Zolderday 5 September

ZX636beest

MF veteraan
23 dec 2001
2.021
1
Zijn er nog meer hierroo die zich gaan uitleven a.s. Vrijdag op Zolder :?

De weersvoorspellingen zijn uitmuntend(op dit moment)dus er kan heerlijk worden gereden. *D
 
Zijn er nog plekken vrij dan :?
Je kan ff bellen naar Peter de Heyer ;) ,hij zal je vertellen dat het vol zit :X
Laatste keer(4 augustus) was er toch nog plek voor mij,ik had mij niet ingeschreven *D
Offe eehhhhh ikk ben er naar toe gegaan en kon toch nog lekker karren,was wel een gokje maarja......ze laten je echt niet gaan als jij met 115 euro aan komt hoor.

Gaat het ook weer kriebelen bij jouw ;)
 
Je kan ff bellen naar Peter de Heyer ;) ,hij zal je vertellen dat het vol zit :X
Laatste keer(4 augustus) was er toch nog plek voor mij,ik had mij niet ingeschreven *D
Offe eehhhhh ikk ben er naar toe gegaan en kon toch nog lekker karren,was wel een gokje maarja......ze laten je echt niet gaan als jij met 115 euro aan komt hoor.

Gaat het ook weer kriebelen bij jouw ;)
Yeps, kwil idd graag nog een keertje rijden.

Maar kheb eigelijk ook nog steeds een dagje van Peter te goed (voor de ART-cursus die in het water is gevallen.) Dus ik was eigelijk niet van plan om met 115 euro te komen :P
 
Ik ben er vrijdag ook, maar niet bij het vrij rijden....ik doe eerst nog ff niveau 2 en dan vanaf volgend jaar alleen nog vrij rijden denk ik.

Vrij rijden op Croix is ook goed bevallen, dus Zolder moet ook geen probleem zijn....hehe.
 
Yeps, kwil idd graag nog een keertje rijden.

Maar kheb eigelijk ook nog steeds een dagje van Peter te goed (voor de ART-cursus die in het water is gevallen.) Dus ik was eigelijk niet van plan om met 115 euro te komen :P

Zo een reactie is nou jammer,

Ik was er op die ART regendag ook. Baalde net als iedereen daar. En vond het al een prachtige tegemoetkoming dat Peter de mogelijkheid gaf om kort daarna gratis te rijden.

Ik kon toen ook niet, maar je verwacht toch niet dat zo een aanbod tot in lengte van dagen blijft bestaan?

Of is Peter het weermannetje en kan hij die douche boven regelen?

Gewoon betalen dus.

Ciao
Fred
 
Zo een reactie is nou jammer,

Ik was er op die ART regendag ook. Baalde net als iedereen daar. En vond het al een prachtige tegemoetkoming dat Peter de mogelijkheid gaf om kort daarna gratis te rijden.

Ik kon toen ook niet, maar je verwacht toch niet dat zo een aanbod tot in lengte van dagen blijft bestaan?

Of is Peter het weermannetje en kan hij die douche boven regelen?

Gewoon betalen dus.

Ciao
Fred
Hij bedoelt er wat anders mee dat het regende op die ART dag(ik was er ook het was bloedheet en droog die dag 31mei).
Een aantal WKsupersporttoppers waren die dag niet aanwezig om als instructuur de dag door te brengen.
Grootspraak van de organisatoren terwijl toch zeker bekend moest zijn dat die heren een WKwedstrijd in Duitsland zouden rijden en niet als instructuur die ARTdag op Zolder zouden volbrengen O-)
Als tegengemoetkoming hebben de deelnemers van die ARTdag een gratis circuitdagje te goed.

boi note
 
Zo een reactie is nou jammer,

Ik was er op die ART regendag ook. Baalde net als iedereen daar. En vond het al een prachtige tegemoetkoming dat Peter de mogelijkheid gaf om kort daarna gratis te rijden.

Ik kon toen ook niet, maar je verwacht toch niet dat zo een aanbod tot in lengte van dagen blijft bestaan?

Of is Peter het weermannetje en kan hij die douche boven regelen?

Gewoon betalen dus.

Ciao
Fred
Je mag mijn reactie jammer vinden, gelukkig weet je ook helemaal niet waarover ik het heb.
 
Hij wel :}

Ik ga mijn best doen om vrij te krijgen |( en oppas te vinden :X

Dat begrijp ik niet Silvergixx, als je eerst vrij moet krijgen, dan hoef je toch ook geen oppas te regelen voor Mila. Of zit ze anders gewoon alleen thuis :? ;)

Verklaar je nader..... ennneeh... gewoon komen he?
 
Dat begrijp ik niet Silvergixx, als je eerst vrij moet krijgen, dan hoef je toch ook geen oppas te regelen voor Mila. Of zit ze anders gewoon alleen thuis :? ;)

Verklaar je nader..... ennneeh... gewoon komen he?
Denk dat de oppas er tussen uit gaat rond 14.00/14.30,dan komt papa thuis van zijn werk.
Als Gerco komt kijken(rijd toch eens mee man :Z ) op Zolder dan is die wel wat later thuis dan 14.00/14.30.
Heb ik het goed Gerco :?
 
Denk dat de oppas er tussen uit gaat rond 14.00/14.30,dan komt papa thuis van zijn werk.
Als Gerco komt kijken(rijd toch eens mee man :Z ) op Zolder dan is die wel wat later thuis dan 14.00/14.30.
Heb ik het goed Gerco :?

Kijk, nu wordt het helder...

idd, Gerco moet maar eens mee gaan rijden :]
 
Je mag mijn reactie jammer vinden, gelukkig weet je ook helemaal niet waarover ik het heb.

Blijkbaar heb ik inderdaad een andere dag in gedachten. Omdat je schreef dat jouw ART dag in het water was gevallen, ging ik er van uit dat het dezelfde ART dag was in mei, die compleet verregend was. Zoveel ART dagen zijn er helaas niet. Op die regendag was ik er ook en baalde als een stekker dat het werd gecancelled.

Den Heyer heeft toen ook de geste gedaan om een gratis dagje vrij te komen rijden op de maandag erna.

No offence.

Moet op deze manier wel een hoop weggeven, die Peter. Daar wordt ie niet vrolijk van ;(

Ciao
Fred
 
Gisteren een superdag gehad. Lekker gereden, mooi weer en alles weer heel gehouden. Was prettig om te zien dat de organisatie er alles aan doet om het circuitrijden op Zolder zo veilig mogelijk te maken. Maar erg jammer was weer dat er in veel bochten veel vuil lag op de niet-ideale lijn. Buitenom inhalen was dus geen optie en als je van je lijn afwijkt zit je gelijk in de rotzooi ;(
 
Ik ben niet helemaal tevreden over het rijden gisteren,maarre het kan niet altijd gaan zoals je zelf eigenlijk wilt ;) .
Best wel wat rijders ingehaald die langzamer reden, of rijders die ik tegenkwam maar net 1 seconde langzamer reden dan mij .Dan is het heel moeilijk inhalen als je er voorbij wilt,ik pas daarvoor.(Dutch Chili is hier erg goed in :} :} :} .....in dat passeren.)
Geloof wel 2 sessies gehad dat ik een soes 750 rijder niet kon pakken :( ,weer een sessie achter die knakker maar ff wat eerder gasgeven(bocht uitkomend) op snelheid kon ik er eindelijk net langs....................hihihihihih *D .
Tijdens de 1ste sessie had ik na 3 rondjes last van een sponzige rem kneep hem bijna tegen de grens aan '( ,rijd niet echt lekker hoorrrrrrrrrrrrrrr.
FF elastiekje gebruikt(drukopbouw evt luchtbel vespreiden))om het wat beter te krijgen,het werkte goed.
Donderdagavond nieuwe remblokken(carbon lorraine sbk3,orgineel remt net zo goed) en remvloeistof ververst.
In de 4de sessie kreeg ik een zwarte vlag iv.m teveel geluid :? ,na elke ronde hield ik mij in op dat punt.........vreemd,ff tekenen meneer....oke'.
5de sessie ging het goed met het geluid,ik reed niet anders dan de vorige sessie's.
6de sessie zag ik weer mij nummer staan aan het eind van die sessie,verdomme dat ik gelijk....dasssssss kut we hebben nog een sessie te gaan..................kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut :( :( :( .
Ik baalde...concentratieverlies waarbij ik die zelfde ronde ook nog ff de grinbak(villeneuve) hebt verkend na de sacramentshevel,hij is lang niet zo diep als die vorige die ik ook eens verkend hebt ..............een tijdje terug ;) .
Ik stuurde wat te laat in waardoor ik moest kiezen wat risico nemen door toch nog de bocht te halen of ff rustig de grinbak in te gaan,ik koos de grindbak :) .
Mijn tijd s'morgens nog wel een 52.9 gereden in een middagsessie 1 uitschieter van een 1.52.1 gereden opnieuw een verbetering van maar liefst 1/10 seconde....niet tevreden dus :Z .Ik wilde zeker in de 51 rijden vooral met een tandwiel verhouding van 14/41 i.p.v 15/40,het ging niet.Ik zat ook te vaak in zijn 3 :( i.p.v zijn 2 na het uitkomen van de korte bochten.
Ik heb mijn vorkpootjes wat door laten zakken,pakte niet goed helemaal uit,hij werd er behoorlijk onrustig van.
Verder een supertoffe dag gehad,al heb ik betere gehad en geheel schadevrij gereden *D .

Volgend jaar is de volgende circuitdag,ik weet nu al dat ik meer voor Assen zal kiezen dan Zolder.
De baan was gisteren smerig/vies en de baan is ook veel hobbeliger geworden
In de uitloopronde werd er door veel eikels nog een raceronde gehouden waar geen controle op gehouden werd :( ,de uitloopronde was gevaarlijke dan de gehele sessie rijden.
In een sessie een MV Aguste gepakt komt tie mij voor de sacramentsheuvel voor bij in de uitloopronde(ik dacht nog kom je wel weer tegen ventje,laterrrrr),staat tie verder in de uitloopronde in de grindbak :+ (villeneuve)....hahahahahahahahahahahahahahahahahwhaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwww ik kwam niet meer bij.

Ook nog wat Motor-fomers ontmoet o.a Pat R1,op met zijn ex:R1 Barry Veneman was heel gezellig.
Pat R1 ging heel lekker remmend de bochtjes in :} :} :} ,enne die R1 trekt toch wel fucking hard bij mij weg hoor '(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan