Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 7

Echt, in een woord: HELDEN die met dit weer gaan rijden :} Moest vanmiddag een stukje met de auto en dat was al stapvoets bijna niet te doen daar waar niet gestrooid was :N


Gr. Millechel
 
Ja met de ene motor is het wat makkelijker dan met de andere. Met mijn XL is het ook redelijk te doen. Ik heb er alleen op dit moment weg banden op liggen.
Maar op de snelweg zul je mij niet zien hahaha :)
 
ik ben vanmorgen ingehaald door een :]
ik ben er net naar huis 2 tegen gekomen van maarheeze naar den bosch
maarja die hebben dat vanmorgen natuurlijk niet geweten .

ik wens ze het beste en veel veiligheid
 
20122009013.jpg
 
Twee weken geleden zat ik nog op de motor...toen vroren mijn handen er af...brr...

Nu staat ie 3 a 4 maanden in winterslaap :(
 
Ik vind de kou niet zo erg. Goeie kleding en je bent al een heel end. Ik hoop dan ook snel weer op te kunnen stappen. Maar niet met die sneeuw en pekel op de weg.
Zal dus nog wel ff duren.
 
Iemand nog gereden vandaag???
Oh ja het beste voor 2010, ben er echter bang voor.
Wanneer komt dat zoet nou eens?
 
Nice bike, Daar kun je op het circuit veel plezier mee beleven.
Alleen jammer dat je om te rijden ook steeds naar een circuit moet (dat begrijp ik tenminste uit je woorden)
Ik zou het er wel bij willen, maar er mijn straat fiets nooit voor verkopen.

Naar welk circuit ga je dan trouwens ?
 
Nice bike, Daar kun je op het circuit veel plezier mee beleven.
Alleen jammer dat je om te rijden ook steeds naar een circuit moet (dat begrijp ik tenminste uit je woorden)
Ik zou het er wel bij willen, maar er mijn straat fiets nooit voor verkopen.

Naar welk circuit ga je dan trouwens ?


check zn onderschrift :) heeft heel het jaar al vol staan :P nice fiets en ik snap het helemaal dat je je straatfiets eruit hebt gedaan :} respect voor je zelfkennis. ik zat in hetzelfde dilemma en heb gekozen om er voorlopig helemaal niks voor terug te doen .

OW ja de beste wensen nog voor iedereen hier :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan