metzlers als beste allrounder naar buiten, dus eens verder kijken wat de meningen hier over zijn :P

Groeten!



Misschien al te laat, maar ik begrijp dat de bridgestone s20 ook goed uit de testen komen. Veel grip ook bij nat weer. Slijten mischien alleen wat sneller als de rest.

Grtz
 
mooi uitlaatje idd....mivv?
rizoma stuurtje? is alleen de kleur anders of ook de hoek? Maw merk je dit met rijden in je polsen ofzo?

Zag trouwens dat er nieuwe originele suzuki accesoires te scoren zijn :P
Zit wel leuk spul bij..
Na mijn vakantie maar eens gaan sparen :(

ga je mond eens spoelen :+ dat is een G&G GP :Y
 
Laatst bewerkt:
ga je mond eens spoelen :+ dat is een G&G GP :Y


:$ ben nog niet zo thuis in andere uitlaten...was of g&g of mivv..dank je voor de opheldering :P
hoe klinkt die als ik vragen mag? En dan met name met weinig toeren. Ben op zoek naar een leuke pijp, maar wil niet de hele buurt wakker maken als ik de motor start. Dus bij lage toeren moet hij wel nog rustig zijn, bij hogere toeren moet hij natuurlijk wel lekker kabaal maken.
 
:$ ben nog niet zo thuis in andere uitlaten...was of g&g of mivv..dank je voor de opheldering :P
hoe klinkt die als ik vragen mag? En dan met name met weinig toeren. Ben op zoek naar een leuke pijp, maar wil niet de hele buurt wakker maken als ik de motor start. Dus bij lage toeren moet hij wel nog rustig zijn, bij hogere toeren moet hij natuurlijk wel lekker kabaal maken.


Ik zeg : AKRA !!!!!! Redelijk beschaafd tot je gaat janken 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan