Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 7

Doet me denken aan die keer dat ik met nog een motorrijdster verdwaald was in Utrecht op een rustige zondagmiddag en we springend op onze motoren voor het stoplicht stonden in de hoop dat we 'gedetecteerd' werden... Wat zal dat er stom uitgezien hebben zeg!


Hahaha ja doe ik ook; zoek ik zo'n lus op en ga ik met met rechterhak erop hakken :W
 
ik heb een tijdje in tilburg gewerkt , elke dag zo'n kl#te stoplicht .
ik heb van alles geprobeerd , op en neer duwen op de lus .
wel door gegeven aan de mag .
en mijn motor weegt toch 230 kg dus gewicht maakt geen bal uit denk ik.
 
Nee. Het enige wat helpt is meer ijzer of het betaande ijzer nog wat dichter naar de lus brengen. Ofwel: een verstoring van het magnetisch veld rondom de lus (en dat doe je met genoeg verplaatsing van ijzer).
ik zoek altijd de lus op als ik aan kom rijden, ligt meestal een lus in de lengte van de rijhelft, en ga daar dan zigzaggend overheen. Of het echt helpt weet ik niet, maar ik denk het wel.
 
Hoe dat kon gebeuren is nog onbekend.
Ja daaag het restaurant ligt op minstens 50 meter van de rotonde, wat denk je nou zelf. _O-
 
ja vertel het eens dan ?
ik snap het ook niet helemaal , 3 kwart rond en dan zoveel snelheid over houden om daar binnen te rijden . :?
gaat echt niet meevallen , of opzet .
gebeurd wel meer tegenwoordig , zeggen ze
 
o ik heb de foto eens bekeken , stond ze niet geparkeerd en wou ze weg rijden of zoiets .
te vlug met praten :$ SORRY
er staat ook helemaal niet bij waar ze vandaan kwam of hoe het is gebeurd .
de volgende keer eerst eens bij de omroep kijken
 
o ik heb de foto eens bekeken , stond ze niet geparkeerd en wou ze weg rijden of zoiets .
te vlug met praten :$ SORRY
er staat ook helemaal niet bij waar ze vandaan kwam of hoe het is gebeurd .
de volgende keer eerst eens bij de omroep kijken
zoals ik zie bij de foto is ze echt recht in de ingang naar binnen gereden, kan bijna niet als je daar driekwart rond rijdt en de bocht uit vliegt. Opzet lijkt me ook dan wat meer logisch. Maar er zullen wel genoeg getuigen zijn, druk punt rond de spits
 
het stond (groot) in het Brabants Dagblad gisteren. Het was een jonge dame van 79 geloof ik.
Of je die nog iets kunt verwijten als de techniek het laat afweten ??


Maaruh Ik heb mijn mijn bike vast onder de gescoorde motorhoes (Aldi 12 eurie) gezet i.v.m de sneeuw en de nu snel naderende elfstedentocht :)
 
Hier op de Maaspoort inmiddels zo'n 8/10 cm. Zou er nou werkelijk nog iemand motorrijden? Kan het me nl niet voorstellen...


Gr. Millechel
 
Terug
Bovenaan Onderaan