Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FastClep
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    suzuki ltz50 sneller laten rijden ZONDER een nep CDI update en veel goedkoper.

    Ik wilde de Suzuki LTZ50 van mijn dochtertje sneller laten rijden. Wanneer ik google dan komt overal een CDI naar boven, niemand heeft er ooit over geschreven. Wil je meer weten kom je nergens achter. Een bedrijf in Helmond wat veel reclame voor een CDI upgrade maakt vraagt 190,-- om je eigen...
  2. F

    Suzukie ltz50 uit de toeren begrenzer halen CDI vervangen is niet de oplossing

    Ik wilde de suzuki LTZ50 van mijn dochtertje sneller laten rijden. Wanneer ik google dan komt overal een CDI naar boven, niemand heeft er ooit over geschreven. Wil je meer weten kom je nergens achter. Een bedrijf in Helmond wat veel reclame voor een CDI upgrade maakt vraagt 190,-- om je eigen...
  3. F

    Het sneller laten lopen je Suzuki LTZ50 / LT50Z

    Ik wilde de suzuki LTZ50 van mijn dochtertje sneller laten rijden. Wanneer ik google dan komt overal een CDI naar boven, niemand heeft er ooit over geschreven. Carmo.nl in Helmond komt snel naar boven, maar het kost 190,-- om je eigen CDI even opnieuw te installeren. Ja u leest het goed...
  4. F

    Suzuki LTZ50 tuning

    mensen met een motoren hart, Ik heb een LTZ50 4 takt 2015 gekocht en wil deze uit zijn begrenzer halen.8-) Weet iemand een tuningsbedrijfje waar ik mijn CDI en TCI kan laten pimpen voor mijn kleine meid.:] Ik heb een tunner gevonden, maar daar kost het 300,-- een beetje veel van het goede...
  5. F

    Kawasaki zx12r aankoopkeuringtips

    Ik ga vandaag kijken naar een zx12r, Weet iemand waar ik op moet letten.. Excl de prijs 🤦🏼‍♂️. Als iemand mij kan helpen met tips.
  6. F

    Ducati 900ss valt uit bij 7000tpm

    ik heb een ducati 900ss, deze rijd perfect tot ik doortrek naar 7000tpm. Springt weer aan en vervolgens bij 7000tpm weer uit. Wat kan dit zijn, er zijn mensen die zeggen de brandstof filter vernieuwen.. komt het volgende, DIE ZIT IN DE TANK... Hoe krijg je deze uit een afgesloten tank...
  7. F

    bij het vervangen van de distributieriem van een ducati

    Weet iemand of je de distributieriem gelijders op een ducati ook moet vervangen. Of zit daar ook een levens duur aan. *O* Ze lopen nu niet vanzelf je moet ze ronddraaien, voel geen speling. :9~ Je kunt overal een riem kopen maar geleiders ... :X Iemand een idee? :]
  8. F

    Slipperclutch hoe werkt deze?

    Ik heb gereden met een Ducati ss Maar deze slipt iets met wegrijden en erna niks te merken. Duurt hooguit 1sec. En dan gaat hij los! Wanneer ik van een hoge versnelling terug schakel, dan slipt deze ook weet in de koppeling. Is maar 1sec. En dan is het weg. Zou dit een slipperclutch kunnen...
  9. F

    Schrapende koppeling Ducati ss

    Ik heb een ducati gezien. Na het rijden ermee schraapt de koppeling 1seconde bij wegrijden. Ook bij terug schakelen doet hij het soms. Alleen als je veranderd van versnelling. Schakel je snel door ook geen problemen. Iemand idee of dit ernstig is? Iemand zei op dit forum dat het...
  10. F

    Koppeling schraapt een beetje bij mijn ducati 900 ss

    Ik heb sins enkele dagen een ducati 900 ss, maar bij het optrekken heb ik 1 seconde een schraapend gevoel met loslaten van de koppeling. Heeft iemand ervaring hiermee? is dat standaard bij een ducati? is net of de koppeling even slipt, doch ook bij het terug schakelen wanneer je de...
  11. F

    En soms mag dat ook eens geschreven worden!!

    MotorCorner Venlo, is de tweede keer dat ik er een motor heb gekocht *O* . nu een KTM 390 (cadeau voor mijn vriendin) :] . waarom in januari met -7graden? Gewoon de eigenaar Moes is een man die eerlijk en oprecht is. Je niet dwingt of meteen met de knieën bovenop je gaat zitten (niet letterlijk...
  12. F

    Kettingset voor een Yamaha r6 1999

    Wie weet waar ze een leuke aanbieding hebben voor een complete set ketting en tandwielen voor een r6 Graag onder de 100,-- euris. Wie weet trouwens ook wat er kan gebeuren als je op een oude ketting een nieuwe voortandwiel zou leggen. Ketting is voor 70% versleten maar tandwiel voor is...
  13. F

    Luchtfilterbak problemen Husqvarna TE449/511 modelen

    LUCHTFILTERBAK PROBLEMEN, ik heb twee motoren van husqvarna een 449 en een 511. de 511 heb ik gekocht in 2013 en heb weinig in het zand gereden. maar nu heb ik twee keer na het rijden op een crossbaan zand gevonden aan de binnenzijde van de luchtfilter, ook in de slurf naar de cillinder...
  14. F

    Opvoeren aprilia mojito 125

    Zijn er mensen die een aprilia mojito al harder hebben kunnen laten lopen dan 110km. Welke tips kan iemand mij geven??
  15. F

    Waar kun jij op internet je dealer helpen aan goede recensie

    Waar kun jij op internet je dealer helpen aan goede recensie, Graag wil ik mijn dealer aanbevelen aan anderen maar waar kan ik deze plaatsen. Want iemand die 24uur werkt verdiend ook een reclame en een schouderklopje. En ik wil laten weten aan andere enduro rijders waar ze heen moeten met...
  16. F

    Slechte ervaring met Husqvarna dealer

    Mijn Tip betreft een Husqvarna Dealer uitzoeken en je eerste Husqvarna te kopen, Ik wil jullie mijn verhaal vertellen betreft mijn aankoop van mijn nieuwe Husqvarna TE511. Eind 2011 had ik eindelijk mijn geld bij elkaar om eindelijk mijn eerste nieuwe motor te kunnen kopen. En mijn gevoel zat...
  17. F

    Waar kan ik op maandag originele Yamaha onderdelen krijgen ?

    HELP ik wil donderdag gaan crossen maar heb gisteren mijn luchtfilterbak van mijn Yamaha 450 2010 aan flarde gereden.. Wie o wie kan mij helpen aan adres die snel onderdelen kunnen leveren van een yamaha :}
  18. F

    Kun je in Nederland ook een dagverzekering kopen in de cross

    Komende week wil ik iemand meenemen om eens te laten crossen. Alleen in Nederland heb je een verzekering nodig mon of knmv... Maar kun je i.p.v. Een jaar verzekering ook een dag verzekering afsluiten zoals in België en duitsland... Wie weet dit
  19. F

    Kwaliteit skid plate

    Heren en dames, Ik heb een orginele skid plate gekocht voor mijn husqvarna te511. Deze koste 140euro. Deze heeft de dealer mij aangeraden omdat de orginele plastic kap niet goed zou afdekken.. En dat was de reden dat ik een kapotte karterhelft had na 300 km Na 1 boomstronk brak die plate...
  20. F

    Geflitst in Polen, moet ik deze betalen???

    Hallo al wetende motor forum lezers, Ik ben vandaag in polen een flitspaal voorbij gereden met 110 kilometers per uur. Daar waar een heel klein stukje 50 was. Wist ik veel op de terug weg werd dit pas duidelijk O-) Wie weet of ik hier nog iets van hoor of ik dat deze vaak niet aan...
  21. F

    De garmin zumo 220 als enduro gebruiken kan dat

    Kun je met een zumo 220 op een enduro een fietsroute ingeven en dan door de bos rijden? Ik bedoel geeft deze dan aan bij welke afstanden je links of rechts moet gaan? Want een paadje staat er natuurlijk niet in maar je kunt wel fiets ik bedoel moutainbike routes invoeren.. Wie o wie heeft...
  22. F

    wat doe ik fout met mijn HD hero

    we zijn gaan enduro rijden en ik heb een hd hero. deze hebben we aangezet en heeft 5 minuten gedraaid en is toen van zelf uit gegaan. toen we hem weer aan zette heeft deze net 10sec opgenomen. ik heb hem gebruikt gekocht zonder beschrijving. wie kan mij uitleggen waar de camera op moet...
  23. F

    Kun je vol synthetische olie mengen met half synthetische

    Ik heb net 100cc te weinig vol synthetische motor olie en heb daarvoor in de plaats per ongeluk een half synthetische bijgevuld. Weet iemand of ik nu beter de olie weer kan verversen of kan ik er met een gerust hart mee gaan rijden? :] Wil namelijk geen motor schade krijgen aan mijn...
  24. F

    Welke helmcamera kan ik het beste kopen voor cross en enduro

    Motor forum lezers, Ik ben op zoek naar een zeer goede helmcamera. Ik heb nu zo'n prul dingetje en heb nu het beeld te laag of te hoog maar nooit goed. Ook bij veel trillen en bewegen word het minder duidelijk, ook de lengte van filmen is niet langer dan 20 min achter elkaar, te weinig...
  25. F

    Iligaal enduro rijden, wat kan je straf worden

    Heren en dames, Wat kan ik verwachten als ze je pakken met iligaal enduro rijden in de bossen? Ben je bijvoorbeeld je motor kwijt? Wat voor boetes staan ervoor? Kortom wie heeft de nare ervaring al gehad? Groetjes Marc de toekomstige bosverkrachter
Terug
Bovenaan Onderaan