Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Curver
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Curver

    expres aangereden bij stoplicht!

    :( :( Rij ik net van mijn werk terug naar huis. Zoals gewoonlijk rij ik bij elk stoplicht tot vooraan tussen de auto's door. De voorste auto's staan al stil wanneer ik de auto rechtsvooraan passeer. Deze staat ook stil, nog een halve autolengte voor de stopstreep, dus ik zet de motor...
  2. Curver

    [Film] Curver MM2008 + onderzoek

    Hallo MF'ers! Ik had wat leuks bedacht; namelijk de bulletcam rechtstreeks aansluiten op de accu van de motor. Resultaat; onbeperkt filmen!!! 8-) Gevolg: nachtwerk bij het uitzoeken van het beeldmateriaal :Z :z Maar daar is het filmpje dan toch: MM2008 - 18 mei - Curver Mirrors...
  3. Curver

    [enquete] Waarom rijden we motor?

    Hoi medeforummers, Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar het bestaansrecht van de motor. Waarom rijden we eigenlijk motor? Van 31 maart tot vandaag stond hier een enquete, waarop uiteindelijk bijna 400 mensen hebben gereageerd. Ik heb beloofd...
  4. Curver

    invloed partner op motorrijden?

    Hoi medeforummers, Ik ben bezig met een afstudeerproject en ben daarvoor druk bezig met onderzoek naar diverse motorgerelateerde aspecten. Wat ik wil weten is: Had je al een partner voordat je begon met motorrijden? Zoja, welke invloed heeft dat gehad op je motorkeuze en/of rijgedrag...
  5. Curver

    Curver Bulletcam - Megameeting 2007 (september)

    Mijn verslag van de MegaMeeting 2007 - september editie: (camera zat op de kneepad, dus verwacht geen kneedowns :X :X ) ==== Film op hoge resolutie (93Mb) (advies: rechtermuisknop "opslaan als") Op dit moment nog geen host voor de grote versie! Vrijwilligers met een stevige server...
  6. Curver

    Curver Bulletcam - Megameeting 2007 (mei)

    Mijn verslag van de MegaMeeting 2007 - iets minder actie als voorheen - maar wel mooie rijbeelden door het midden-nederland! Opties: ==== Gehost door Penguin Hires (207Mb) (advies: rechtermuisknop "opslaan als") Mediumres (48Mb) (advies: rechtermuisknop "opslaan als") Lowres (18Mb)...
  7. Curver

    Curver bulletcam - MegaMeeting 2006 (september)

    Met dank aan Viccie (Motor-Forum.nl) en Penguin voor het hosten: Film door Curver; MegaMeeting 24 september 2006 *O* Host penguin: MegaMeeting2006 (85Mb!) *O* *O* Host Motor-forum.nl: MegaMeeting2006 (85Mb!) *O* Veel plezier! Mirrors (oude versie): PzYkO Googlevideo Power...
  8. Curver

    Noord-Holland deel 18

    Historie: Noord Holland : A7, A9, Schiphol Noord Holland : Deel 2 Noord Holland : Deel 3 Noord Holland : Deel 4 Noord Holland : Deel 5 Noord Holland : Deel 6 Noord Holland : Deel 7 Noord Holland : Deel 8 Noord Holland : Deel 9 Noord Holland : Deel 10 Noord Holland : Deel 11 Noord Holland : Deel...
  9. Curver

    MM2006 Bulletcam Filmpje

    Zoals de titel al verklapt, het filmpje dat ik tijdens de afgelopen MegaMeeting heb gemaakt dmv. een bulletcam op mijn helm. Ik heb er deze keer voor gekozen om het kort maar krachtig te houden, dus geen lange saaie stukken waarin iedereen voorbij rijdt, daar komen vast nog genoeg filmpjes...
  10. Curver

    Noord-Holland deel 17

    Historie: Noord Holland : A7, A9, Schiphol Noord Holland : Deel 2 Noord Holland : Deel 3 Noord Holland : Deel 4 Noord Holland : Deel 5 Noord Holland : Deel 6 Noord Holland : Deel 7 Noord Holland : Deel 8 Noord Holland : Deel 9 Noord Holland : Deel 10 Noord Holland : Deel 11 Noord Holland : Deel...
  11. Curver

    Eigen post editen

    Heren mods, ik kan opeens mijn eigen posts niet meer wijzigen. Het icoontje ontbreekt. Ook zie ik bovenin inloggen staan, waardoor mijn conclusie zou zijn; ik ben uitgelogd...okay kan gebeuren, maar als ik dan op 'inloggen' klik, krijg ik mn uitlogscherm. :? Het lijkt dus wel alsof ik...
  12. Curver

    Megameeting 7 mei vanuit Tankstation Akermaat (NH)

    Naar aanleiding van deze quote: Ook dit jaar weer een Megameeting, en wel op 7 mei! Hopelijk vertrekken we vanaf de Akermaat ook weer met een grote groep richting Amersfoort, daarom dit topic, om het één en ander een beetje georganiseerd te laten verlopen! Geef even aan of je meegaat en geef...
  13. Curver

    Schokbestendige arm voor Bulletcam

    :W kzag laatst deze post in het Motorfilmpjes topic. In het filmpje zie je de onderstaande camera-arm in actie. Bron: Steadymount Voorzover ik heb kunnen achterhalen wordt deze alleen in de USA verkocht, en daarmee komt mijn probleem, het verzenden kost zowat meer dan de hele set. Nu mijn...
  14. Curver

    Curver's Fotodump

    Hoi, ff (opnieuw) voorstellen, ik ben Curver en ik ga hier mijn foto's dumpen zodat ik andere topics niet vervuil :+ @ Modjes; als dit hier niet thuis hoort merk ik wel waar het topic naartoe verhuist
  15. Curver

    Voorstel: categorie "Media" op MF?

    Waarom hebben we eigenlijk geen Forum-onderdelen genaamd "Media" met als subcategoriën "Foto" en "Film"? :? :? Dat zou naar mijn mening leiden tot meer overzicht, aangezien foto's en filmpjes nu verdeeld zijn over meerdere topics, in verschillende categoriën. Ook in de diverse regiotopics...
  16. Curver

    Bulletcam MegaMeeting 2005 (Augustus)

    In navolging op Bulletcam MegaMeeting 2005 (Mei) nu dan het filmpje van deze Megameeting: Bulletcam MegaMeeting 2005 (21 Augustus, lengte: 13 minuten, grootte: 72 Mb) [mirror Penguin] Enjoy!
  17. Curver

    HugoB, Camiel en Ben @ Assen

    Onderstaande foto's zijn gemaakt op de circuitdag van MotorsportLifestyle op afgelopen woensdag 1 juni. Een verslagje: Onze 3 die-hard motorrijders waren al 4 uur uit de veren toen ik klaarstond met camera en opgehaald werd door Hugo Sr. We hadden nog een reis van 200 km voor de boeg :Z...
  18. Curver

    Bulletcam MegaMeeting 2005

    Na wat gedoe met servers nu dan toch online: Bulletcam MegaMeeting 2005 (70Mb, 15 min) Met dank aan KawaClubbing voor het hosten kijken hoelang deze server het houdt :X redline rider, misschien wil jij nog een mirrortje maken? edit: Mirror1 - Motor-Forum Mirror2 - RedlineRider Mirror3 -...
  19. Curver

    Noord-Holland deel 14!

    Alweer 51 pagina's in deel 13, dus hoog tijd voor een nieuw hoofdstuk! 8-) De vorige delen: Noord Holland : A7, A9, Schiphol enz...... Noord Holland : Deel 2............ Noord Holland : Deel 3 !! Noord Holland: Deel 4!! Noord Holland Deel 5! Noord Holland : Deel 6 Noord-Holland: Deel 7 ...
  20. Curver

    flitspaal te dicht bij bord: boete ongeldig

    Haarlems Dagblad 12 februari: Dus hardrijders, houdt schep en rolmaat bij de hand, want ipv. flitspalen slopen gaan we verkeersborden verplaatsen :+
  21. Curver

    ZX6R levert minder dan 100pk

    Ik heb sinds begin 2004 een Kawasaki ZX6R. De motor is gekocht bij Motoport Hillegom. De motor was aan de prijs dus keek ik ook naar een concurrent die importmodellen verkocht voor een scherpere prijs. Motoport verklaarde echter de nadelen hiervan en verzekerde mij dat deze motor geen import...
  22. Curver

    NH-topic; Hemweg Foto's 14-11

    Foto's van Hemweg 14-11 Mail naar ####### voor hoge-resolutie-foto's. Vermeld daarbij de bestandsnaam van de foto. (let op 2,5 MB per foto dus wees niet te enthousiast)
  23. Curver

    Bulletcam Akermaat 19-9

    Ik heb vandaag de bestuurders van een Blauwe Yamaha YZF en een Rode Honda CBR (geen forummers, althans, nog niet ;) ) gesproken en vervolgens nog lekker rondgereden en wat filmpjes gedraaid op en rond Akermaat. Ik had beloofd de video op te sturen als ie af is. Stuur ff een mailtje naar...
  24. Curver

    Dimlicht doet het niet, maar grootlicht wel?

    OK, dit is de situatie; Kawasaki ZX-6R uit 2000, gister mee naar de dealer geweest voor een nieuwe achterband (vanwege spijker). Diezelfde dag nog mee terug genomen, niet het licht gecheckt helaas. Nu kom ik er vanochtend tot mijn verbazing achter dat mijn dimlicht niet meer werkt! :? Voor...
  25. Curver

    20 km A4, I love motorrijden!!!

    Afgelopen zaterdag mn eerste motor gekocht, een Kawasaki ZX-6R Ninja uit 2000. En het toeval wil dat net vanmiddag de A4 tijdens de spits volledig was afgesloten; resultaat 20 km file op de A4. (nouja 16 volgens de anwb maar een beetje opscheppen moet kunnen toch?) Aardig lesje filerijden dus...
Terug
Bovenaan Onderaan