Wie?Wat!Waterland!#13. Zomer+Waterland=gehaktballen eten

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook weer wat gedaan
full

full

full

ben toch maar voor een ronde koplamp gegaan.......misschien beetje 1000 in een dozijn look maar vind rond bij nader inzien toch 1 van de mooiste (samen met de mt03)......simpele eenvoud
 
Zegt er 1 wat. Als jij bezig bent geweest met een OP ziet het er ook altijd erg gelikt uit.

Maar thnx all.

Probeer 'm netjes bij te houden. Moet ook nog een paar aanpassinkjes doen.
Even twee dagen niet actief, vele nieuwe berichten en zelf een heel nieuw topic. Mooi OP Ed. Je bent heel goed bezig.
Ik hoop a.s. woensdag mee te kunnen rijden!!!!!!!!!!!
Ed en Bob/Nessy bedankt voor de cd!
 
ook weer wat gedaan[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ben toch maar voor een ronde koplamp gegaan.......misschien beetje 1000 in een dozijn look maar vind rond bij nader inzien toch 1 van de mooiste (samen met de mt03)......simpele eenvoud

Vind die ronde koplamp zelfs beter passen bij die oldskool gixxer, dan die MT03 lamp. Ga je het kontje nog spuiten of "ontstickeren"?
Maar ziet er goed uit die naked bike van je. Ga je er ook echt mee rijden of ga je deze straks ook weer verkopen?
(pas maar op, als je eenmaal aan dat rechte stuur en de ontspannen zit gewend bent wil je niet meer terug naar je racer) ;)
 
danku allen :)
moet wel zeggen dat ik met pijn in me hart de sleutels van de kawa inleverde :$

nou wist ik dat er helemaal geen ruimte was om een slot mee te nemen in de honda maar dit is echt erg. haalde de seat cover eraf en het enigste plekje waar je een klein slotje mee kon nemen was vol gezet met een power commander..
 
danku allen :)
moet wel zeggen dat ik met pijn in me hart de sleutels van de kawa inleverde :$

nou wist ik dat er helemaal geen ruimte was om een slot mee te nemen in de honda maar dit is echt erg. haalde de seat cover eraf en het enigste plekje waar je een klein slotje mee kon nemen was vol gezet met een power commander..

maar je had ook echt wel een kofferbak in je 6 hahahaha:p maar mooi fietsie:) en houw hem rechtop!!!
 
Laatst bewerkt:
:W ola ook weer effe melden hier, mooi topic geworden Ed :Y

@Clarity:Vette fiets :Y daar ga je geen spijt van krijgen.

@vr6piloot: ziet er netjes uit, ook zeker met de ronde koplamp. Word het kontje nog veranderd?
 
Morgen de V Raptor even helemaal nalopen en in orde maken voor volgende week. Staat weer een Tracktraining op Lelystad op het programma. Heb er zin in, maar ik hoop wel dat het droger is dan vandaag... :/

Je bent vast nog op vakantie 8-) , maar:
@ TheLittle: jij gaat toch ook? Spreken we binnenkort wat af voor volgende week.
 
Vind die ronde koplamp zelfs beter passen bij die oldskool gixxer, dan die MT03 lamp. Ga je het kontje nog spuiten of "ontstickeren"?
Maar ziet er goed uit die naked bike van je. Ga je er ook echt mee rijden of ga je deze straks ook weer verkopen?
(pas maar op, als je eenmaal aan dat rechte stuur en de ontspannen zit gewend bent wil je niet meer terug naar je racer) ;)

Is nog niet af hoor, komt nog een kont van een r1 op, twijfel alleen nog tussen model 1998 of 2004.........en idd recht zit is prettig, daar was ik al achter
full
 
Staat nu hier op de heftafel! Mooie machine, zier er keurig uit!
Paar kleine dingetjes, die we meteen aanpakken.....
ik had echt niet verwacht dat je zelf die rimstriping wou aan pakken _O-
ook meteen wat sportsmartjes eronder gekregen en een akra besteld :+
nu ben ik echt blut _O-

voor:
DSC_0105.jpg


na:
DSC00155.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan