Status
Niet open voor verdere reacties.
Vering?? Ik kom altijd los van de grond dus geen vering nodig :9
Cool, hier in Almere hebben ze van die strakke drempels. Weet je wat?, .... je zet je vering gewoon een standje losser.

Dat is wel een mooi topic,

Wat vinden jullie de beste stand voor jullie veren?, de achter vering wel te verstaan.

Brand maar los, hebben we weer wat om te praten.

Greetz, ......
 
nee , effe zonder dollen, ik heb hem op standje twee staan.Maaar effe hele andere vraag aan jullie; hoe betrouwbaar is jullie benzinemeter?? heb altijd zo,n idee dat er bij mij niks van klopt zo snel dat dat ding weer zakt B| . Nu kun je wel zeggen rijd dan door tot op reserve maar daar ben ik niet zo kapot van. Laat maar eens wat horen.
GROETEN*d
Vering?? Ik kom altijd los van de grond dus geen vering nodig :9
 
Joehoe, een reactie ;) .

Ik had ooit een ritje met een duopassagiere gemaakt op een dijkweg in de Alblasserwaard die dankzij de noeste arbeid van de gemeentes langs die dijk meer wegdrempel was geworden dan dijkweg. Ik had toen juist besloten om de "Spring Adjustment" en de "Compression Damping Force Adjustment" en de "Rebound Damping Force Adjustment" op standje drie en dus harder te zetten om zo wat meer contact te houden met het wegdek en minder te hoeven vliegen. Helaas wordt het wel wat spartaanser allemaal voor de duopassagiere (lekker belangrijk }) ) alhoewel misschien dat wel een reden is dat ze het opeens altijd druk heeft en opeens nooit meer meekan :o ).

Ik heb de indruk dat mijn benzinemeter redelijk klopt. Er zit bij mij meestal nog 4 liter in als de meter tegen het rood aanzit.

Is het trouwens mogelijk een middenbok op een ZRX is te zetten? Of onkracht ik met een middenbok het idee van de superbike*?

[me]DarthDave vindt dat er maar één superbike is, te weten, hoe toevallig ;) , de ZRX.[/me]
 
middenbok op zrx!?! :(
Is heel persoonlijk natuurlijk, maar als jij het handig vind moet je het gewoon doen. Ikzelf vind het :r :r .
Joehoe, een reactie ;) .

Ik had ooit een ritje met een duopassagiere gemaakt op een dijkweg in de Alblasserwaard die dankzij de noeste arbeid van de gemeentes langs die dijk meer wegdrempel was geworden dan dijkweg. Ik had toen juist besloten om de "Spring Adjustment" en de "Compression Damping Force Adjustment" en de "Rebound Damping Force Adjustment" op standje drie en dus harder te zetten om zo wat meer contact te houden met het wegdek en minder te hoeven vliegen. Helaas wordt het wel wat spartaanser allemaal voor de duopassagiere (lekker belangrijk }) ) alhoewel misschien dat wel een reden is dat ze het opeens altijd druk heeft en opeens nooit meer meekan :o ).

Ik heb de indruk dat mijn benzinemeter redelijk klopt. Er zit bij mij meestal nog 4 liter in als de meter tegen het rood aanzit.

Is het trouwens mogelijk een middenbok op een ZRX is te zetten? Of onkracht ik met een middenbok het idee van de superbike*?

[me]DarthDave vindt dat er maar één superbike is, te weten, hoe toevallig ;) , de ZRX.[/me]
 
Een middenbok zal wel hypothetisch blijven, want zoiets is er volgens mij niet eens op te krijgen op een ZRX.
 
Heej ZRX'ers waar zijn jullie?

Eindelijk eens een keer mooi weer in het weekend. Hebben jullie nog gereden :] ?

Ik had bij een meneer van een één-mans-zaakje die in kuipen doet geïnformeerd naar een onderspoiler/onderkuip. De prijs die ik van hem hoorde voor een onderspoiler/onderkuip was hoger dan de prijzen die ik tot dusver heb gehoord. Maar de prijs hangt natuurlijk ook af van het model. Hij zou me nog een plaatje mailen van die onderspoiler/onderkuip, dus ik ben benieuwd.
 
zaterdag nog bij kawa superbikemeeting geweest. leuke rit door duitsland gereden. Zrx laat iedereen zweten! er waren twee naked-bikes. die van mij en een z-1000. rest was zx6, zx7, zx 10, zx, 12. De 10 en 12 hebben we niks in te brengen(175pktjes?) :( :( rest is peace of cake!! was een super mooie dag! 8-) quote]
Op zondag 25 april 2004 21:13 schreef DarthDave het volgende:
Heej ZRX'ers waar zijn jullie?

Eindelijk eens een keer mooi weer in het weekend. Hebben jullie nog gereden :] ?

Ik had bij een meneer van een één-mans-zaakje die in kuipen doet geïnformeerd naar een onderspoiler/onderkuip. De prijs die ik van hem hoorde voor een onderspoiler/onderkuip was hoger dan de prijzen die ik tot dusver heb gehoord. Maar de prijs hangt natuurlijk ook af van het model. Hij zou me nog een plaatje mailen van die onderspoiler/onderkuip, dus ik ben benieuwd.
[/quote]
 
Heej ZRX'ers waar zijn jullie?

Eindelijk eens een keer mooi weer in het weekend. Hebben jullie nog gereden :] ?

Ik had bij een meneer van een één-mans-zaakje die in kuipen doet geïnformeerd naar een onderspoiler/onderkuip. De prijs die ik van hem hoorde voor een onderspoiler/onderkuip was hoger dan de prijzen die ik tot dusver heb gehoord. Maar de prijs hangt natuurlijk ook af van het model. Hij zou me nog een plaatje mailen van die onderspoiler/onderkuip, dus ik ben benieuwd.
Tja waar zijn we? Dat is een goeie vraag. Ik ben half hier en half in op mijn ZRX.
Gisteren gewerkt en veel gedaan, dus helemaal geen tijd om maar 1 letter te typen. Maar goed, vanaf morgen ben ik weer van de partij. Ik heb vandaag mijn beestje eens even gewassen en helemaal van top tot wiel in de was gezet, en toen opeens, wat blonk ie weer. :] ;}
Dat was genieten.
Ik stond gisteren wel vast, ik stond voor het winkel-centrum, had net een heel stuk gereden en toen wou het beestje niet meer starten. Ik heb een half uur gestaan met een verzopen motor, en ik heb niets raars gedaan.
Tot op heden geen idee wat er nu verkeerd is gegeaan.

Greetz,............
 
Vandaag meegereden met de Kawasaki Merkclub toer vanuit Barneveld. Mooie (snelle }) ) tocht. Ik reed in een cluppie met een ZX-10R, ZZ-R 1100 en een ZX-12R. Er reed ook nog wat spul mee van andere merken :X
 
..zaterdag nog bij kawa superbikemeeting geweest. leuke rit door duitsland gereden. Zrx laat iedereen zweten! er waren twee naked-bikes. die van mij en een z-1000. rest was zx6, zx7, zx 10, zx, 12. De 10 en 12 hebben we niks in te brengen(175pktjes?) :( :( rest is peace of cake!!...

Ja, ik zag je bike hier en daar op de piccies van de Kawa superbikemeeting. Toch nog een ZRX tussen de "Green Meanies". Ben dan ook best wel blij met het bullige blok van de ZRX. Genoeg koppel om het overgrote merendeel van de gemotoriseerde tweewielers bij te houden en zelfs eruit te rijden*

*uiteraard ook weer afhankelijk van de ambities en de vaardigheden van de berijder.

Balen Ton met die verzopen ZRX, hopelijk blijft het bij die ene keer.

Ben zelf vandaag op de dijkweggetjes gaan rijden langs de Maas tussen Zaltbommel en Wijchen. Mooi gebied. Onderweg meer fietsende bejaarden :o , Goldwings en choppers gezien dan skatende dames of Kawasaki's 8-) .
 
Wat ik nou niet snap van die bejaarden. Ze hebben de hele week de tijd om te gaan fietsen. En wanneer gaan ze? Op een zondagmiddag, als wij hardwerkende loonslaven eindelijk eens de tijd krijgen om wat frustraties van ons af te rijden.
Nou ja, het is een vrije wereld ;)
 
Ikke ook lekker gereden van het weekend; beetje langs de maas toeren, beetje 180 over de A15 (je kent dat wel) :] . Het weer hier was alleen niet zo heel erg lekker, pas om 17.00 begon het op te klaren maar toen had ik inmiddels een houten reet... Ik was wel weer het gelukkige ventje toen ik van m'n meissie afstapte....

Nog even over die vrij wereld; iedereen mag de weg gebruiken maar als ik langs kom is 'ie van MIJ, MIJ, MIJ !!!! }) }) })
 
Ben net terug van een 'stukkie' naar de Moezel en terug. 900km...
Perfect te doen met de ZRX. Op de terugweg veel vuurwerk ;)

Piccies:

moezel1.jpg

Ergens bij Koblenz. Zeer zonnig en warm.

moezel2.jpg

Op de terugweg ergens in de Ardennen. Zeer donker en nat.
 
Laatst bewerkt:
Ben net terug van een 'stukkie' naar de Moezel en terug. 900km...
Perfect te doen met de ZRX. Op de terugweg veel vuurwerk ;)

Lees ik het goed, heb je 900 km in 1 dag gedaan? cool, ...... Geen zadelpijn?
Zijn leuke plaatjes. Hoe is het daar vertoeven? Ik ben er nog nooit geweest. Is het ook heuvelachtig daar?

ok

Ton
 
Zadelpijn viel heel erg mee.
Het is daar heel mooi. Buiten het Moezel dal is het behoorlijk heuvelachtig. In die buurt heb je altijd kans op redelijk weer. Ze kweken daar niet voor niks druiven. In het dal was het nu 27 graden.
We hebben Piesport ook met een bezoekje vereert:

moezel3.jpg


En wel hierom:

moezel4.jpg


:)
 
Zadelpijn viel heel erg mee.
Het is daar heel mooi. Buiten het Moezel dal is het behoorlijk heuvelachtig. In die buurt heb je altijd kans op redelijk weer. Ze kweken daar niet voor niks druiven. In het dal was het nu 27 graden.
We hebben Piesport ook met een bezoekje vereert:

(Afbeelding)

En wel hierom:

(Afbeelding)

:)

Het water loopt me in de mond als ik dit zie, waauw, wat mooi. Maar zoiets doe je dus in 1 dag. Hoe lang ben je dan in totaal onderweg?

ok
 
Ehhh.... We vertrokken om 9:30 uur en ik was om 22:00 uur weer thuis. Normaal gesproken zou je eerder moeten vertrekken maar Ton kreeg wat oponthoud toen hij aangehouden werd toen hij zo'n 47kmh te snel reed op weg naar mij. :(
We hebben in Belgie ook nog ff gescholen voor het noodweer.
Maar veel sneller zal je zo'n afstand 'toerend' toch niet kunnen doen denk ik.

Begrijp ik uit je belangstelling dat je de volgende keer meegaat? :]
 
Begrijp ik uit je belangstelling dat je de volgende keer meegaat? :]
[/quote]

Het ziet er wel heel erg leuk en perfect uit. En natuurlijk lijkt het me fantastisch om een keertje mijn ZRX dit gebied te laten zien.
Heuvels rijden verdiend mijn voorkeur, en ik vind het heerlijk.

ok
 
Misschien kunnen we de 20e juni als we gaan `ZRX-en` nog wat leuke weggetjes pakken in Duitsland.
 
He daar beste zrx rijders en genieters uiteraard.
Heb een ZRX1100 uit 98, helemaal toppie verder en ben weer aan nieuwe achterband toe. Knal er tot nu toe steeds BT020 onder, zit nu te denken aan de BT010. Iemand een reactie of andere tip?

groeten Frank.
 
Heren (en dames indien aanwezig, zou het trouwens wel leuk vinden om een dame op een echte motor te zien),

Ik heb een vraag; heeft een van jullie ervaring met een andere ruit dan de standaardruit op een zrx1200s. Ik vraag dit omdat ik zit te denken om een andere ruit aan te schaffen om nog iets meer uit de wind te zitten, helemaal hoeft natuurlijk niet maar iets meer mag nog wel... Op de site www.louis.nl staan 2 ruiten voor de zrx maar ik weet niet of ze goed zijn of gewoon 'crap'.

Iemand ???
 
He daar beste zrx rijders en genieters uiteraard.
Heb een ZRX1100 uit 98, helemaal toppie verder en ben weer aan nieuwe achterband toe. Knal er tot nu toe steeds BT020 onder, zit nu te denken aan de BT010. Iemand een reactie of andere tip?

groeten Frank.

Kweenie wat je rijstijl is, maar ik heb geen klagen over de 020. Ik heb 'm nooit voelen schuiven, maar ik rij dan ook naar mijn leeftijd O-)
 
He daar beste zrx rijders en genieters uiteraard.
Heb een ZRX1100 uit 98, helemaal toppie verder en ben weer aan nieuwe achterband toe. Knal er tot nu toe steeds BT020 onder, zit nu te denken aan de BT010. Iemand een reactie of andere tip?

groeten Frank.

By the way, welkom op MF. En weer een ZRX`er erbij :} .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan