Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 8! Eén rit, drie routes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ziet mijn R6 er zondag uit in de circuitversie. :9~
(alleen nog de originele uitlaat er op) '(
Dus zie je wel verschijnen!

Wij rijden trouwens rond half 6 a kwart voor 6 aan omdat 1 van ons marshall is moet hij er eerder zijn. -O-


[afbeelding]


Ziet er goed uit :9~ Ik overnacht met vriendinnetje in Den Haag, dus ik hoef gelukkig niet al te vroeg op om vanuit Nijmegen te vertrekken :z Zal een oogje openhouden naar je bike :W
 
Ik had het kunnen weten toen ik zocht op naked bike via google.

naked bike - Google zoeken

Driekwart van de hits zijn fietsers in hun blote reet _O- :X

Zo en bedankt!!! Zag je de ouwe in zijn blote reet!!! Nu kan ik vanavond niet meer slapen. :+

Maar beter dan Ausems! Baal er wel van zo vroeg op. Moet de hele week al om half 5 op dus een beetje slaap was niet verkeerd geweest. En aangezien we met mijn bus gaan moet ik dus ook nog eens rijden. :Z
 
Laatst bewerkt:
@ wolf75 proficiat!

[off topic] tip: als ze niet wil slapen zachtjes een radio aanzetten.

@ Tim: krijgen we nog een rij impressie van die F800ST? Leek me een prettige fiets.


Hatsikidee :] :] :]
 
De foto's van MFMM zijn weer op motorfoto te vinden.
Hier de mijne:

MFMM200809141324.jpg
 
Een mooie naked bike is nog niet zomaar gevonden dat is 1 ding wat zeker is.
 
fz1?

[afbeelding]

mocht het schip met geld ooit nog aanmeren dan weet ik het wel...

Vandaag met ABCman een rondje wezen maken langs Ten Kate motoren ( Nieuwleusden)
Ensing motoren en Motorcity (Apeldoorn). Een hoop leuke en mooie fietsen gezien.
Kawasaki Z1000 of zx10r2008 :9~
Ducati 999 :9~
Honda CB1000R :9~

Nog even door sparen, koop over een paar maanden een andere fiets erbij, maar dit is een beetje te ver boven budjet ;(

@ ABCman, de laatste kilometers naar huis veilig af kunnen leggen, jij :?
 
Ik zou niet zo hard roepen als ik jou was.................. Sinds dat die Dog bij jou door de hut huppelt is die Blade niet meer uit de garage geweest. Hoeveel kilometer had je ook alweer gemaakt met dat nieuwe rubber van je avator?? })


2km???? hahahah
Maar je hebt helemaal gelijk hoor.
Alleen ik doe hem echt nooit weg. Zet hem nog liever in de kamer dan dat ik hem verkoop.

Jullie trouwens nog een keer ontzettend proficiat.
Hoop alleen wel dat ze op haar moeder gaat lijken.

ERG MOOI GEBOORTE KAARTJE. !!!!!!


OME scallie ook proficiat he.


Groeten happy
 
Vandaag met ABCman een rondje wezen maken langs Ten Kate motoren ( Nieuwleusden)
Ensing motoren en Motorcity (Apeldoorn). Een hoop leuke en mooie fietsen gezien.
Kawasaki Z1000 of zx10r2008 :9~
Ducati 999 :9~
Honda CB1000R :9~

Nog even door sparen, koop over een paar maanden een andere fiets erbij, maar dit is een beetje te ver boven budjet ;(

@ ABCman, de laatste kilometers naar huis veilig af kunnen leggen, jij :?

Mijn bike komt van Ten Kate.
 
Vandaag met ABCman een rondje wezen maken langs Ten Kate motoren ( Nieuwleusden)
Ensing motoren en Motorcity (Apeldoorn). Een hoop leuke en mooie fietsen gezien.
Kawasaki Z1000 of zx10r2008 :9~
Ducati 999 :9~
Honda CB1000R :9~

Nog even door sparen, koop over een paar maanden een andere fiets erbij, maar dit is een beetje te ver boven budjet ;(

@ ABCman, de laatste kilometers naar huis veilig af kunnen leggen, jij :?

mag ik mij bij deze ook inschrijven voor zo'n rondje?

@streetdriver: nice pic..ze hebben je weer in de meest voorkomende pose geklikt zie ik *O*
 
Laatst bewerkt:
Vandaag met ABCman een rondje wezen maken langs Ten Kate motoren ( Nieuwleusden)
Ensing motoren en Motorcity (Apeldoorn). Een hoop leuke en mooie fietsen gezien.
Kawasaki Z1000 of zx10r2008 :9~
Ducati 999 :9~
Honda CB1000R :9~

Nog even door sparen, koop over een paar maanden een andere fiets erbij, maar dit is een beetje te ver boven budjet ;(

@ ABCman, de laatste kilometers naar huis veilig af kunnen leggen, jij :?

Ook mijn laatste km's waren veilig *O*

Ik heb al gezegd dat die supersports klein zijn, maar dat ze zo klein zijn dat een auto gewoon naast je komt rijden, om vervolgens wakker te schrikken en dan maar gewoon midden op de snelweg te gaan rijden :X

Verder was het een leuke rit vandaag. :]
Eerst door de stad, toen duitsland in, toen waren we al bij kleve. Ik dacht dat ik de tomtom op polo had gezet, maar na een korte inspectie bleek dit niet zo te zijn :z
Toen ergens bij doetinchem weer NL binnen geredenen, toen binnendoor richting Zwolle naar Ten Kate.
Manmanman die (oude)bike van James Toseland staat daar :9~ (wksuperbike)
Wat een voorpoten, schokbreker, achterwielophanging en alle andere onderdelen :9~
De enige gelijkenis met een straat bike is, dat ze allebei 2 wielen hebben en zelfs die zijn niet gelijk _O-
Ze hebben daar ook nog vele andere leuke motors staan, in hun dikke vette showroom :9

Van Ten Kate naar Apeldoorn gereden en daar nog naar 2 andere motorzaken geweest. Toen was het tijd om te eten dus gingen we maar even eten bij een snackbar die dacht dat die goud verkocht :N _O- (het was wel lekker, waar is waar ;))
Toen naar het bekende klaverblad zonder paaltjes ;)
Verder zijn we via de snelweg naar Arnhem gereden en toen binnendoor naar Nijmegen :]

Al met al weer goed voor 300km's en een dag plezier :Y :]
 
Vuile beunkoe, gaat die rit morgen nog door ofniet? :]
 
Ging ik gisteravond vroeg naar bed, was ik om 1 uur 's nachts ook weer klaarwakker... Lekker dan. Om 4u weer terug naar bed en nu pas m'n bed weer uitgedonderd. Slaapritme ftw!

Denk da'k rond een uur of 2 wel op de motor spring - wie nog?
 
Die linkse bochtjes beheers ik wel, denk dat ik nu die rechtse ga oefenen _O- _O-

MyAlbum - Gratis online fotoalbum maken


Je zult die poot onderweg verliezen. _O-

PS. Iemand nog een kater nodig? Heb er nog een voor een zacht prijsje. Kijg je er gratis en voor niks en doosje paracetamol bij. :+


@ JW waar ben je wezen hoeren en snoeren in Eindhoven?


Gister trouwens even bij de garage geweest had de motor daar neergezet om de schade expert even naar die schade te kijken.

Resultaat € 1644,- niet te geloven dat met zo'n klein schuivertje je toch nog zoveel schade hebt.

Maargoed dat kunnen we mooi weer in een nieuwe fiets steken aangezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan