Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

me fiets doet het weer... -_-

over lang duren gesproken..
haha alles is nieuw behalve de kappen en vering..

iemand die woensdag nog een ritje wilt doen vanaf de AHXL ??
 
nou me voorwiellager klapte er uit met 120 km pu -_-
de abs pakte gelukkig me achterwiel.. waardoor ik nog enigzins veilig aan de kant kom komen...ik kwam er zonder kleerscheuren vanaf...
alles aan me voorvork is nieuw,behalve de remklauw en me velg.

en nu hebben ze een grote beurt gedaan, en alles meteen nagekeken..
de rest viel gelukkig mee kwa kosten en hij rijd weer als een zonnetje .

nu weer lekker touren ;)

ook een tomtom rider gekocht laatst ;)
 
Beste collega-motorrijder met dat felgele jasje en pothelm,

toen ik (in de auto) jou vanmorgen om 08.10 uur tegenkwam tussen Purmerland en Den Ilp terwijl je met een veel te hoge snelheid het inhaalverbod negeerde knipperde ik NIET met mijn lichten om je terecht te wijzen, maar wel om je te waarschuwen voor de onopvallende politiecontrole.
Dat jij er voor koos om extra gas te geven , en mij met de volle arm de middelvinger te geven is dus jouw probleem, en niet de mijne.
Ik hoop dat je er plezier in had.....

Ik kan in elk geval iets beter begrijpen waarom aanwonenden steeds vaker klagen over motorrijders.
 
Beste collega-motorrijder met dat felgele jasje en pothelm,

toen ik (in de auto) jou vanmorgen om 08.10 uur tegenkwam tussen Purmerland en Den Ilp terwijl je met een veel te hoge snelheid het inhaalverbod negeerde knipperde ik NIET met mijn lichten om je terecht te wijzen, maar wel om je te waarschuwen voor de onopvallende politiecontrole.
Dat jij er voor koos om extra gas te geven , en mij met de volle arm de middelvinger te geven is dus jouw probleem, en niet de mijne.
Ik hoop dat je er plezier in had.....

Ik kan in elk geval iets beter begrijpen waarom aanwonenden steeds vaker klagen over motorrijders.
T is dat ambtenaren nooit zo vroeg op zijn maar anders wist ik zeker dat het Marcoooo was
 
Beste collega-motorrijder met dat felgele jasje en pothelm,

toen ik (in de auto) jou vanmorgen om 08.10 uur tegenkwam tussen Purmerland en Den Ilp terwijl je met een veel te hoge snelheid het inhaalverbod negeerde knipperde ik NIET met mijn lichten om je terecht te wijzen, maar wel om je te waarschuwen voor de onopvallende politiecontrole.
Dat jij er voor koos om extra gas te geven , en mij met de volle arm de middelvinger te geven is dus jouw probleem, en niet de mijne.
Ik hoop dat je er plezier in had.....

Ik kan in elk geval iets beter begrijpen waarom aanwonenden steeds vaker klagen over motorrijders.

_O-
 
nou me voorwiellager klapte er uit met 120 km pu -_-
de abs pakte gelukkig me achterwiel.. waardoor ik nog enigzins veilig aan de kant kom komen...ik kwam er zonder kleerscheuren vanaf...
alles aan me voorvork is nieuw,behalve de remklauw en me velg.

en nu hebben ze een grote beurt gedaan, en alles meteen nagekeken..
de rest viel gelukkig mee kwa kosten en hij rijd weer als een zonnetje .

nu weer lekker touren ;)

ook een tomtom rider gekocht laatst ;)
Hoe moet ik dat voor me zien? Voorwiel blokkeerde spontaan? Gelukkig goed afgelopen :t
 
T is dat ambtenaren nooit zo vroeg op zijn maar anders wist ik zeker dat het Marcoooo was
ik rij natuurlijk nooit met fluoriserende kleding en daarnaast heb ik een nieuwe jethelm :)

ik begin gewoon op makelaarstijden net als jij ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoe moet ik dat voor me zien? Voorwiel blokkeerde spontaan? Gelukkig goed afgelopen :t

je moet t voor je zien alsof je voorwiel in eene een slag in de velg heb zitten, en daarna je wiel schuin in je voorvork zit... en het voelt alsof je met 100 kmpu een stoeprand op knalt..

niet een hele fijne ervaring, hoop dat niemand dit ooit hoeft mee te maken.:)
 
je moet t voor je zien alsof je voorwiel in eene een slag in de velg heb zitten, en daarna je wiel schuin in je voorvork zit... en het voelt alsof je met 100 kmpu een stoeprand op knalt..

niet een hele fijne ervaring, hoop dat niemand dit ooit hoeft mee te maken.:)
Gek verhaal, goed dat het zo is afgelopen
 
Vorige week hebben We er bijna 150km op gezet en zo snel als dat de kilometers gingen gaat de tijd ook lijkt het wel.

De nieuwe woensdag staat alweer voor de deur, wie doet er mee? :]
 
Ik heb nog wat rubber op de dijk gesmeerd voor je })

360.jpg


Je naam staat op dat verse asfalt geschreven man!
 
Helaas kan ik niet mee vanavond. Vanmiddag word ik geopereerd aan mijn enkel in het Waterland ziekenhuis. Ik ben benieuwd hoe lang ik niet mobiel ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan