Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Timbaa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    sport-tour met kroonplaat

    Hoi, Ik rij nu al een tijdje op een honda vfr 750 uit 1994, bevalt erg goed. Hiervoor heb ik een yamaha thundercat 600 gehad, beviel ook prima. Beide voornamelijk wegens de zithouding van een motor met een kroonplaat-stuur (of hoe je dat ook noemt) en niet gelijk 1300cc. Nou ben ik een...
  2. T

    Ander examen voor vrouwen

    Het is ondertussen volgens mij wel algemeen bekend dat vrouwen ernstige tekortkomingen hebben op zowel motorisch als inzichtelijk vlak, tov mannen. Toch zijn er veel statistieken die uitwijzen dat het grootste gedeelte van de ongelukken wordt veroorzaakt door mannen, omdat vrouwen extreem bang...
  3. T

    Meerwaarde motorhoes

    Ik zoek een ervaringsdeskundige die eerst zijn motor een tijdje zonder hoes buiten heeft laten staan, en uiteindelijk toch heeft besloten om een hoes te kopen. Ik woon namelijk sinds kort in Amsterdam, waar ik mijn motor niet binnen kan stallen. Aangezien ik het rijden teveel mis, ik het te...
  4. T

    geen motorbeurzen in de zomer?

    Me vader vroeg me net of er niet een leuke motorbeurs te bezoeken binnenkort. Dat leek me wel een goed idee dus ik ben aan het googlen geslagen, maar ik kan eignelijk alleen motorbeurzen vinden die in de winter zijn gehouden. :o Is dat nou logisch op 1 of andere manier? Je zou toch zeggen...
  5. T

    Iemand verstand van banden?

    Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Ik zoek een goede band voor deze zomer Ik rij voornamelijk sportief, maar ook wel wat snelwegkilometers. Aangezien het banden voor deze zomer zijn gaat het me voornamelijk om de performance op een droge ondergrond, maar aangezien we in nederland...
  6. T

    Motor cursussen Noord-Holland

    Het leek me wel leuk om een gevorderde motorbeheersingcursus of een slipcursus oid te volgen, het liefst ergens in de buurt van Alkmaar. Ik loop nu al een heel tijdje te googlen maar kan eigenlijk niks vinden, weet iemand misschien wat?
  7. T

    achterwiel spint telkens weg

    Hey, ik heb nu 3 keer gehad dat me achterwiel doorspint als ik een beetje pittig gas geef bij t stoplicht. Gewoon op asfalt (in goede staat), maar wel als het heeft geregend. Het gebeurd niet gelijk, maar meestal als ik naar me 2e versnelling schakel en dus een beetje pittig gas geef. De...
  8. T

    met windkracht 8 de snelweg op

    Ik wou vandaag heel graag naar school op de motor. Een stukje van 60km waarvan ongeveer 58 kilometer snelweg.. Maar vanwege de windkracht 8 heb ik het toch maar niet gedaan. Ik heb namelijk nog bijna geen snelwegervaring. Echter wil ik morgen weer graag per motor naar school, en de kans is...
  9. T

    Dagwaarde = ?

    Hoi, ik heb net een motor gekocht, een thundercat uit 1996. Ik wou m eigenlijk WA met beperkt casco verzekeren omdat het niet zo heel veel duurder was en omdat ie dan verzekerd zou zijn tegen diefstal. Echter kon dit niet bij de betreffende verzekeringsmaatschappij(orion) omdat de motor meer...
  10. T

    Hoeveel korting is normaal?

    Ik ga deze winter me eerste motor kopen, maar ik weet dus niet hoeveel korting normaal is om te krijgen als je een motor zonder inruil bij een dealer koopt. Het gaat in dit geval om een r6 uit 2002 met 40.000 km op de teller, verder heeft ie een ander uitlaatje dempertje en is er niet veel...
  11. T

    problemen terugplaatsen wangstukken HJC helm

    Ik heb onlangs een helm van 380 euro gekocht, een hjc r-pha. Nou heb ik 1 wangstuk er een keer uitgehaald omdat ik dacht dat dat moest om het kinstukje erin te krijgen. Maar het wangstuk is er nu met geen mogelijkheid meer goed in te krijgen, het verschilt altijd wel bijna een centimeter met het...
  12. T

    Scorpion helm Exo-750 M nooit gedragen

    Heb er een miskoop mee begaan, de helm zit mij niet goed. Dus ik heb een shoei gekocht. Heb de helm NOOIT op de motor gedragen, en is dus ook nooit gevallen. Ook niet van een tafel ofzo. Ik heb nog niet eens me motorrijbewijs en dat kan je makkelijk controleren door gewoon me rijbewijs even te...
  13. T

    Hoe zien of een helm gebruikt is

    Hoi, ik sta op het punt om (vanavond) een helm te kopen via een particulier, een scorpion. Hij zegt dat ie nooit gedragen is en ik kan er op de foto's niks aan zien, de stof ziet er ook als nieuw uit. Zijn er echter nog andere specifieke dingen waar ik op kan letten om te zien of ie gebruikt...
  14. T

    steeds een stapje hoger

    Ik zit met het volgende, ik ben me nu een beetje aan het orienteren welke (eerste) motor ik ga kopen. En ik zat eerst een beetje naar een gs500/er-5 te kijken, modellen rond 1997 zijn rond de 1500 euro te krijgen, maargoed ondertussen een paar lessen verder en ik wil toch eigenlijk wel wat...
  15. T

    wheelie op parkeerterrein -> rijbewijs foetsie

    Hallo allemaal, ik ben nu net een beetje bezig met lessen en ik vind motorrijden echt machtig mooi. En ik zit nu met het idee te spelen om, nadat ik me rijbewijs heb, een lichte fiets te kopen en (zo verantwoord mogelijk) een beetje proberen te gaan stunten op een parkeerterreintje hier in de...
Terug
Bovenaan Onderaan