XT660X Topic-Part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook eergister een irridium bougie erin gedaan. Nog niet mee gereden omdat die pekel om te huilen is. Over ander luchtfilter, Toen mijn xt werd afgesteld met de powercommander was er geen k&n luchtfilter voorhanden, er werd toen gewoon gezegd dat dat ook niet uitmaakt voor de afstelling van de pc. Ik kon dus gewoon later een luchtfilter halen en die verwisselen en dan zou er niks veranderd hoeven worden aan de pc mapping. Hopen dat dat zo is. Toen ik me bougie verving door een irridium was hij wel prachtig Douwe egberts bruin.

Elke verandering die je maakt aan het in of uitlaattraject KAN invloed hebben op de afstelling ,en de enige manier om daar achter te komen is meten.

Daarbij zijn de huidige orginele filters van dusdanige kwaliteit dat de verschillen idd niet wereldschokkend zullen zijn .
 
Het setje akra's dat mijn mijn yamaha xt 660 bj 2006 zat toen ik deze kocht, zijn te koop. Indien er geinteresseerden zijn ... mss als winterdempers.

Het gaat dus over zeer goed gebruikte set akra dempers. Met schade :( , aan beide stickers en aan beide dempers. Blutsen zijn er ook in beide, deze te zien aan rode circels op volgende foto's.

Het zijn enkel de dempers, zonder DB killers (deze waren er niet bij). Dempers waren reeds 2dehands toen ze op de yamaha stonden (vertelde vorige eigenaar van de moto).

Ik doe ze weg, omdat ik carbon dempers wil.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Prijs => doe mij een goed bod en je mag ze komen halen.

Heb je een beetje een richtprijs?? *D heb wel interesse :]
 
Laatst bewerkt:
Op de bank is mooiste omdat je dan kan zien of hij bij elk toerental de juiste "air-fuel" ratio heeft.
Het bougietje zegt niet zo heel veel meer (behalve als het echt verkeerd staat) om dat hij over het algemeen vrij goed kan staan in het grootste deel van het toerenbereik maar daarnaast ook in een (kritisch)toerengebied ook veel te arm kan staan,en de kleur van de bougie daar natuurlijk een gemiddelde van neemt.
T,wordt er allemaal niet makkelijk op dat motorrijden met al die nieuwe technieken :( .
Gelukkig heb ik nog een ouwe Laverda 750 sf uit 1972 die ik hier thuis zelf kan afstellen met een schroevedraaier ofzoiets indien noodzakelijk zei het dat ik niet zo handig ben dus ook met deze motor ffe ergens naartoe moet :+

conclusie....zodra ik weer ga rijden laat ik hem wel ergens op een bank zetten en dan eens zien hoe alles staat afgeregeld.
In ieder geval wel bedankt voor jullie reacties want dat blijf ik zeggen : wat je hier ook vraagt,moeilijk of makkelijk er komen direct serieuze reacties op en dat vindt ik wel tof.

gr Driver
 
Ola, nog ff een vraagje.

Onder me zadel heb ik twee stekkertjes zitten, 1 witte en een grijze.. deze zijn nergens op aangesloten...?? voor wat zijn deze?

thanks

oja heb nog gratis acerbis handkappen liggen voor de liefhebber!!!
 
Wat kost die DNA luchtfilterdeksel als ik vragen mag *:) wil er zelf ook 1


heb ze besteld bij off the road,

het dna dekseltje staat er 61.50 €
en de k&n filter, 49.50€

tesamen 111 €

dan nog 16€ verzendkosten naar belgie

en 10€ omdat het een cash on delivery betaling is


en het totaal plaatje maakt 137€

mvg
 
T,wordt er allemaal niet makkelijk op dat motorrijden met al die nieuwe technieken :( .
Gelukkig heb ik nog een ouwe Laverda 750 sf uit 1972 die ik hier thuis zelf kan afstellen met een schroevedraaier ofzoiets indien noodzakelijk zei het dat ik niet zo handig ben dus ook met deze motor ffe ergens naartoe moet :+

conclusie....zodra ik weer ga rijden laat ik hem wel ergens op een bank zetten en dan eens zien hoe alles staat afgeregeld.
In ieder geval wel bedankt voor jullie reacties want dat blijf ik zeggen : wat je hier ook vraagt,moeilijk of makkelijk er komen direct serieuze reacties op en dat vindt ik wel tof.

gr Driver

Mijn XTX gaat begin van volgend seizoen ook op de Dyno bank, ff filmpje van schieten.

Hier bij de locale motor zaak weten ze te vertellen dat er nog wel wat Pk's ongebruikt in het blokje zitten.
 
Ola, nog ff een vraagje.

Onder me zadel heb ik twee stekkertjes zitten, 1 witte en een grijze.. deze zijn nergens op aangesloten...?? voor wat zijn deze?

thanks

oja heb nog gratis acerbis handkappen liggen voor de liefhebber!!!
Acerbis...wat voor kleur als ik zo vrij mag zijn.

stekkers...weet ik nu ffe niet misschien morgen wel als ik in het boekie heb gekeken.

gr Driver
 
Ik heb mij eergisteren acerbis rally pro (die met aluminium in) hand kappen gekocht. Is er iemand dat deze ook hebben, want mijn vraag is => hoe jullie deze geinstalleerd? Met of zonder de originele Yamaha stuurgewichten?
 
Ola, nog ff een vraagje.

Onder me zadel heb ik twee stekkertjes zitten, 1 witte en een grijze.. deze zijn nergens op aangesloten...?? voor wat zijn deze?

thanks

oja heb nog gratis acerbis handkappen liggen voor de liefhebber!!!

*D Dit is toch het beste van motorforum. Iedereen helpt elkaar en geeft nog gratis spulletjes weg ook. Zeer genereus McMel *O*

Heb vorige week alleen net 104 eu voor de yamaha handkappen betaald dus ik loop weer eens een super deal mis '(
 
Hallo iemand een idee wat voor lamp er in de koplampunit zit bij onze Xt660x?
Is het een H7 of H1 of H4?
want wil een xenon setje bestellen. gr
 
Ik heb mij eergisteren acerbis rally pro (die met aluminium in) hand kappen gekocht. Is er iemand dat deze ook hebben, want mijn vraag is => hoe jullie deze geinstalleerd? Met of zonder de originele Yamaha stuurgewichten?


Ik heb zo ongeveer dezelfde . Ik heb de originele stuurgewichten ertusse uit gelaten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan