ZZR 600 '94 WP achterschokdemper monteren

Michiel85

MF veteraan
10 dec 2007
9.467
0
Baarn
Hoi allemaal.

Afgelopen weekend naar de Eifel geweest en heerlijk gereden. Was al niet helemaal te spreken over de standaard vering die onder mijn ZZR lag, maar na een aantal keren de zijstandaard aan de grond gereden te hebben was ik er klaar mee. Met duo was het ook altijd oppassen bij drempels... etc.


Gisteren een 2e hands WP achterveer gekocht, nu bezig met montage. Maar loop tegen een probleempje aan. Waar kan ik het beste het reservoir monteren?

full



Hier nog een rijtje foto's... Zit zelf de denken om het aan de linkerkant te monteren (bij de laatste 2 foto's. Zal alleen een deel van het plastic moeten weghalen bij de accu anders kan het reservoir er niet doorheen.

full



ps. Er ligt ook al een nieuwe voorband klaar :P
 
Hij is gemonteerd *O* Reservoir heb ik maar aan de linkerkant achter het duo-stepje en het helmslot gemonteerd. Hangt nu nog met een zooitje tywraps vast... van het weekend maar eens wat beters bedenken daarvoor.


Nu nog een vraag over de instellingen;
Ingaande demping; stand 1 tot 7; staat nu op 4
Uitgaande demping; stand 1 tot 11; staat nu op 8
En dan nog de spanning op de veer zelf....


Neem aan dat het een kwestie van uitproberen is, maar met name de spanning van de veer lijkt me lastig in te stellen zo op het gevoel.

Iemand tips?
 
Hij is gemonteerd *O* Reservoir heb ik maar aan de linkerkant achter het duo-stepje en het helmslot gemonteerd. Hangt nu nog met een zooitje tywraps vast... van het weekend maar eens wat beters bedenken daarvoor.


Nu nog een vraag over de instellingen;
Ingaande demping; stand 1 tot 7; staat nu op 4
Uitgaande demping; stand 1 tot 11; staat nu op 8
En dan nog de spanning op de veer zelf....


Neem aan dat het een kwestie van uitproberen is, maar met name de spanning van de veer lijkt me lastig in te stellen zo op het gevoel.

Iemand tips?
Met een rvs slangklem vastzetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan