xt 660 x

Heb er vorig jaar 2 in zolder opt circuit zien rondsjezen, waarom ook niet, je moet niet altijd een berg vermogen hebben om van motorrijden te genieten
 
rij je op straat rustiger dan O-)
zeker op straat, met overstekende uilskuikens, heb je wereldremmen nodig ;)

Rustiger rij ik zeker NIET. Maar remmen doe ik dus wel veel minder op straat dan op het circuit. Je kunt op straat namelijk voor een bocht ook veel eerder beginnen met remmen, op het circuit wil je echter zo laat, en dus zo heftig mogelijk remmen.
Om op straat te gaan remmen als een idioot, daar zie ik het nut niet zo van in.
Ik rij zelf met Braking 4-zuiger & 320 zwevend & 16mm pomp, maar op straat benut ik het remvermogen maar voor 50-75%.
Ik heb het dan trouwens over de Limburgse heuvels & slingerwegen, en niet over een stad waar je constand moet remmen voor omatjes met rollators & stoplichten e.d.
 
Als je een motorfiets hebt die gemodificeerd moet worden wordt er een nieuwe besturingsmodule voor de EFI gemonteerd. Kastje eruit en kastje erin.
 
is dit nog een ideetje voor iemand })

full
 
Autsj, nice. Als je dan toch met die uitlaten gaat stoeien, dan liever een enkele pijp, mooi bovenlangs :9~
 
Autsj, nice. Als je dan toch met die uitlaten gaat stoeien, dan liever een enkele pijp, mooi bovenlangs :9~

Zoiets als Thunder levert bv.

full


Ik ben der zelf niet zo kapot van, enkele pijp op een XT660X,
het haalt het specifieke van dit model weg.
 
Ik stoor me er het meest aan dat er 2 pijpen onder het blok doorgaan. Enkel op die manier is idd niet alles zie ik...

Gewoon een skid plate eronder bevestigen, zie je die twee pijpen ook niet ;)
verder heb ik vanmiddag laat mijn nieuwe xt660x opgehaald (grijs), ff een paar
kilometers gedraaid, rijdt echt lekker, moet alleen wel wennen aan het gevoelige
gas wanneer je in die hobbelige woonwijken rijdt :X
Klopt het overigens dat er geen NL talige handleiding bij wordt geleverd, er zit
bij mij alleen een Duits talige bij..., kan het wel lezen, maar toch
 
Weet iemand van welk merk de uitlaten zijn van de xt die staat bij charger 1967 op pagina 2 (lage uitlaat).

vr gr marc
 
Jammer van de gietwielen... Enduro kopen en omspaken })

60pk standaard las ik... klinkt leuk


Twooooiiink??! Zou het echt? Ik vind dat Oryx ding van Touratech op basis van de F650 ook al zo grappig. Niet echt SM-erig en lomp maar toch wel weer erg markant. En duur :X

oryxsm900.jpg


oryx_seite_son2.jpg
 
Maar die nieuwe heeft zo'n mono-gespaakte achternaaf a la gs-grote broer... daar ben ik wel erg gecharmeerd van...
 
Maar die nieuwe heeft zo'n mono-gespaakte achternaaf a la gs-grote broer... daar ben ik wel erg gecharmeerd van...


Oei ja dat heeft de R1100S van m'n broer ook: prachtig!

Weet je wat ik ook zo tof vind van die grote BMW's: dat de knipperknopjes links en rechts op het stuur zitten. Ja klinkt suf maar zo megamakkelijk en logisch in gebruik :}
 
Oei ja dat heeft de R1100S van m'n broer ook: prachtig!

Weet je wat ik ook zo tof vind van die grote BMW's: dat de knipperknopjes links en rechts op het stuur zitten. Ja klinkt suf maar zo megamakkelijk en logisch in gebruik :}

Wegens 25kw af, heb ik ook ff getoerd op de r1150r van m'n paps... Godver, wat trekt dat verschrikkelijk hard door, als je niet anders gewend bent. Ik heb me echt dik vermaakt, vind BMW echt niet zo'n duffe fiets (tis maar net hoe je hem berijd O-) ) Die knippers zijn ff wennen, maar het werkt!

Ik heb me in het begin gewoon vermaakt door in een rechte lijn vol door alle versnellingen te trekken (en proberen erop te blijven zitten) en dan heerlijk hard te remmen (speels :9 )

Was overigens wel soort afgesloten weg, die we altijd gebruiken als dragstrip, niet dat je denkt dat ik 180 door de bebouwde kom heb gejakkerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan