Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik liet nog 2 Bridgestone-bandjes steken en een oliewisseling uitvoeren op m'n T-Max (niet meer dan dat... enkel om 'm netjes klaar te hebben tegen de lente) :
500 euri + BTW = 600 kneuters !
Dat heb ik nog nooit betaald voor m'n BMW's => volgende scooter wordt dus OOK 'n BMW !
Wat betreft de hoge onderhoudskosten, daar kan ik ook van meepraten. Ik heb in juli voor de 20.000-kilometerbeurt (uitgevoerd bij 22.000) 912 euro betaald, inclusief nieuwe voorband. Die was 181 euro, inclusief BTW.
In maart heb ik een nieuwe achterband gekregen bij km-stand 13.500, voor 185,70 inclusief BTW.
Twee weken geleden heb ik weer een nieuwe achterband gekregen, bij km-stand 26.500, en die kostte ineens 'maar' 165 euro inclusief BTW (in alle gevallen gaat het om de Dunlop Sportmax GPR100).
Allemaal niet echt goedkoop.
Yamaha en zijn dealers zijn zich aardig uit de markt aan het prijzen, me thinks !
Ik zie deze trend de laatste tijd met steeds meer dingen(dus ook niet motoren). De verkopen zijn matig tot slecht, dus om de toko draaiende te houden moeten de prijzen dan maar omhoog van de bestaande klanten.Dealers hebben het moeilijk in deze tijden maar als ze dit soort prijzen gaan hanteren maken ze het zichzelf alleen maar moeilijker, op deze manier krijgen ze geen meter werk meer denk ik zo...
Als de verkoop slabakt zouden ze ons een beetje beter moeten soigneren.