Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Jeroen,

Welkom bij de langzaam groeiende ZRX verzameling. Mooi fietsje. Speciale kleur velgen heb je. Zaten die er zo onder? Deze heb ik dus nog nooit gezien. Ik heb zelf de rode uitvoering, en die heeft rode. Ik heb ze nu al in diverse kleuren gezien.
Is er in de winter iets niet goed gegaan met je fiets? O-)
Of heeft ie gewoon heerlijk onder een deken in de schuur zijn winterslaap gehouden?


Groetjes, en tot horens

Ton


Zijn gewoon de standaard kleuren. Winterslaap? Duh!
Dit zijn wat resultaten van de winter:
20040305pekel1.jpg


20040305pekel2.jpg


Yep, zonde. Maar ja...
 
hoi Ron ga voor een onderspoiler eens kijken op de site van mdi motorcycle equipment. kunstof delen worden altijd zwart of wit geleverd zodat de spuiter de juiste kleur kan mengen want motoren kennen niet als auto,s een kleurcode. een hele goede spuiter is leke,s motorspuiterij daar heb ik hele goede ervaringen mee. je vind zijn site bij special paint op de motor-winkel.pagina.nl.Zelf haal ik veel delen uit duitsland omdat die jongens veel meer met naked bikes doen.
NicoPiercing, als je nog wat interessante adresjes weet voor een onderkuip/spoiler, graag. Op de jaarbeurs had ik hier en daar geïnformeerd en ik kwam tot drie adresjes. Punt is ook dat die spoilers meestal in stemmig wit geleverd worden ;( zodat er ook nog eens gekeken moet worden waar die kuip het beste gespoten kan worden en wat de meerprijs daarvan is etc.


Heel veel op te vinden :}

http://www.whaccessories.com/ZRX%20Accessories.htm
 
Zijn gewoon de standaard kleuren. Winterslaap? Duh!
Dit zijn wat resultaten van de winter:
(Afbeelding)

(Afbeelding)

Yep, zonde. Maar ja...

Hoi Jeroen,

Hier word je dus helemaal verdrietig van, wat een zonde. En ik maar zorgen maken om een roestplekje ter grote van 10 cm, als ik dit zo zie. Hoe ga je dit oplossen? Laat je hem overspuiten? ik weet dat er motorwinkels zijn die voor niet al teveel dit weer goed kunnen opknappen. Je bent je fiets dan wel een dag kwijt. Gebruik je je fiets voor woon & werk verkeer?.
Ik spuit mijn buizen altijd in na het wassen met een dikke laag siliconen spray. Ze glimmen dan mooi en roest beperk je daar dan een hele hoop mee.

Groetjes,

Ton
 
Ik was al bang dat dit pijnlijk kon zijn voor de echte liefhebber.
Ik denk dat ik dit weekend maar eens flink ga poetsen.
Ik gebruik 'm idd vnl voor woon-werk verkeer. Eind deze maand heb ik 'm 1 jaar en dan heb ik er zo'n 23000km mee gereden :P
Tijd voor een nieuwe ;)
 
Ik was al bang dat dit pijnlijk kon zijn voor de echte liefhebber.
Ik denk dat ik dit weekend maar eens flink ga poetsen.
Ik gebruik 'm idd vnl voor woon-werk verkeer. Eind deze maand heb ik 'm 1 jaar en dan heb ik er zo'n 23000km mee gereden :P
Tijd voor een nieuwe ;)

23000? ik heb er nu 38000 op staan. En ik moet zeggen dat mijn buizen er dan nog goed uitzien. En ik heb hem sinds 2001.
Het doet echt zeer om die plekken te zien op je motor.
Ja inderdaad ik ben een echt liefhebber van mijn ZRX. :] :] :]
Iets anders komt er bij mij niet meer in.
 
hoi Ron ga voor een onderspoiler eens kijken op de site van mdi motorcycle equipment. kunstof delen worden altijd zwart of wit geleverd zodat de spuiter de juiste kleur kan mengen want motoren kennen niet als auto,s een kleurcode. een hele goede spuiter is leke,s motorspuiterij daar heb ik hele goede ervaringen mee. je vind zijn site bij special paint op de motor-winkel.pagina.nl.Zelf haal ik veel delen uit duitsland omdat die jongens veel meer met naked bikes doen.


Bedankt voor de mooie link. Er staat heel erg veel mooi spul op. Weer goed om een avond mee zoet te zijn.

groetjes!!
 
Het volgende ben ik tot dusver tegengekomen op mijn zoektocht naar een onderspoiler en andere hebbedingetjes voor de ZRX:

* Virus-Motorradveredelung (Beuerberg, D)
* Bike design (Zele, B /Delft, NL levert alleen via dealer)
* Wild Hair Accessories (Glendale, VS)
* motorkuipen (Amsterdam, NL)
* Moko (Extertal, D)

Op de Utrecht Jaarbeurs had ik de volgende adressen verzameld:
* Go Parts (Tiel, NL)
* Mdi Motorcycle Equipment (Herpen, NL)
* Holland Motor Sports (Nieuw Vennep, NL)

Veel kijkplezier ;) , en iemand nog andere url`s, adressen?

*Url toegevoegd van Moko
 
Laatst bewerkt:
Hele mooie sites vooral die van Virus motorradveredelung!
Het volgende ben ik tot dusver tegengekomen op mijn zoektocht naar een onderspoiler en andere hebbedingetjes voor de ZRX:

* Virus-Motorradveredelung (Beuerberg, D)
* Bike design (Zele, B /Delft, NL levert alleen via dealer)
* Wild Hair Accessories (Glendale, VS)
* motorkuipen (Amsterdam, NL)

Op de Utrecht Jaarbeurs had ik de volgende adressen verzameld:
* Go Parts (Tiel, NL)
* Mdi Motorcycle Equipment (Herpen, NL)
* Holland Motor Sports (Nieuw Vennep, NL)

Veel kijkplezier ;) , en iemand nog andere url`s, adressen?
 
Hallo zrx rijders !

Eindelijk een plek gevonden met meer mensen die zo'n waanzinnige fiets hebben ! Ook ik vind het een goed idee om een zrx meeting te houden, zeg maar wanneer en waar en ik ben er. Als niemand zin heeft om het te organiseren wil ik dat eventueel, samen met iemand (nog nooit gedaan), wel doen.... Gaan er van jullie nog mensen naar de kawa meeting op 24 april, misschien is dat wel een plek om elkaar eens 'in the flesh' te zien (voorzover dat nog niet gedaan is).
 
Hallo zrx rijders !

Eindelijk een plek gevonden met meer mensen die zo'n waanzinnige fiets hebben ! Ook ik vind het een goed idee om een zrx meeting te houden, zeg maar wanneer en waar en ik ben er. Als niemand zin heeft om het te organiseren wil ik dat eventueel, samen met iemand (nog nooit gedaan), wel doen.... Gaan er van jullie nog mensen naar de kawa meeting op 24 april, misschien is dat wel een plek om elkaar eens 'in the flesh' te zien (voorzover dat nog niet gedaan is).

En weer een ZRX`er erbij :} en ook welkom op dit MF-Forum zrxrotterdam. Piccie van je bike?

En de animo voor een meeting is in ieder geval aanwezig. Nu moet het er nog van komen ;) .

Nicopiercing had in deze topic al een aantal data voorgesteld.
 
Hallo zrx rijders !

Eindelijk een plek gevonden met meer mensen die zo'n waanzinnige fiets hebben ! Ook ik vind het een goed idee om een zrx meeting te houden, zeg maar wanneer en waar en ik ben er. Als niemand zin heeft om het te organiseren wil ik dat eventueel, samen met iemand (nog nooit gedaan), wel doen.... Gaan er van jullie nog mensen naar de kawa meeting op 24 april, misschien is dat wel een plek om elkaar eens 'in the flesh' te zien (voorzover dat nog niet gedaan is).

Welkom ZRXRotterdam!,

Inderdaad weer een ZRX rijder op het forum. Leuk!!!
Heel veel plezier toegewenst.

Groetjes,

Ton
 
welkom rotterdam.ik ga ook naar kawa meeting in nijmegen. Dus kunnen we gelijk effe kennismaken. Heb je topic gezien over kawa zrx meeting?
Hallo zrx rijders !

Eindelijk een plek gevonden met meer mensen die zo'n waanzinnige fiets hebben ! Ook ik vind het een goed idee om een zrx meeting te houden, zeg maar wanneer en waar en ik ben er. Als niemand zin heeft om het te organiseren wil ik dat eventueel, samen met iemand (nog nooit gedaan), wel doen.... Gaan er van jullie nog mensen naar de kawa meeting op 24 april, misschien is dat wel een plek om elkaar eens 'in the flesh' te zien (voorzover dat nog niet gedaan is).
 
Ik heb net de topic gelezen en gereageerd :) Voor een piccie van m'n bike moet je nog effe wachten, zal er bij het eerste straaltje zonlicht even een maken....
 
met 220 + effe een remproef doen O-) ! gaat je adrenaline van stromen :9

Cool, hier in Almere hebben ze van die strakke drempels. Weet je wat?, .... je zet je vering gewoon een standje losser.

Dat is wel een mooi topic,

Wat vinden jullie de beste stand voor jullie veren?, de achter vering wel te verstaan.

Brand maar los, hebben we weer wat om te praten.

Greetz, ......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan