Wie woont er in Waterland (Purmerend e.o.)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een ieder die over de Jaagweg naar Purmerend gaat vanmiddag, ik werd net gebeld dat ze daar zwaar aan t controleren zijn, vooral bij Het Schouw, stelletje miereneukers... Dus denk daar even als je over de doorgetrokken streep inhaalt...

Ik ben over 1,5 uur weer op de A7 te vinden :W
Is al een tijdje zo ivm de 50 km/h zone daar.

En dat doorgetrokkenstreep inhalen doe ik al bijna niet meer sinds november 2004 B|
(A7 is sneller trouwens en via Landsmeer is leuker ;) )
 
Als je langs een blauwe scenic rijdt zwaai dan ff, daar zit ik mee weer in te ergeren aan de medekoekblikken.
Ik reed op de A10 vlak voor de Coentunnel langs een blauwe Scenic en heb :W . Of jij het was weet ik niet :9

Is al een tijdje zo ivm de 50 km/h zone daar.

En dat doorgetrokkenstreep inhalen doe ik al bijna niet meer sinds november 2004 B|
(A7 is sneller trouwens en via Landsmeer is leuker ;) )
Ben idd maar via de A7 gegaan en bij Purmerend bijna de vangrail ingeblazen door plotselinge zijwind :o Dat was best ff schrikken... -O-
 
Ben idd maar via de A7 gegaan en bij Purmerend bijna de vangrail ingeblazen door plotselinge zijwind :o Dat was best ff schrikken... -O-
Het is er mooi als je daar met je motor rijdt en het ontiegnelijk hoost met windvlagen :Y
Krijg je van de regengolven over de weg 8-)
 
Bedoel je naar op van amsterdam naar Purmerend, heen heb je toch een ontheffing voor nodig? heb ik wel op mijn koekblik :}
Is al een tijdje zo ivm de 50 km/h zone daar.

En dat doorgetrokkenstreep inhalen doe ik al bijna niet meer sinds november 2004 B|
(A7 is sneller trouwens en via Landsmeer is leuker ;) )
 
Redelijk, tot de A8, en dan de bocht naar de Coentunnel, motorrijder die vlak voor me reed werd bijna van zn sokken gereden, kon net uitwijken gelukkig.

Ik ben met ingehouden koppeling, veel gas en een vinger naar mn hoofd langs die auto gereden... Wat een pannekoek B| |(
 
Bij dat stukkie voor de coen ga ik altijd tussen de auto's in rijden en haal niet in, die stresskippen daar schieten altijd van rijbaan naar rijbaan. Ik woei trouwens wel op de A7 bijna van mijn motor, heb niet harder dan 100 gereden, was niet fijn. Heb ook het id dat mijn helm iets te groot is :(
Redelijk, tot de A8, en dan de bocht naar de Coentunnel, motorrijder die vlak voor me reed werd bijna van zn sokken gereden, kon net uitwijken gelukkig.

Ik ben met ingehouden koppeling, veel gas en een vinger naar mn hoofd langs die auto gereden... Wat een pannekoek B| |(
 
Bij dat stukkie voor de coen ga ik altijd tussen de auto's in rijden en haal niet in, die stresskippen daar schieten altijd van rijbaan naar rijbaan. Ik woei trouwens wel op de A7 bijna van mijn motor, heb niet harder dan 100 gereden, was niet fijn. Heb ook het id dat mijn helm iets te groot is :(
Ik waaide er ook bijna weer af, zeker toen ik langs een vrachtwagen ging... Ben ook niet boven de 110 geweest... Ben niet echt een zwaargewicht zeg maar, dus dat schiet ook niet echt op :9

Volgend fietsje wordt geloof ik maar een naked bike :+
 
wat een wind hè, maar ik zat lekker als
een coureur achter m'n kuipie gevouwen.
heerlijk :] .

alleen met zijwind last, maar de motor goed
scheef en doorscheuren.
 
Kwestie van wennen, komt goed! Blij dat je vooral rustig aan deed en heel aankwam!


Zal een vrachtwagen kopen zodat je erlangs kan komen rijden uit de wind :+
 
Voor een ieder die over de Jaagweg naar Purmerend gaat vanmiddag, ik werd net gebeld dat ze daar zwaar aan t controleren zijn, vooral bij Het Schouw, stelletje miereneukers... Dus denk daar even als je over de doorgetrokken streep inhaalt...

Ik ben over 1,5 uur weer op de A7 te vinden :W

Klopt de laatste tijd zijn ze erg actief op het laatste stukje voordat je zeg maar het Schouw op rijdt ( vanaf P'end --> A'dam ). Bij het laatste pontje staan ze vaak met een donkerblauwe Golf geparkeerd naast een wit bestelwagentje. Je ziet ze echt niet als je het niet weet! En ja mag daar maar 50!!! Dus let op!
 
Leuk, rijschool Purmerend! Herkende de lesmotor al. Ik heb ook les gehad van Tom ... in 1 keer geslaagd voor alles. Hoe ver ben je al?

Nog niet zo ver. Heb nu 11 lessen gehad. En zit een beetje op een dood punt. Vooral wat betreft de halve draai! Maar we gaan gewoon door, hihi!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan