Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Snarfman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    ANWB - onderzoek naar snelheid

    Van hun site: Automobilisten willen meer informatie over de maximumsnelheid. Dit blijkt uit een onderzoek dat werd gehouden onder 750 ANWB-leden.        testroute De ANWB-leden reden in zes provincies een vooraf uitgestippelde route en moesten daarna eventuele onduidelijkheden aangeven. Van...
  2. S

    Blauwe FJR met topkoffer in de problemen

    Aan de eigenaar met een blauwe FJR 1300 in Almere met een topkoffer (nummerplaat MH-**-**) Mocht je een getuige zoeken van het feit dat een donkergrijze golf je van de weg probeerde te drukken in de 1e bocht van de A1-A6: neem dan contact met me op (zie mail in profiel). Helaas dacht ik dat ik...
  3. S

    Bocht A1 -> A10 gefreesd!!

    Vanochtend verrassing! Zonder waarschuwing blijkt de bocht van de A1 naar de A10 gefreesd te zijn en zijn er zodoende langsgroeven ontstaan. Let op en pas je snelheid aan.
  4. S

    Ben stout geweest :P

    Okee mijn eerste op de motor: groeten uit Leeuwarden... €30,- omdat ik om 20.36 op de A27 bij Rijnsweerd 111 km/u reed en na correctie 107 km/u. Wat ben ik toch een verkeerscrimineel :( :P Ga niet janken over deze boete, het heeft me eigenlijk verbaast dat ik niet al eerder een 'sanctie'...
  5. S

    Best lastig... dat motorrijden :+

    Les 1: zo moet het niet... :+ binnes.funhumour.com/videos/503.mpeg En luister goed naar het commentaar op de achtergrond... ze zegt nog zoiets als: let op de auto... })
  6. S

    ABS op de motor: ervaringen

    Vandaag met het natte wegdek even een plek opgezocht waar ik mijn ABS kon uittesten van mijn nieuwe BMW F650 GS Dakar. Het werkt, maar minder fijnzinnig dan ik verwacht had, wellicht lag het aan de omstandigheden (natte beton klinkers, of de band) maar de beuk gaat er fors in en het lijkt op...
  7. S

    Dakar voor de deur

    Zo vandaag mijn nieuwe BMW F650 GS Dakar opgehaald *D Eerst met de trein naar Amersfoort B| en dan naar van Harten... Alles afgehandeld, handtekeninkje voor de overdracht, nog wat vraagjes, en vervolgens: starten en :] Na vandaag staat de km teller op 172km. Even getankt omdat ik morgen...
  8. S

    VRO-1 werkt!

    Vandaag onderweg naar Paul Ritzen in het kader van de testbankdag... Ik rij op de linker baan van de A2 en ik zie ineens een plastic onderdeel van een auto (vermoed dat het een onderdeel was van een spatscherm), het wordt door de wind verder mijn pad op geblazen... Ontwijken heeft geen zin...
  9. S

    Koffers voor mijn all-road

    Ik ben opzoek naar koffers. Ten eerste zit de uitlaat te hoog voor tassen, rechts geen probleem, maar links wel... en ten tweede zal ik ook soms in mijn uppie erop uitgaan en dan is een afsluitbaar geheel wel zo makkelijk. Touratech levert de Zega koffers van aluminium. Vooral als je de 35...
  10. S

    (Fijn)proefritje

    Vandaag maar eens een proefrit gemaakt. Motoport Almere heeft een heel weekend BMW's staan om proef te rijden (en nog wat ander spul :P :+ ). Vandaag was voor mij de Rockster aan de beurt. Vind dat een :9~ fiets en was dus benieuwd naar hoe die reed (zeker na de verdeelde meningen over de...
  11. S

    Rotzooi op de weg: Wat zouden jullie doen?

    Vanavond reed ik op de A27 bij Almere en daar lag een object op de weg, niet zo maar iets, maar in de snelheid leek het op een een stroomlijnkap een powerboot o.i.d. Afijn, gestopt bij praatpaal en melding gemaakt. Nadat ik de motor weer wil opstappen die ik een bestelbus stoppen. Kon het niet...
  12. S

    FF een baaltopic :(

    Hoe stereotyp kan je zijn? = baal no 1 Vandaag op de motor op de A6 uitvoegend naar de hoge ring... word ik bijna van de motorlaarzen afgereden door een amoebe in... Yep: Volkswagen Golf (Volkswagen wie anders :( ) met achter het stuur... een jonge gozer... met petje... |( Gelukkig zag ik'm...
  13. S

    motorrijders gespot! 26-2-2004

    Ik stond zo net nog in de file... omgedraaid... vanuit de auto al het werk gebeld: er is geen doorkomen aan. Draai ik om.... Zie ik bij het stoplicht een motorrijder (en vraag me nou niet of het een M-F er was... :+ want met de sneeuw was dat echt niet te zien ;) ) Nog even later nog iemand...
  14. S

    BMW F650 Funduro gekocht

    Donderdag mijn rbw gehaald en vandaag proefgereden op een BMW F650 Funduro. Wel ff wennen als je een ER-5 gewend bent, maar al vrij snel was ik er voormezelf uit: Dit wordt mijn eerste motorfiets. Afijn, prijs afgesproken en de dealer vraagt: wanneer wil je 'm hebben? Ik: 'euh, ja wanneer kan...
  15. S

    Wat in het vat zit verzuurt niet :)

    Hèhè, het is dan eindelijk gebeurd 8-) . Na een raar jaar met de nodige privé-shit, toch weer de motor opgekropen en het A-tje gehaald!! *D *D Gelukkig op donderdag afgereden want in Almere is het stadhuis op koopavond open tot 20.00 uur :) :) Morgen werken, zaterdag waarschijnlijk...
  16. S

    Doek valt voor diverse motoren..

    In Motoren en Toerisme 5/2003 (nu in de winkel) staat een artikel over de Europese homologatie van motoren. Dit houdt in dat fabrikanten diverse motoren niet meer gaan voeren omdat ze niet de moeite hebben genomen om deze, meestal oude typen, alsnog goedgekeurd te krijgen in Europees verband...
  17. S

    Toch maar even voorstellen..

    Ik surf hier alweer een tijdje. Begonnen om informatie in te winnen over motorrijden en 'sfeer' te proeven. Afgelopen vakantie kreeg ik de motorkriebels... Had op een quad gezeten en zat maar te trekken aan dat ding om 'm de bocht in te laten hellen... Dat gaat dus niet... Tijdens de quad-tocht...
  18. S

    Rijopleidingen

    Ik loop er over te denken om mijn motorrijbewijs te gaan halen (heb al jaren mijn autorijbewijs). Neem eerst een paar proeflessen en als ik dan een hele grote grijns op mijn smoel heb *D dan zet ik door :) :) Ben begonnen mijn theorie op te halen en heb daarvoor al een boek gekocht over...
Terug
Bovenaan Onderaan